1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Mij niet meenemen helpt al een heel stuk. Ik spring er gegarandeerd een paar keer in
     
  2. Ron76

    Ron76 GT: Ron D Core

    Berichten:
    2.435
    Leuk Bevonden:
    144
    Tip: niet dood gaan!! ;)
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niet dood gaan ;) De tijd nemen en bij de jumps niet allemaal tegelijk gaan zodat er mensen tegen elkaar aan springen oid ;)
     
  4. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ben lvl 27. En vanavod 28 denk ik. Hoop dat ik dan binnenkort eindelijk eens de raid ga doen. Nooit gedaan en op "the devil blabla" handgun geen legie wapen maar zou ik het aankunnen? Speel ps4 dus als er mensen zijn ^^
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volledig geupgrade handcannon is awesome in de Raid. Als je aim goed is natuurlijk. :)
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Is het bij die raid dan niet zo, zoals met de strikes, dat je gewoon kan restarten of pas bij de baas kan starten?
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vergeleken met alle andere primaries is de hand cannon verre weg de slechtste. Denk dat je nog beter een blauwe AR mee kunt nemen. Hand cannon is gewoon te traag, lage reload speed, lage clip size, lage range etc. Heeft nodig een grote buff nodig.

    Je krijgt verschillende checkpoints in de battle. Zo heeft de 1e boss 3 checkpoints.
     
  8. Flayner

    Flayner Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    86
    Mijn TDYK

    - Schiet niet traag.
    - Heeft een normale reload speed.
    - Heeft een magazijn van 12 en dus genoeg kogels.
    - En met de range upgrade kan ik nog steeds headshots schieten aan de andere kant van de map.

    Disagree :+
     
  9. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    TDYK is heerlijk, schiet overal headshots.
     
  10. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Jup die heb ik ook. Met super fast reload. 12clip size. Schiet als een beest. Heb ook een goede volledig geupgrade auto rifle (blauw)
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wel als je een goede handcannon meeneemt. ;)
    Daarnaast heeft de Hunter chain of woe perk.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nightfall is echt easy deze week. Jammer dat ik niks boeiends weer kreeg. Legendaty pulse rifle. Meh. En een exotic primary shotgun die ik als heb...
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Heb je tips?
     
  14. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Ben het niet met je eens.
    Laatste keer met de hard raid een handcannon (devil you know) gebruikt om te proberen.
    eigenlijk niet meer over gegaan op men auto rifle.
    2 tot 3 schoten en die vex mannekes zijn weg, afhankelijk van hoe raak je schiet:)

    Ook met missies gebruik ik alleen men handcannon, je oneshot bijna alles.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Een goed 1HK wapen is wel lekker in de raid inderdaad. Ik gebruik Icebreaker zoveel ik kan want 1 keer raak is een kill terwijl je met Atheon's epilogue (een AR die zogenaamd ideaal is voor de raid) gewoon langer bezig bent

    wil ook nog wel graag een goede legendary hand cannon en een legendary fusion rifle
     
  16. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Bij de vanguard kan je een goede handcannon kopen
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet echt. Je kan hem cheesen de baas als je boven op die cirkel gaat staan. Maar dat hebben wij niet gedaan. Baas is zo neer met void damage.
     
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Staan jullie dan met zijn 3en bij elkaar of verspreid?
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb alle leg en exotic handcannons volledig geupgrade. Iedere AR en Scout Rifle die ik heb zijn echt stukken beter. Scout Rifles doen 1000+ per crit. Schieten minimaal 2x zo snel, range is veel groter en magazijn is minimaal 3-4x zo groot. Daarnaast is de stability en recoil stukken lager. Ook is de reserve ammo bijna 5x zo groot. Enige voordeel wat een HC over een SC heeft is de damage en die is met de meeste maar weinig. Mijn Hawkmoon (hoogste damage) is volledig geupgrade ca. 25% meer damage. In DPS zit mijn leg SC 'The Calling' op ca 2,5x de dps van mijn Hawkmoon (zonder de wapen perks). Exotic SC heb ik nog niet, maar zoals ik zie bij vrienden zit die nog een stuk boven mijn SC. Alle leg en exotic ARs die ik heb zitten nog een stuk boven mijn SCs. Vandaar mijn conclusie dat HC echt een buff nodig hebben van de primaries. Ik heb nu ca. 40 wapens op 300 en daarvan zijn de HCs echt verre weg de minste hoor.

    Die AR is niet zo geweldig in de raid. Hij is meer voor Nightfall/weekly. Alleen op void schilden kun je hem goed gebruiken wat dus die 5-10 minotaurs/pretorians zijn die je in de raid killed. Als FR wil je er 1 mee zo veel mogelijk impact. 77 Wizard heeft die volgens mij helemaal vol.

    Links achter de muur kun je makkelijk met 3 man staan en rechts achter op de muur is ook een goede plek voor de boss zonder exploit. Hij is een stuk makkelijker dan vorige keer toen het solar was aangezien de adds de enige dreiging bij deze boss zijn. Nu het void is hoef je daar ook niet meer bang voor te zijn. Imo is dit de makkelijkste Nightfall tot nu toe. Ook erg eenvoudig te soloen zonder exploit. Epilogue is zeker een factor daar in, maar verder gebruik ik in iedere Nightfall de Ice Breaker en altijd een HMG. In dit geval gebruik ik de Corrective Meassure.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2014
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    zow 40 wapen op 300 dat doe je goed, dat zijn grofweg 700 energie:)
    Hieruit blijkt dat jij iets meer vergelijkingsmateriaal bezit dan ik.
    Voorheen gebruikte ik men shadow price in de raid, als ik daar de handcannon mee vergelijk heb ik liever die.
    Edit: Dat de ammo minder is maakt niet veel verschil. als je 2 kogels nodig heb, kan je met 1 magazijn 5 a 6 enemies neer halen "in de hard raid", dat ga ik met men auto rifle niet redden.
    ook weleens een puls gebruikt, maar dat was echt bagger.
    Scout rifle nooit echt gebruikt, sinds gisteren bezig met het upgrade van de fusion of conflu...huppelepup
    Die schijnt ook wel goed te zijn.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2014

Deel Deze Pagina