Heb alle leg en exotic handcannons volledig geupgrade. Iedere AR en Scout Rifle die ik heb zijn echt stukken beter. Scout Rifles doen 1000+ per crit. Schieten minimaal 2x zo snel, range is veel groter en magazijn is minimaal 3-4x zo groot. Daarnaast is de stability en recoil stukken lager. Ook is de reserve ammo bijna 5x zo groot. Enige voordeel wat een HC over een SC heeft is de damage en die is met de meeste maar weinig. Mijn Hawkmoon (hoogste damage) is volledig geupgrade ca. 25% meer damage. In DPS zit mijn leg SC 'The Calling' op ca 2,5x de dps van mijn Hawkmoon (zonder de wapen perks). Exotic SC heb ik nog niet, maar zoals ik zie bij vrienden zit die nog een stuk boven mijn SC. Alle leg en exotic ARs die ik heb zitten nog een stuk boven mijn SCs. Vandaar mijn conclusie dat HC echt een buff nodig hebben van de primaries. Ik heb nu ca. 40 wapens op 300 en daarvan zijn de HCs echt verre weg de minste hoor.
Die AR is niet zo geweldig in de raid. Hij is meer voor Nightfall/weekly. Alleen op void schilden kun je hem goed gebruiken wat dus die 5-10 minotaurs/pretorians zijn die je in de raid killed. Als FR wil je er 1 mee zo veel mogelijk impact. 77 Wizard heeft die volgens mij helemaal vol.
Links achter de muur kun je makkelijk met 3 man staan en rechts achter op de muur is ook een goede plek voor de boss zonder exploit. Hij is een stuk makkelijker dan vorige keer toen het solar was aangezien de adds de enige dreiging bij deze boss zijn. Nu het void is hoef je daar ook niet meer bang voor te zijn. Imo is dit de makkelijkste Nightfall tot nu toe. Ook erg eenvoudig te soloen zonder exploit. Epilogue is zeker een factor daar in, maar verder gebruik ik in iedere Nightfall de Ice Breaker en altijd een HMG. In dit geval gebruik ik de Corrective Meassure.
Laatst bewerkt: 28 okt 2014
AnubisNefer vindt dit leuk.