1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Muziek] Dance, House, Electro, Techno [Deel 3]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door XxTopgear360, 20 okt 2013.

  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    [​IMG]
     
    XxTopgear360 vindt dit leuk.
  2. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
  3. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Zullen Axwell & Ingrosso een keer in Nederland nog verschijnen? Tot nu toe moet ik het nog doen met een aantal Departures movies van Creamfields of Ibiza. Nogmaals, deze ADE-editie is echt een persoonlijke teleurstelling. Ik vergeleek nog een aantal edities met elkaar en wat een ongelooflijk aantal namen ontbreken er toch. Leuk hoor die 2.200+ artiesten waarmee ze pronken, maar er zit ook een shitload aan zaadartiesten bij.

    Ik las ook nog het volgende:

    On Saturday 18th October, we announce 2014's No.1 DJ! 24 hours later they arrive at Manchester's Victoria Warehouse on Sunday 19th October for one of their first performances as 2014's #Top100DJs champion!

    Ik lees 'they'.... Ze willen toch niet zeggen dat het dat Belgisch duo wordt waarbij in de helft van de set wordt gebleerd?
     
  4. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Onmogelijk. Als die ooit #1 worden... but still Swedish House Mafia stond er vorig jaar ook nog in. Verder kan ik alleen Axwell^Ingrosso voorstellen in de top 10.
     
  5. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Vergeet niet dat ze ongelooflijk veel mensen op Tomorrowland erin luisden om te stemmen op je favoriete dj, waaronder ik :'). Daar waren namelijk van die huppelkutjes die vroegen of je wilde stemmen op je favoriete dj. Dus ik met mijn Desperados in mijn hand mijn favoriete dj's noemen, bleek dat ze zelf al hadden ingevuld. Ja hoor, een aantal Belgische dj's in de top 5 en op nummer 1 DV & LM. Hoe triest kan je zijn om dus op zo'n manier je stemmen binnen te hengelen als dj's zijnde.

    Het zou me ook niet verbazen dat zij dit op Tomorrowworld deden en op andere feestjes. Vorig jaar stonden ze immers ook opeens op de 6e plaats. Achja, die DJMag is sowieso een populariteitskwestie...
     
  6. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wow dat is wel bizar triest.
     
  7. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Die top100 stelt sowieso niet zoveel voor toch? Heb ResidentAdvisor een stuk hoger zitten met hun lijst.
     
  8. janter

    janter Active Member

    Berichten:
    1.686
    Leuk Bevonden:
    569
    Naja het stelt wel zoveel voor dat je je wel officieel de nummer 1 dj van de wereld mag noemen. Maar het is toch te bizar voor woorden dat je als dj zijnde op zo'n manier nummer 1 van de wereld wilt worden. Die facebook- of twitteracties komen al mijn strot uit van 'Please vote on meeeee!!!'.

    Ik vind DV & LM een hartstikke leuk duo die een feestje kunnen maken hoor, maar niet meer dan dat.
     
  9. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Tickets in de pocket :thumbs:
     
    Exionche vindt dit leuk.
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hardwell, terecht en dikke prima!

    Gisteren bij Spinnin geweest, top feestje. Yellow Claw sloopte wel, maar dat vond niet iedereen zo. Na Blasterjaxx was alles 13 in een dozijn met Quintino. Alleen op deze plaat ging ik zo thunder lekker. Sander van Doorn is trouwens een gigantische baas, wat een set.

     
  11. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Vanavond was die docu van Hardwell. Grappig trouwens dat ie als kleine boy zei dat ie nummer 1 ging worden! 8)
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Vannacht AMF geweest. Wel dik vermaakt alleen had wel wat show erom verwacht voor die 69 euro.

    Kwamen half 12 binnen. Tot het einde gebleven. Vanaf 3:30 werd het gelukkig wel al wat rustiger want daarvoor was het echt te druk. Mooie nacht gehad!
     
  13. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Om op Yellow Claw terug te komen, begrijp ik dat wel, zeker als je de lineup ziet, snap ik niet wat hun daar tussen doen.... Ga vanuit dat hun eindigden??... Ben zelf nooit naar hun geweest overigens, maar gewoon de muziek die ze maken

    Sander snap ik niet eigenlijk niet meer, eerst van Trance naar (Big Room) House en nu ineens Future/Deep House, zou niet weten wat voor set die neer zet tegenwoordig, hij kan beter een alias maken en daar zijn 'geëxperimenteer' tracks op releasen (Overigens is This, wel een aardig gekke track:thumbs:)

    @Lethal AK47: En iedereen hem uitlachen aan die tafel :lol:
     
  14. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, echt ook! Altijd mooi zoiets... look how's laughing now. :p
     
    XxTopgear360 vindt dit leuk.
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ja, Yellow Claw was wel een beetje een stijl switch. Paste niet echt tussen Spinnin inderdaad, maar ik ben fan dus ik vond het top. Sander draaide echt heel lekker, alles door elkaar. Beste set van de avond denk ik samen met Martin.
     
  16. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Nu pas die track geluisterd aardig gek :D

    Deze tweede & derde drop 8)
     
  17. Xbox.exe

    Xbox.exe Nu even serieus

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een mix van mijn kant! Ben benieuwd wat jullie er van vinden!
    Heb geprobeerd de beste tracks van het moment in één mix te stoppen!

    29 nummers in 60 min!

    https://soundcloud.com/renzo-de-pan-1/coelcast-7


    TRACKLIST
     
  18. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wil iemand een pre-sale code voor Hardwell?
     
  19. XxTopgear360

    XxTopgear360 Hasta la Vista

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    7
    Tix in de pocket :thumbs:
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24

Deel Deze Pagina