1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Pro Evolution Soccer 2015

Discussie in 'Games' gestart door zino, 5 jul 2014.

  1. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Goh, da's apart :eek: Lijkt me typisch een gevalletje van grafisch memory overflow. Misschien kan je het even twitteren naar https://twitter.com/Adam_Bhatti ? Dan weet Konami er ook van.
     
  2. jerooney

    jerooney d'r in dat telt

    Berichten:
    410
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook een guest toevoegen als je online wilt spelen zodat je met zijn 2e online kunt?
     
  3. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    He leuk die mooie scheidsrechter tenuetjes zitten er ook in!
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Zojuist VIVA 15 verkocht, nu maar even op PES wachten...
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Haha had jij hem voor 40? Ik was al blij met het eerste beste bod :')
     
  6. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    livestream van de retail versie
     
  7. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    € 35,00 ;) Prima deal.... Laatste FIFA die ik kocht was FIFA 12 volgens mij en die ruilde ik ook snel om. Toch weer duidelijk geworden dat het er allemaal "leuk" uitziet, maar het gameplay wise zwaar ruk is en niets met voetbal te maken heeft. Soms duurt het alleen even voordat je daar achterkomt (v.w.b. het aantal speelsessies).

    PES 2015 vind ik overigens ook nog niet top, maar lijkt tenminste op voetbal.
     
  8. hully

    hully Active Member

    Berichten:
    766
    Leuk Bevonden:
    54
    met pes op de ps3/xbox 360 was er verschil in versie (JAP/EU/US) en kon je niet online met in EU met de US versie. Weet iemand of dat op de ps4/xboxone ook zo is? Ik wil namelijk pes in de us store ps downloaden (43 euro omgerekend en al 11-11 release) maar durf het niet zeker aan.
     
  9. Achiej

    Achiej Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    8
    Donderdag is het eindelijk zover, maar meestal is hij 1-2 dagen eerder te koop. Dus dinsdag maar eens goed zoeken
     
  10. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat mij ontzettend irriteert als ik die filmpjes kijk, is dat er een onzichtbare grens om de bal heel lijkt te zitten, waardoor spelers niet echt de bal raken. @ 1min43 in dat filmpje van PSG - Gala zie je dat overduidelijk en in dat filmpje met die, overigens wonderschone goal, zie je dat ook als Jorghino de bal raakt.
     
  11. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Maakt de CPU tegen jullie ook zo weinig fouten? Ik denk niet dat ze al een fout hebben gemaakt op mij?
     
  12. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Valt wel mee? Ik vond superstar in deze game veel leuker dan in voorgaande edities, waar een NAC verdediger je hele elftal dolde met moves die Neymar niet eens kan.
     
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik weet wel overtredingen uit te lokken hoor. Gewoon op dribbelsnelheid op de tegenstander af lopen en dan opeens de richting veranderen en de sprintknop indrukken :)

    Verder irriteren mij die 'onzichtbare grenzen' niet waar FunkXual het over heeft. Als je zelf gewoon speelt heb je daar geen erg in, dan gaat het te snel.
     
  14. zino

    zino Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan niet goed dribbelen en doe het alleen als het echt moet. Misschien daarom dat ik niet veel fouten uitlok.

    Dit is inderdaad een goeie game al ben ik benieuwd hoe scipted deze pes gaat zijn in een offline master league. Als dit meevalt ben ik weer vertrokken voor een aantal seizoenen.
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ik krijg ook wel eens een overtreding mee, maar m.i. te weinig. Enige wat beter is aan de AI van FIFA is dat de CPU aggressiever speelt. Dat vind ik wel jammer. Ook vind ik de scheids behoorlijk matig. Werd gisteren overduidelijk getackeld in het strafschopgebied en ik kreeg geen pingel mee. Maargoed, dat is te patchen.
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Even smullen




    Vergeet niet 720 p 60 fps aan te zetten in youtube

    Het enigste wat ik negatief vind is dat het net ietsjes te houterig gaat..
    Als een speler op randje buitenspel loopt houdt hij vreemd in, dat is niet mooi om te zien..
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2014
  17. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    Die ballen vliegen er wel heel gemakkelijk in lijkt het. Die keepers duiken soms zo langzaam en zijn dan zelfs te laat bij pisboogjes.
     
    Numberless Zero vindt dit leuk.
  18. Numberless Zero

    Numberless Zero Member

    Berichten:
    126
    Leuk Bevonden:
    19
    Viel mij ook op, ook een rare moment is die 4-1 Bravo legt hem gewoon 2x klaar voor een spits.
    Altijd naar de zijkant boksen...

    Maar goed waarschijnlijk had hij zijn dag niet.
     
  19. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46


    Hier zie je het echt duidelijk. Bij de 4-1 @12:55 min.
    Die keeper is pas volledig gestrekt als de bal al over de doellijn is|:- Het ziet er echt niet goed uit.
     
  20. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik zou er niet teveel waarde aan hechten. Op Evo Web las ik dat de filmpjes spelen op amateur-niveau! Tsja, dan zit de keeper er wel eens naast, ook als een menselijke speler dat team bestuurt. Hij bestuurt immers meestal de keeper niet. Dat doet de AI... op amateur niveau dus!
     

Deel Deze Pagina