Goh, da's apart Lijkt me typisch een gevalletje van grafisch memory overflow. Misschien kan je het even twitteren naar https://twitter.com/Adam_Bhatti ? Dan weet Konami er ook van.
€ 35,00 Prima deal.... Laatste FIFA die ik kocht was FIFA 12 volgens mij en die ruilde ik ook snel om. Toch weer duidelijk geworden dat het er allemaal "leuk" uitziet, maar het gameplay wise zwaar ruk is en niets met voetbal te maken heeft. Soms duurt het alleen even voordat je daar achterkomt (v.w.b. het aantal speelsessies). PES 2015 vind ik overigens ook nog niet top, maar lijkt tenminste op voetbal.
met pes op de ps3/xbox 360 was er verschil in versie (JAP/EU/US) en kon je niet online met in EU met de US versie. Weet iemand of dat op de ps4/xboxone ook zo is? Ik wil namelijk pes in de us store ps downloaden (43 euro omgerekend en al 11-11 release) maar durf het niet zeker aan.
Donderdag is het eindelijk zover, maar meestal is hij 1-2 dagen eerder te koop. Dus dinsdag maar eens goed zoeken
Wat mij ontzettend irriteert als ik die filmpjes kijk, is dat er een onzichtbare grens om de bal heel lijkt te zitten, waardoor spelers niet echt de bal raken. @ 1min43 in dat filmpje van PSG - Gala zie je dat overduidelijk en in dat filmpje met die, overigens wonderschone goal, zie je dat ook als Jorghino de bal raakt.
Maakt de CPU tegen jullie ook zo weinig fouten? Ik denk niet dat ze al een fout hebben gemaakt op mij?
Valt wel mee? Ik vond superstar in deze game veel leuker dan in voorgaande edities, waar een NAC verdediger je hele elftal dolde met moves die Neymar niet eens kan.
Ik weet wel overtredingen uit te lokken hoor. Gewoon op dribbelsnelheid op de tegenstander af lopen en dan opeens de richting veranderen en de sprintknop indrukken Verder irriteren mij die 'onzichtbare grenzen' niet waar FunkXual het over heeft. Als je zelf gewoon speelt heb je daar geen erg in, dan gaat het te snel.
Ik kan niet goed dribbelen en doe het alleen als het echt moet. Misschien daarom dat ik niet veel fouten uitlok. Dit is inderdaad een goeie game al ben ik benieuwd hoe scipted deze pes gaat zijn in een offline master league. Als dit meevalt ben ik weer vertrokken voor een aantal seizoenen.
Ik krijg ook wel eens een overtreding mee, maar m.i. te weinig. Enige wat beter is aan de AI van FIFA is dat de CPU aggressiever speelt. Dat vind ik wel jammer. Ook vind ik de scheids behoorlijk matig. Werd gisteren overduidelijk getackeld in het strafschopgebied en ik kreeg geen pingel mee. Maargoed, dat is te patchen.
Even smullen Vergeet niet 720 p 60 fps aan te zetten in youtube Het enigste wat ik negatief vind is dat het net ietsjes te houterig gaat.. Als een speler op randje buitenspel loopt houdt hij vreemd in, dat is niet mooi om te zien..
Die ballen vliegen er wel heel gemakkelijk in lijkt het. Die keepers duiken soms zo langzaam en zijn dan zelfs te laat bij pisboogjes.
Viel mij ook op, ook een rare moment is die 4-1 Bravo legt hem gewoon 2x klaar voor een spits. Altijd naar de zijkant boksen... Maar goed waarschijnlijk had hij zijn dag niet.
Hier zie je het echt duidelijk. Bij de 4-1 @12:55 min. Die keeper is pas volledig gestrekt als de bal al over de doellijn is Het ziet er echt niet goed uit.
Ik zou er niet teveel waarde aan hechten. Op Evo Web las ik dat de filmpjes spelen op amateur-niveau! Tsja, dan zit de keeper er wel eens naast, ook als een menselijke speler dat team bestuurt. Hij bestuurt immers meestal de keeper niet. Dat doet de AI... op amateur niveau dus!