1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

  1. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben opzoek naar een goed boek/biografie omtrent de NBA of spelers voor op vakantie. Iemand een idee/suggestie?
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Book of Basketball al gelezen?
     
  3. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, ga ik even bekijken!
     
  4. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    DeRozan out :mad: dat is wel een heel gemis voor de Raptors....

    Verder leuke standen idd GSW en Memphis doen het heel lekker.
     
  5. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Damn, Toronto stond +10 punten voor op t begin van t vierde kwart, krijgen ze tot nu toe 8 fouten tegen en Cleveland heeft 2 fouten. Nu staat het gelijk..
     
  6. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Lukt het Kobe om tegen de Spurs de 31 punten te halen ? :D
     
  7. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    The only way is up! :) OKC speelde heerlijk basketbal gisteren tegen de bucks. Jammer dat toronto het net niet vol kon houden. Dag ervoor was ook al smullen met de wizards-celtics en suns-clippers. Echt een week met lekkere en spannende wedstrijden. Nu morgen LBJ en consorten met een L naar huis sturen en dan zondag tegen de suns die 8 seed misschien al pakken. Is echt een gaaf seizoen tot nu toe elke pot telt voor de thunder en het is echt niet erg om naar de grizzlies en GSW te kijken. Genieten jullie net zo? Op Garreth na dan ;)
     
  8. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    31 tegen de Spurs, gaat niet makkelijk zijn, maar Kobe is Kobe. Dus het zou kunnen :p

    Vind het qua stand zeker een interessant seizoen, de league is wel veranderd qua balans. Qua spel vind ik het nog niet zo heel denderend, wel goed en op zich wel toffe wedstrijden zijn er geweest, maar nog niet echt interessante performances gezien.
     
  9. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Ik vermaak me prima hoor, Suns hebben nog steeds meer gewonnen dan verloren, staan vooralsnog op 8th seed. Ook spelen ze leuk basketbal met vele highlights (Bledsoe, Green, Morrii, Dragic, vind het een erg leuk team om naar te kijken). Gaat alleen wel erg lastig worden om de playoffs te halen, zeker met OKC die idd nog zullen gaan komen. Irriteer me wel een beetje dat je dik onder de .500 in het oosten gewoon makkelijk de playoffs kan halen, terwijl bv de Suns dan de Playoffs missen (net als vorig jaar, 48–34 (.585)).
     
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Laatst bewerkt: 13 dec 2014
  11. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Ben het met je eens Garret vooral de Nets die gewoon niet goed zijn imo. Die mogen met ontzettend middelmatig basketbal straks gewoon lekker meedoen met een 0.400 percentage. Jou team zou gewoon lekker veilig in de 6 seed zitten nu. Enige hoop is dat het zo blijft de komende jaren en dat er dan toch misschien een keer de beslissing komt voor een nieuw systeem. Het is natuurlijk wel ook extreem dit seizoen in het westen vanaf plek 7 is het 0.700 en hoger en daar zullen sommige teams toch ook nog wel wat gaan zakken in hun rating. Ik kijk ook met veel plezier naar de suns games spelen energiek en elke keer wel met de attitude om te winnen. Ben stiekem wel een beetje een Bledsoe fan geworden zeker na die game tegen de clippers :D Vannacht komt de zelfverklaarde KING naar de chesapeake arena. Word een mooie pot om te kijken. Nog iets meer dan een half uurtje en het is gas erop! Cant wait!

    OKC Baby!
     
  12. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24


    Swaggy P! check ook de postgame interview, fucking grappig
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2014
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Kobe passes MJ! Mijn twee favoriete spelers aller tijden (en Larry Bird ook trouwens).

    en de Lakers winnen :D

    OKC nu met een winning streak van 6, komen eindelijk in de buurt van de nummer 8. En wtf is Golden State aan het doen? Die kunnen niet meer verliezen lijkt wel.
     
  14. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Aankomende donderdag gaan de GSW weer een verlies meemaken hopelijk. Thuis tegen de Thunder. Het word zeker lastig om hun offense te stoppen maar als je het scoren moeilijk kan maken dan lopen ze snel vast probleem is om ze tegen te houden. Ik denk dat de thunder een goeie kans tegen ze heeft. Kunnen scorend bij blijven en bijna elk team tegenhouden :) Mja ik heb wel een roze bril op uiteraard. Als de thunder zo doorgaat zie ik ze wel doorstijgen naar een 7 misschien wel 6 seed. Ik denk dat de grizzlies een goeie first round matchup zouden zijn of misschien wel de spurs die vorige playoffs toch ook er even in moesten komen.
     
  15. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Damn, waarom laat Byron Scott Kobe zoveel spelen. Speelt de meeste minuten van iedereen, is t ouds, net dikke blessures gehad. Hij heeft echt streches in games waarin hij echt slecht speelt, veel te snel schiet, mist, wissel hem dan ff voor nick young bijv... Staan nu 28 punten ongeveer achter op de pacers.
     
  16. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    fuk dis sjit
     
  17. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    Net Spurs-Griz gekeken, kijk deze pot en check de score van tevoren niet. WHAT A GAME!
    Mooiste sport die er bestaat.
     
  18. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Dallas is stacked, damn. Ik ben benieuwd.

    Ik vind het jammer dat hij niet bij Boston blijft maar dit is het beste voor hem. Boston heeft erg veel picks maar de juiste spelers zijn niet beschikbaar. Ik zie ze pas over 2-3 jaar weer mee doen als Rondo was gebleven.
     
  19. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Damn, Rondo naar de Mavs. Mavs instant contender or no?
     
  20. Wahlberg

    Wahlberg Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    24
    Hun bank is wat minder geworden omdat Wright weg is. En met Nelson als PG ging het net zo goed dus het kan alle kanten op met Rondo.

    Ik ben wel benieuwd. Voor Nelson vind ik het wel jammer eigenlijk. Hij tekent bij Dallas om verschillende redenen en nu zit hij weer bij een team dat aan het rebuilden is zoals Magic dat was waar hij net weg is en wou.
     

Deel Deze Pagina