1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Lol, dat was makkelijk :+
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar wel gewoon eerlijk :) Kan ik waarderen. Gisteren ook bij een powerliftmeet geweest. Plek 1 tot en met 4 werd voor 99% zeker weten in beslag genomen door niet naturel atleten die dat dan wel beweren te zijn. Allemaal prima, ik vind ook dan een deadlift van 300 nog steeds vet om te zien, maar gewoon zonde dat je tussen de naturel jongens gaat staan.

    Je FFMI is 27.3, dus die had ik al getrokken :+ Heb je ook wedstrijdambities? Want het zijn echt hele dikke stats.

    Vriendin is gisteren 13e geworden bij de meet van de 18. Ze was de enige dame. Haar squat van 90 werd onterecht afgekeurd, dat was echt balen. Verder: Squat: 85 (pr is 95 op de sportschool), bench 45, deadlift 112,5. Bij een BW van 60,5, Wilks 260 (met ruim 20 punten verbeterd). Ze waren deze keer erg strict bij de bench dat zorgde overall voor veel slechte pogingen. Was weer leuk, volgend jaar zelf mee doen.
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Tja, lekker laten gaan. Zolang je nog met gemak eventuele controles kan omzeilen zul je dat altijd houden.
    Wel jelly dat veel gewoon kunnen bunkeren en op 10% blijven :+
     
  4. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het was inderdaad met een sarcasme tintje ;) Maar het trollenseizoen is laat dit jaar zeg..

    Morgen eens naar een sportschool gaan en goed om leren gaan met dumbbells en andere apparatuur.
     
  5. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Waarom zou je er ook omheen draaien :) schept alleen maar onrealistische verwachtingen bij mensen die net beginnen met de sport.

    @killaz dat valt tegen hoor hahaha. Je word alsnog vet als je zwaar boven je onderhoud gaat eten. Merk alleen wel dat de stofwisseling omhoog gaat en omdat alles 'voller' staat oogt het ook wat droger.

    @Kevf Sterke vriendin heb jij :eek:. Je zult aardig onder de plak zitten thuis :p.

    Wedstrijd ambities zijn er wel maar ik wil geen podiumvulling zijn. Proporties zijn nog niet zoals ik ze hebben wel. Door in de beginjaren vooral de spiergroepen te trainen die ik leuk vond (schouders, traps, lowerback) liepen die zichtbaar voor op de overige spiergroepen. Zelf zie je het dan meestal niet maar mijn begeleider wees mij er keihard op en crushte mijn ego :D
    :'-(.

    Inmiddels is het allemaal wel mooi aan het bijtrekken. Post later deze week de pics!
     
    PineaPPle JOE en Kevf vinden dit leuk.
  6. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ligt natuurlijk ook weer aan het kuurtje, geen idee wat voor stack je had en of je er over gaat uitweiden. Bij ons in de gym zat een vaste DBB kuurlog-ganger. Die vrat alles wat hij wilde, keek totaal niet hoe het binnenkwam, als hij zijn macro's maar hitte (3 tot 4 gr per KG aan eiwitten). Die zat dan ook vrolijk aan de insuline en IGF. Dan gaat iedereen keihard natuurlijk.

    Als jij in wedstrijdfase gaat, gaat er 10 tot 15 Kg af voordat je er kneiterdroog bij staat. Dan zit je > 3 % op 85 ~ 90 Kg. Dat is best wel beest.
     
  7. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Wil er best over uitweiden maar dan wel via de p.m.. Er zitten hier een hoop minderjarigen en dan hoort dat soort praat hier niet thuis. Dat is in ieder geval mijn mening.

    We gaan zien hoeveel er overblijft na een diepe cut. Dat gaat echter nog wel wat maanden duren :p.
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Ik denk dat het juist goed is om het hier te zeggen, want dan krijgt de "Jeugd" meer inzicht in wat het is, wat het doet met je lichaam etc. Liever dan goede dingen vertellen dan dat ze fout gaan gebruiken als ze dit willen doen.
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is imo aan de leiding van dit forum. Hard drugs wordt ook niet behandeld en AS blijft ook een illegaal middel. Ik kan me best voorstellen dat een algemene discussie prima is toegestaan maar een specifieke 'welke kuur doe jij' -discussie hier niet op zijn plek is.

    Ik ben zelf echt alles behalve anti. Ik ga het zelf niet doen omdat ik naturel aan meets mee wil gaan doen. Wat echter veel mensen vergeten is dat je met AS juist harder en meer moet trainen vanwege een verhoogde eiwitsynthese. Hoe AS precies werken wordt hier trouwens perfect beschreven:

    http://gregnuckols.com/2014/10/08/the-science-of-steroids/

    Sowieso is Greg Nuckols super om te lezen.

    @Manialmadcowie : en ze heeft ook nog bruine band judo ;) Maar valt mee mijn stats zijn (gelukkig) een stuk hoger.

    @killaz : klopt. Laatst nog een stuk van Jason Blaha gezien hoe hij uitlegt hoe simpel het is om die controles te omzeilen. Zolang deze dame nog mee doet aan IPF wedstrijden (natural raw liften) (Ielja Strik):

    [​IMG]

    Heb ik idd nul komma nul vertrouwen in de controles.
     
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    @Juunanagou @Cookie
    Zouden wij jullie mening mogen over bovenstaande punt? Mag er gepraat worden over AAS en zo ja, in welk detail. Alleen algemene praat of tot in details met hoeveel mgr iemand gebruikt.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  11. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Mocht een mod aangeven dat het akkoord is wil ik er best wat info over geven. Ik ben er altijd heel open over geweest dus dat is het probleem niet.

    Train noodgedwongen door de week (ik kom voor mijn werk in het hele land) bij verschillende gyms en je ziet zoveel 'gebruikers'. Als je er wat meer mee in aanraking komt herken je zelfs wat ze precies gebruiken als je kijkt naar de hardheid of juist het gebrek daar aan :p.
     
  12. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Als ik Kevf goed begrijp is het een soort hard drug (steroid) dat bij Nederlandse wet verboden is? Dan hebben wij liever niet dat dit op het forum gebruik ervan besproken wordt. We willen namelijk niet andere mensen aanzetten tot het gebruik van illegale middelen.

    Heb ik verkeerd begrepen wat het is dan mag je me er op wijzen. Maar op xbw bespreken we geen illegalen goederen.

    Dank u voor uw begrip. :)
     
  13. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Lekker dan Juun, had m'n spuiten al klaarliggen.
     
    Juunanagou en Manialmadcowie vinden dit leuk.
  14. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    @Juunanagou

    Het is zeker geen hard drug. Gebruik ervan is ook gewoon toegestaan in Nederland. Verkoop echter niet. Technisch gezien zijn het medicijnen die gebruikt worden voor iets anders dan waar ze oorspronkelijk voor ontwikkelt zijn en in vele malen hogere doseringen.

    Ik ben van mening dat je als je het gebruik van cannabis mag bespreken dat dit tevens besproken zou mogen worden. Maar ik laat het oordeel uiteraard bij de mods.

    @Reckuuza hahaha droogkloot :lol: ik kan die humor wel waarderen.
     
  15. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Klopt. Het wordt ook gebruikt als herstel middel voor kankerpatienten.
     
  16. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Klinkt als misbruik van dat medicijn in dit geval. medicijnen worden in bepaalde doseringen voor geschreven omdat hogere doseringen andere (gevaarlijke) bijwerkingen kunnen hebben.
     
  17. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Maar wij zijn allemaal diabeet @Juunanagou , Insulin ftw!
     
    Manialmadcowie vindt dit leuk.
  18. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt voor de toelichting @Juunanagou . Gaan het er niet over hebben.
     
    Juunanagou vindt dit leuk.
  19. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.416
    Leuk Bevonden:
    17.515
    Wel of geen natty, ik heb r in beide gevallen respect voor. Ook geen natty is keihard werken.
     
    Manialmadcowie vindt dit leuk.
  20. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    [​IMG]


    @Reckuuza lees ik nou een stukje terug dat jij 20kg squat en 80 bencht? Why? Had je net zo hoog zitten =(
     
    Laatst bewerkt: 18 dec 2014
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina