1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Kevf, is het bij recompen niet heel lastig dan op je rustdagen? Ik zou het makkelijker vinden om iedere dag 1800kcal te eten, dan sommige dagen 2800kcal.

    Dan is die stap elke keer mega groot en raak je eigenlijk nooit gewend aan dat weinig eten..
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.434
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Eeeuuhhh....ik squat nooit. I know, drama. Ik moet maar weer eens serieus aan de slag, laatste tijd echt niet gedaan. Ik slack gewoon keihard.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik snap nooit hoe mensen niet aan kcal kunnen komen XD. 2800 zit je zo op met flex diet. Pindakaas is alleen al zoveel kcal
     
  4. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Dan weet je dus wat jou vanavond te doen staat :D en geen smoesjes.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Hey plaats jij eens wat foto's dan!
     
  6. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja joh ben nog aan het werk. Kan moeilijk mijn broek laten zakken en foto's maken.''Sorry collega's, ananas joe is ongeduldig.''.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  7. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ik hoopte op het eind van m'n bulk 2 x bw te kunnen deadliften, maar zit nu vast op 160 kg (met 85 kg bw). Zelfs als ik 162.5 doe krijg ik hem niet van de grond.... iemand tips hoe ik dit het best kan doorbreken? Qua schema doe ik PHAT, maar dan met deadlift op legday erbij (na squats). Als ik voor 1RM ga doe ik dat meestal aan begin van de back/hypertrophy training.
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.434
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Je broek laten zakken....




    ..maar ik begrijp wat je bedoelt. :p
     
  9. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Als je je 1RM wilt verbeteren haalt moet je je HT training aanpassen.

    Waarom krijg je hem niet van de grond? Breekt je vorm? Verlies je grip?
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben sinds paar weken weer begonnen met squatten. Langzaam opbouwen en hopen dat mijn knie het trekt zonder pijn. Zit nu in ieder geval pijnloos op 3x8 60kg (met veel gemak verder). Elke week 5 kilo erbij en goed naar m'n lichaam luisteren.
     
    Reckuuza en Siemenn vinden dit leuk.
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tja dat is een beetje het idee achter recompen al is het verschil bij mij wel erg groot. Ik heb het echt retezwaar op de niet trainingsdagen. Maar mijn bw gaat gewoon mega traag omlaag.

    Als de start je probleem is zou je een tijdje deficit deadlifts kunnen toevoegen aan je schema. Daar train je je lift off goed mee. Verder heeft Maryland wel een tof stuk over deadliften inclusief voorstel voor een schema.

    http://www.marylandpowerlifting.com/page.asp?contentID=48
     
    Weggooi32 vindt dit leuk.
  12. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hoeveel reps / sets squats raden jullie aan voor beginners? En hoe vaak in de week.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Verdiep je eens in Stronglifts 5x5 programma als je geïnteresseerd bent in squatten als beginner.

    Zie topicstart
     
  14. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74

    Alsof jij nog nooit foto's van je zelf hebt lopen maken met die stats. Die staan sowieso al op je PC. ;)

    Hele fotoshoot is niet nodig, en dickpics mogen ook achterwege blijven hoor. Die stuur je maar naar Viva Forum!
     
    Reckuuza, Manialmadcowie en Gdzr vinden dit leuk.
  15. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14

    Hahaha wat een mensenkennis heb jij :lol:. Je hebt gelijk, heb er een aantal op mijn computer thuis staan. Buiten het weekend ben ik alleen niet thuis vandaar de vertraging :oops:.

    Ga je dit weekend blijmaken :D.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  16. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Zieke stats man, ben benieuwd naar de pics. Wil je BB gaan doen of MAP?
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wie volgen/gebruiken jullie voor instructie video's en algemene uitleg op Youtube? Ik kijk momenteel vaak naar video's van Scott Herman, legt alles ook op een goede manier uit imo.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Voornamelijk Elliott Hulse, Scott Herman, Atlean-X, Chris Jones, Hodgetwins, Johnnie Candito en Omar Isuf. Op FB Luke Haslett en hij heeft sinds kort ook een YT account aangemaakt maar nog niks gepost. Voor de lol volg ik nog Maxx Chewning en Chelsealifts
     
  19. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Volgens mij zei hij dat zijn benen veel volume hadden? Dan is MAP sowieso geen optie.
     
  20. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Jammer dat Elliott gestopt is met het maken van videos. Waren altijd erg motiverend.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina