1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou ja, what the fuck is dit nou ineens weer?

    Ik start Dragon Age op, en ik wordt meteen teruggegooid naar Xbox Home. Met een error: For this game you need to be online. If you're on this Xbox regularly , make it your home Xbox to enable offline play for games you own. The next time you're online, go to settings > my home xbox .

    Ik ben gvd online, zie al mijn vrienden, de store, etc.
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Probeer het nog eens...
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Uiteraard meerdere keren geprobeerd al. Een full reboot gedaan etc.
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    En heb je je Xbox als home Xbox ingesteld?
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Voor dat hele sharen moet ik toch juist mijn sharebuddy's X1 instellen als home Xbox?

    Ik zie dat meer mensen last hiervan hebben op andere fora.

    http://unionvgf.com/index.php?posts/308944/

    Heb net netwerk test gedaan op X1 en it's all good staat er. Maar DA zegt van niet....triest.
     
  6. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep alleen geldt dat sharen voor een xbox in hetzelfde huis :)
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar talloze mensen doen het al op andere manieren en het enige verschil is dat kleine stukje afstand. Dit is gewoon een XBL probleem, want volgens de error ben ik niet online terwijl network test van de console zelf zegt dat alles werkt. Ik ga liever niet teveel kutten met dat my home xbox, dat sharen werkt nu goed.

    Oh wauw...

    GTA Online werkt wel gewoon perfect. What the fuck?

    En DAI werkt gewoon goed bij een vriend van me. Gvd what the fuck zeg.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2014
  8. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben bij een rift in the Woods. Daar komen van die rood oranje figuren uit de grond en maken mijn character in 1 x dood. Ben level 7. Hoe kan ik hier tegen vechten?
     
  9. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Net even geprobeerd en kan idd gewoon Dragon Age spelen. Alleen voor de rest is PSN nog steeds kut hier. Krijg je trouwens je trophys wel later mocht je ze nu verdienen?
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begrijp er echt niets meer van...maar BF4 bijvoorbeeld werkt ook niet hier, ik kom niet eens bij het main menu en krijg connection lost. Om een lang verhaal kort te maken:

    - Het werkte gisternacht nog
    - BF4 geeft EA connection lost
    - PVZ Garden Warfare werkt prima online
    - GTA Online werkt prima
    - Een vriend kan DAI gewoon spelen
    - Xbox network test is prima, kan alles zien, chatten met vrienden

    Bizar dat PVZ wel werkt zeg.
     
  11. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    Waar kan je dat instellen? Ik snap ook niet wat ik met de power punten moet doen die je krijgt.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Met de juiste materials kun je de armors ook zeer nuttige stats geven. Het armor voor Vivienne is een masterwork met allemaal tier 4 materials erin. Zal kijken of ik een pic kan posten ...
     
  13. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Eventjes geduld hebben en niet zo stressen misschien?

    Probeer het eens helemaal zonder internet connectie. En anders via de neus en mond in en uit ademen en morgen weer proberen.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat doe je bij de wartable man. Waar je dan ook secrets, etc kan kiezen. Met die Inquisition points (geloof ik) kun je dan die perk kiezen, als die unlockt is. Die punten verdien je door Cullen, Leliana of Josephine op missies te sturen.

    Ik baal gewoon want ik heb de afgelopen dagen niet veel DAI gespeeld en wilde gewoon vandaag even lekker verder gaan. Vooral dat er van die gekke shit gebeurde was gewoon......raar.

    Het is nu opgelost, maar wel heel weird allemaal. Ik had de X1 wired aangesloten en toen kreeg ik die shit. Game start op en meteen die error en terug naar Xbox Home. Toen de X1 via WIFI gedaan. Helaas wel gelijk een strict NAT ipv moderate. DAI start op en komt nu wel tot het main menu, kreeg wel weer die error, maar dit keer sloot de game niet af.

    Toen terwijl ik in DAI zat de X1 weer wired gezet, met een moderate NAT wat altijd beter dan strict is, en de game bleef ook gewoon werken. Hoe het zal gaan wanneer ik de game weer sluit en opnieuw start....geen idee. Nu werkt het. Te weird allemaal.
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2014
  15. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Maar light armor met tier 4 mats heeft ongeveer dezelfde armor-rating als heavy armor met silverite (tier 3 ), en dan kun je ondertussen nog wel class-specific attributes erop knallen.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    En het is weer raak hoor. Heb een uurtje kunnen spelen en ineens die error weer en dit keer werd ik wel uit de game gegooid. Probeer ik het opnieuw te starten, krijg ik weer de error dat ik internet nodig heb. Hier een video ervan.



    BF4 hetzelfde...komt niet bij het main menu terecht.

    En dit laat goed zien dat een SP only game geen online nodig zou moeten hebben. Donder toch op met perse die EA servers.
     
  17. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Speel al dagen door die kleuters dragon age zonder ea servers hoor. Ps4. Kan gewoon zonder. Game op disc.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Game digitaal, X1. Geprobeerd zonder internet verbinding vandaag, kreeg meteen bericht dat ik internet nodig had. Geen idee. Maar goed..het heeft de rest van de avond gewerkt. Was iig een EA probleem, de ene had er gekut mee, de ander niet.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Weet niet op welk niveau je speelt maar ik liet het op nightmare gewoon even tot later. Ben nu trouwens op nightmare night emchanter geworden en dat maakt het allemaal stuk makkelijker. Ik liep in te high lvl gebied en me party was zo dood maar ikndestroyde de rift lekker makkelijk. Maar ga wel gewoon eerst gemakkelijke gebieden bezoeken want alleennmaar blade spammen... Wil ook gewoon dat me party het aan kan en dat ik lekker ook spells kanncasten!
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vandaag beginnen aan DA:I , heb alleen Origins gespeeld redelijk wat jaren terug.

    Wat is de 'beste' class om mee te beginnen?
     

Deel Deze Pagina