Dat doe je bij de wartable man. Waar je dan ook secrets, etc kan kiezen. Met die Inquisition points (geloof ik) kun je dan die perk kiezen, als die unlockt is. Die punten verdien je door Cullen, Leliana of Josephine op missies te sturen.
Ik baal gewoon want ik heb de afgelopen dagen niet veel DAI gespeeld en wilde gewoon vandaag even lekker verder gaan. Vooral dat er van die gekke shit gebeurde was gewoon......raar.
Het is nu opgelost, maar wel heel weird allemaal. Ik had de X1 wired aangesloten en toen kreeg ik die shit. Game start op en meteen die error en terug naar Xbox Home. Toen de X1 via WIFI gedaan. Helaas wel gelijk een strict NAT ipv moderate. DAI start op en komt nu wel tot het main menu, kreeg wel weer die error, maar dit keer sloot de game niet af.
Toen terwijl ik in DAI zat de X1 weer wired gezet, met een moderate NAT wat altijd beter dan strict is, en de game bleef ook gewoon werken. Hoe het zal gaan wanneer ik de game weer sluit en opnieuw start....geen idee. Nu werkt het. Te weird allemaal.
Laatst bewerkt: 27 dec 2014