1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Zorgverzekering 2015

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Saaslijer, 3 dec 2014.

  1. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Had cz jongerenpakket. Maar sinds vorig jaar was de tandarts ineens voor 75% vergoed. Dan vond ik niks dus ff verder gaan kijken.

    Via mn vriendin haar werk 10% bij zilveren kruis. Heb nu basis zeker dan kan je nog je eigen ziekenhuis uitzoeken aanvullend met tandarts tot 500 euro 100% vergoed. En nog iets van een plus pakket. Als je een ongeluk krijgt en je mist bijvoorbeeld een aantal tanden dan word dat wel vergoed. Vind dat wel belangrijk.

    Van 113 euro bij cz naar 109 zilveren kruis en wat uitgebreider verzekerd.
     
  2. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik zit ook voor 109 bij zilver kruis.

    Leuk al die budget zorgverzekeringen van jongeren, maar ik heb niet zo'n zin in een eigen risico van 800 euro..
     
  3. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    De ongevallendekking bij Zilveren Kruis voor tanden is inderdaad erg nice.
    Tot €10.000 ook bij een ongeval dacht ik. :eek:
     
  4. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Overgestapt naar Ohra. €107 nu.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ben vorig jaar overgestapt van Interpolis naar Bewuzt.nl en dat is mij zeer goed bevallen.

    Kreeg vorige week nog een met de handgeschreven kerstkaartje van Interpolis dat ze nu een zeer scherpe prijs hadden.
    Blijf mooi bij Bewuzt want daar betaal ik in 2015 € 103,50 , bij Interpolis zou ik € 119,15 moeten betalen.

    Heb genoeg aan de standaard basisverzekering + tandarts € 500
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik zit nu op 96 met VGZ (incl. ING korting). Het was 86 dus het is wel flink gestegen maar vind het wel goed zo.
     
  7. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Klopt, heb ik er zelf ook bijgenomen. Een paar voortanden en je bent al 2.000 eu kwijt, dus stel je maakt een mooie smakker :+
     
  8. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Heeft trouwens iemand de zorgverzekering gevonden die eindelijk zwangerschapshulp en dergelijke uit hun basispakket heeft haalt? Een jaar geleden was er een hoop reclame dat je niet hoeft te betalen voor "zorg die je niet nodig hebt", maar nog steeds moet ik bij elke zorgverzekering betalen voor kraamzorg en bezoekjes aan gynaecologen.
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    /Edit: Nvm!
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2015

Deel Deze Pagina