1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
  2. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Damn net bij NOS journaal beelden waar ze uit auto stappen een agent neer schieten en vervolgens als die op de grond ligt en zijn handen in de lucht steekt nog eens door zijn hoofd wordt geschoten.
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Religion of peace. =(
     
  5. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Gatverdamme...
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Godsherejezus ga lekker elkaar afknallen in Irakgistan gekke Alluh Akbars :mad:.

    E: Maar ja, dat er in Yemen 33 doden door een autobom zijn hoor je dan weer niks over...
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Jezus....

    Stelletje debielen zijn het ook. Niet alleen bereik je hier helemaal niets mee, je zorgt er ook nog eens voor dat het geloof waar jij achter staat steeds meer gehaat wordt door de rest van de wereld.
     
    Matrix en Killamonkey vinden dit leuk.
  8. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.657
    Leuk Bevonden:
    4.773
    Zieke, zieke, zieke shit weer :emo: Hoop altijd dat er een hel bestaat en deze twee snuiters sterven met het idee in de hemel te komen om vervolgens in de hel te belanden te moeten leven met hun acties en door de duivel voor eeuwig anaal geneukt worden met een cactus. Dat filmpje ook met die agent die nog smeekt om genade en dan koelbloedig vermoord wordt... Gadverdamme.

    @ Remcom00: Tja, dat vind ik altijd zulke loze opmerkingen... Natuurlijk, in de wereld gebeuren er elke dag de meest afschuwelijke dingen maar in de media speelt nabijheid altijd een erg grote rol.
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
    Ja sorry ik zat een beetje in mijn Geenstijl-modus :+.
    Maar goed wat is er nou voor zinnigs over deze mensen te zeggen, zo moet je je gelijk gewoon niet halen, door onschuldige mensen af te knallen, maar dat weten we hopelijk allemaal wel.
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Inderdaad, ik zag net heel treffend stukje langs komen van de Speld.

    http://www.speld.nl/2015/01/07/geen-doden-bij-satirische-aanval/
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
  12. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ben benieuwd wat de reactie hierop is in Frankrijk bij de volgende verkiezingen. Zal nog leuk worden als Le Pen de meerderheid behaalt met zijn Front National.
     
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Meh, ik kan me goed voorstellen dat mensen die hele Islam nu echt zat zijn. Ik vind het sneu voor de vele goede moslims, maar eens zal het de druppel zijn. En ik hoop dat die snel komt, er zijn al veel te veel totaal onschuldige mensen vermoord door moslim extremisten, dat is natuurlijk gewoon een feit.
     
    Laatst bewerkt: 7 jan 2015
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Is de bedoeling. Meer moslimhaat is meer zieltjes voor jihad(buitengesloten moslims). Het Westen trapt er straks weer in.
     
    being-xboxed vindt dit leuk.
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.565
    Je doet alsof het een bewuste keuze is...
     
  17. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Natuurlijk, dit is een groot complot van het Oosten om funding te genereren voor ISIS. Wat we moeten doen is niets zeggen over deze daden, gewoon doen alsof het niet bestaat.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Het komt van beide kanten

    Blijf vooral doorgaan met moslims haten en bang zijn. Dat is precies wat ze willen bereiken.
     
  19. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het zou een mooie actie zijn als elke Europese krant morgen 1 van de spotprenten op de voorpagina heeft.

    De aanslag zelf verbaast mij totaal niet, daar was gewoon het wachten op.

    @Le Lastpak: geen moslims haten, nergens goed voor. Wel inzien dat het gedachtegoed van de islam weinig positiefs met zich meebrengt en zeer extreme uitwassen kent.
     

Deel Deze Pagina