1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc. [deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik heb niet hoeven revalideren gelukkig, en heb hier verder ook geen advies in gekregen mbt sporten. Wel heb ik een half jaar 2x per week een fysiotherapeut aan huis gehad, sinds mei 2013 niet meer. Hij heeft me wat oefeningen meegegeven, maar eigenlijk is dat niet de moeite waard. Mijn chirurg zegt ook dat dat ook gewoon door het dagelijks leven te doen is, hij was sowieso al niet voor fysiotherapie tijdens het herstelproces.

    Ik zal eens in het ziekenhuis vragen, daar zullen ze ook wel iets aanbieden inderdaad. Misschien nog eens een telefonische afspraak met mn chirurg inplannen, de volgende fysieke afspraak is pas in september. Kijken of hij nog wat kan zeggen ivm sporten.

    De sportschool dan vragen wat de mogelijkheden zijn, maar ben bang dat hier ook weinig ervaring in is en dat ze me gewoon met allerlei gewichten laten kloten wat misschien wel niet mag.

    Edit/ Afspraak gemaakt met de revalidatiearts. Hopelijk kan hij me verder helpen. :p
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2015
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ik heb de grootste moeite om maaltijden te fixen voor gedurende school/werk.
    Hoe doen jullie dat?
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Questbars, proteinshakes met oats en tarwegras of de avond van te voren koken
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Musclemeat kippetjes en rijst. Avond van te voren beide in een bak doen, en de volgende dag heb je je lunch. Beide zijn gaar en ingevroren. Sausje erbij doen de volgende dag en je bent klaar. 1 minuut werk.
     
    GillesD12 vindt dit leuk.
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ik neem ook meestal een bak met kip, rijst, groenten en nog teringveel bruine bonen mee. Punt is, zo'n gigabak met veel shit erin is geen porum en gekke gezichten gegarandeerd.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    So? Flex je muscles
     
    PineaPPle JOE, Nerrion en Reckuuza vinden dit leuk.
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik zie vaak ook van die tanks in de bibliotheek zitten met zo'n bakje rijst en kip in de middag. Ben dan wel jaloers, haha. Ik heb meestal gewoon boterhammen met kipfilet. :oops: Woon nog samen met m'n vriendin en ga haar daar niet in mee nemen, want we eten best regelmatig samen 's middags. Daarnaast kost het flink wat knapen en ik leef op stufi. :lol:
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Valt wel mee hoeveel het kost hoor. Havermout, eieren, rijst, bonen kosten niet veel. Behalve de kip.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik snap wat je bedoelt, maar 4 x 5 x de kosten van een porte kip-rijst-groenten is toch best wat aan het eind van de maand en ik zit nu al op m'n max van de stufi :+. De eetgewoontes zijn al veel verbeterd sinds afgelopen jaar. Vantevoren at ik dagelijks rond de 1500 kcal aan matige shit. Nu eet ik een stuk meer (ik ben gekapt met MFP bijhouden) en let ik meer op wat ik eet. Ik eet iedere ochtend havermout, minimaal 2 van de 4 avonden kip-rijst-groente, regelmatig kwark en alleen kipfilet als broodbeleg. Dat was al een hele verandering voor m'n vriendin (en net zo erg ook voor mij eigenlijk). Ik probeer eieren en tonijn ook zo nu en dan te pakken, maar ik ben niet zo'n liefhebber van beiden als ik ze vaker dan eens per week moet eten. Gelukkig heb ik dat niet met kip, kwark of havermout haha. ;)

    Tja, ik ben de gains dan gewoon niet waard die ik zou kunnen krijgen als ik wel nog meer en beter zou eten. ;) Ik merk aan mezelf (spiegel) dat ik wel wat gegroeid ben sinds het begin, maar echt 'groot' ben ik niet en zal ik ook niet snel worden als ik zo blijf eten en niet nog meer ga opletten en ga bulken (en cutten).
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kip is zeker duur per maand helaas.
     
  11. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil na lange tijd niet te hebben gesport (7-8 jaar) maar weer eens wat aan beweging gaan doen :+
    Nu was ik thuis laatst wat simpele oefeningen aan het doen (squats, sit-ups) en ik merkte dat vooral mijn knieƫn en polsen niet zo soepel meer zijn als 8 jaar geleden.

    Ik ben bang dat als ik niet voorzichtig ben, ik mijn gewrichten kan beschadigen. Heeft er iemand tips om gewrichten langzaamaan weer soepel te krijgen door middel van wat oefeningen?
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    http://musclemeat.nl/index.php/diepvries/kip.html

    Ik koop vaak die 5kg voor 30euro. Meestal koop ik 13kg aan vlees op deze site voor 90-100euro. Vind ik goed te doen, doe in mn eentje er gemiddeld 2 maanden mee.
     
    Laatst bewerkt: 13 jan 2015
  13. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Je moet er rekening houden dat de meeste instructeurs pure beunhazen zijn die er maar weinig vanaf weten, al helemaal met het sporten na een dergelijke blessure. Ik weet er alles van want het zijn mijn collega's ;)

    Win inderdaad eerst goed advies in over wat je leefregels zijn mbt je rug, het lijkt mij vrij helder dat er bepaalde bewegingen te provocerend zijn of juist niet eens meer mogelijk is. Ik waarschuw je dus sowieso om niet naar een budget keten te gaan, als je wilt investeren in je rug, doe dat dan fatsoenlijk. Het liefst bij een sportschool waar ook een fysio/cesar therapeut werkt, zodat die een schema op maat kan maken.
     
  14. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Thnx.
    Het maakt niet uit wat het kost. Het moet gewoon de beste methode zijn. Dit word namelijk vergoed door de verzekering van de tegenpartij die schuldig is aan het ongeval.
    Ondanks dit is het toch lastig om goede behandeling/begeleiding te vinden.
    Ik denk dat mijn revalidatie arts wel met een voorstel kan komen. Zelf blijf ik ook nog kijken naar coaches en weetikwat er allemaal mogelijk is op sportgebied.
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Eh waaaat. Greg Plitt overleden
     
  16. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Yooo echt NIKS meer bij B&F kopen. Ook de Casein en Isolaat wordt mee gekut. Wat een schijtbedrijf zeg..
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Bron?
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  19. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    RIP Greg Plitt. Was toch wel een van m'n grootste inspiratiebronnen.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina