1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 15]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Gdzr, 4 jun 2013.

  1. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Het plaatsen van een 5.1 set is ook moeilijk in een woonkamer. Je zult altijd een compromis moeten sluiten. 7.1 heb ik wel overwogen. Ik wilde met 4x RS62 van Klipsch gaan draaien. Dat leek me echt machtig mooi.
     
  2. PrutserNL

    PrutserNL a Cool Breez3

    Berichten:
    1.286
    Leuk Bevonden:
    129
    Heeft iemand hier ervaring/advies met/voor een externe geluidskaart voor een laptop waar 7.1 uit kan komen en waaraan in men headset kan koppelen met een optical kabel?
     
  3. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Kun je optische kabels ook gewoon bij de action krijgen, net als de hdmi kabels? En zijn die optische net zo degelijk als de hdmi kabels die daar wegkomen?
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja en weet ik niet

    met optisiche kabels is het wel lekker als er een dik rubber omhulsel heen zit, die hele dunne heb je snel kans op een breukje
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd, maar als je geen origami mee gaat maken is het goed genoeg hoor. ;-)
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is waar , maar het is zo kwetsbaar. Ik heb er per ongeluk wel eens 1 verprutst bij het aansluiten omdat het in een bochtje van de ene laag van het meubel naar de andere moest en het allemaal nogal krap was. Heb toch liever die wat dikkere
     
  7. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt. Was er niet mee van plan te gaan vouwen. Misschien wat betere opzoeken op internet.
     
  8. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit weekend bezig geweest met het aansluiten van de receiver en speakers. Wat een verschil met mijn oude set qua geluid! En dan heb ik alleen nog maar muziek geluisterd en TV gekeken. Volgend weekend maar eens een Blu-ray film proberen. Bedankt voor alle adviezen!
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wacht maar tot je een keer Battlefield 4 gaat spelen in goeie surround :+ Je weet niet wat je meemaakt
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
  11. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
  12. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Veiling he, dan is het maar net hoe het uitkomt :p
     
  13. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hebben jullie ook bij de Harman Kardon HKTS-16 dat als de subwoofer aan staat, maar verder niet wordt gebruikt en je dus geen muziek/film afspeelt, dat de subwoofer een soort licht brommend geluid maakt? Of is het normaal dat je de subwoofer standaard een beetje hoort?
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Euh nee. Als ie niet gebruikt wordt, schakelt hij bij mij automatisch uit en gaat ie in stand-by.

    Hoor nooit gebrom, heb je een andere stopcontact al geprobeerd?

    Staat er een GSM vlakbij de subwoofer/speaker?

    Verplaats is je subwoofer een halve meter links of rechts en kijk of het wat uitmaakt.

    @Delphiki

    Hoor jij gebrom of herken je bovenstaande?
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nee

    Ik heb hem ook op auto staan, maar ook al staat hij aan en is er geen signaal dan bromt hij niet
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Stekker omdraaien wil ook nog wel eens werken.
     
  17. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heb je een 3.5mm jack ergens naakt liggen? Dus in je HK wél aangesloten aan de ene kant, maar aan de andere kant niet aangesloten?
     
  18. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Dit gedaan en het heeft geholpen. Ik denk dat de apparatuur iets te dicht bij elkaar stond.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Hmm het gaat nog niet helemaal goed volgens mij. Hebben jullie ook die triggerkabel (die vast zit aan de paarse subwoofer kabel) aangesloten? Die heb ik er nu los naast hangen, maar misschien dat ik die moet gebruiken en ergens in mijn receiver steken? Ik dacht in het boekje te lezen dat ik die niet hoefde aan te sluiten? Maar misschien heb ik het mis?
     
  20. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Nooit een kabel aansluiten op een apparaat en dan nergens op aansluiten. Dat geeft vaak storing.
     

Deel Deze Pagina