Leuk om er misschien een IF Rekik bij te halen? Van der Sar of de Boer (laatste gaat nu voor +- 300 k)
Net maar even 20 15k pakjes geopend, "enige" wat erin zit is een IF Muller. Verwachten jullie dat hij boven de 1 mil uit gaat komen? En iemand een idee wat voor "aanbiedingen" qua packs er de komende dagen gaan komen?
Hahah is best netjes dan heb je een SIF gepackt en niemand weet de prijzen nu zolang de webapp offline blijft !
Zit te twijfelen. Mijn team nu: Neymar - Messi - Robben Iniesta - Gustavo cdm - SIF de bruyne Alba - Boateng - benatia - TOTY Lahm Neuer Wat kan ik hier nog aan veranderen? ( Upgrade? ) Speel nu 4-3-3(4). Speelt heerlijk maar wil nog wat upgraden. Heb zo'n 800K. Kan meer zijn als ik een van mijn andere teams weg doe. Of al mijn IF's ga verkopen. Ben ook wel in voor een ander team desnoods. Dan zit ik op de 8/9mil met current market denk ik. Sowieso altijd 4 skillers voorin.
Handig als je snelle vingers hebt,Boateng zn laagste bin is 14k en heb er heel veel binnen gehaald voor 10a12k 1x voor 4k en paar x voor7a8.Zo ben ik in half uurtje weer van 30k naar 127k gegaan
Ik heb net voor 10 euro aan microsoft points besteld, hiervan kreeg ik ook een bevestiging van Microsoft, maar ik heb de punten niet ontvangen. Direct na het afrekenen kreeg ik wel de melding dat er een fout was opgetreden, maar m'n 10 euro is weg. Hiervoor hoef ik zeker geen klacht in te dienen bij Microsoft?
Gister suarez gepacked uit die 15K pakjes. @Saaslijer Ik zou even bellen als ik jou was, meestal helpt Microsoft wel goed.
Zo ben er nu wel klaar mee,hele ochtend op zoek naar de goedkoopste Boateng,begonnen met 30k en heb nu 352k
Ik heb een tijd terug 1x een soortgelijk probleem gehad wat jij nu ook hebt. Maar volgens mij toen ik had gebeld was het binnen een dag al opgelost.
Heb je gids ook gelezen, en vond 'm top en erg uitgebreid. Wordt een beetje gek van alle tegenstanders die zonder chemistry spelen (<85 chem) en daarom maak ik nog maar een simpel 4-3-3(5) met UP. Zet er sowieso Willems (UP), Depay (UP) en Wijnaldum (CF) in. Mijn vraagje is nu: hoe speelt je middenveld in dit team? Is Melo top? En is Sneijder goed genoeg op die positie?
Melo is zeker een uitstekende CDM. Je hebt daar een lange, krachtige speler nodig, vrij all-round, maar uiteraard beter in verdedigen dan in aanvallen. Sneijder had ik liever op CF dan op CM. Denk dat Fer een uitstekende CM is voor jou team, waarbij je dan Sandro als CDM kan gebruiken voor een simpel team. Zoiets:
Tof! Ga het zeker proberen, ben wel benieuwd naar de opstelling. Daarnaast vind ik Sandro echt geweldig, gebruik hem als een rots voor de verdediging.
Ik kom niet meer aan toe om potjes te doen vind het handelen op zoek naar de laagste bins te leuk,vanochtend al paar klappers gemaakt,Neymar gekocht voor 306,verkocht 425 Ribery gekocht voor 300,verkocht 395 Kompany gekocht voor2,4 verkocht voor 38,zoals ik al zei gister begonnen met.30k en nu al 630k