1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. Djilocoo

    Djilocoo Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk om er misschien een IF Rekik bij te halen?

    Van der Sar of de Boer (laatste gaat nu voor +- 300 k)
     
  2. Djilocoo

    Djilocoo Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Net maar even 20 15k pakjes geopend, "enige" wat erin zit is een IF Muller. Verwachten jullie dat hij boven de 1 mil uit gaat komen?

    En iemand een idee wat voor "aanbiedingen" qua packs er de komende dagen gaan komen?
     
  3. Kevacez

    Kevacez PS5 GT: Kevacez

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    48
    Hahah is best netjes dan heb je een SIF gepackt ;):thumbs: en niemand weet de prijzen nu zolang de webapp offline blijft !
     
  4. Marciiano

    Marciiano Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik had ook niet veel bijzonders alleen Sergio Ramos als 'topper' kwam er uit 8)
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Zit te twijfelen. Mijn team nu:

    Neymar - Messi - Robben
    Iniesta - Gustavo cdm - SIF de bruyne
    Alba - Boateng - benatia - TOTY Lahm
    Neuer

    Wat kan ik hier nog aan veranderen? ( Upgrade? ) Speel nu 4-3-3(4). Speelt heerlijk maar wil nog wat upgraden.

    Heb zo'n 800K. Kan meer zijn als ik een van mijn andere teams weg doe. Of al mijn IF's ga verkopen.

    Ben ook wel in voor een ander team desnoods. Dan zit ik op de 8/9mil met current market denk ik. Sowieso altijd 4 skillers voorin.
     
  6. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Handig als je snelle vingers hebt,Boateng zn laagste bin is 14k en heb er heel veel binnen gehaald voor 10a12k 1x voor 4k en paar x voor7a8.Zo ben ik in half uurtje weer van 30k naar 127k gegaan
     
  7. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb net voor 10 euro aan microsoft points besteld, hiervan kreeg ik ook een bevestiging van Microsoft, maar ik heb de punten niet ontvangen.
    Direct na het afrekenen kreeg ik wel de melding dat er een fout was opgetreden, maar m'n 10 euro is weg.

    Hiervoor hoef ik zeker geen klacht in te dienen bij Microsoft?
     
  8. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Gister suarez gepacked uit die 15K pakjes. :D

    @Saaslijer Ik zou even bellen als ik jou was, meestal helpt Microsoft wel goed.
     
    Distoration en Saaslijer vinden dit leuk.
  9. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Haha, op zo'n voltreffer hoop ik ook.
    Maar thanks, ga ik even proberen.. Dat duurt zeker wel lang?
     
  10. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Zo ben er nu wel klaar mee,hele ochtend op zoek naar de goedkoopste Boateng,begonnen met 30k en heb nu 352k
     
  11. fllix313

    fllix313 Active Member

    Berichten:
    783
    Leuk Bevonden:
    16
    Netjes, wat was je gemiddelde koop/verkoopprijs?
     
  12. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Ik heb een tijd terug 1x een soortgelijk probleem gehad wat jij nu ook hebt. Maar volgens mij toen ik had gebeld was het binnen een dag al opgelost.
     
  13. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Goedkoopste was 4k en een paar rond de 8,merendeel tussen de 10en12 verkoop was 14,5k
     
  14. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    600k+ opengemaakt en beste is lacazette voor 20k en een crappy if gago :mad:
     
  15. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Heb je gids ook gelezen, en vond 'm top en erg uitgebreid. Wordt een beetje gek van alle tegenstanders die zonder chemistry spelen (<85 chem) en daarom maak ik nog maar een simpel 4-3-3(5) met UP. Zet er sowieso Willems (UP), Depay (UP) en Wijnaldum (CF) in. Mijn vraagje is nu: hoe speelt je middenveld in dit team? Is Melo top? En is Sneijder goed genoeg op die positie?
     
  16. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Melo is zeker een uitstekende CDM. Je hebt daar een lange, krachtige speler nodig, vrij all-round, maar uiteraard beter in verdedigen dan in aanvallen. Sneijder had ik liever op CF dan op CM. Denk dat Fer een uitstekende CM is voor jou team, waarbij je dan Sandro als CDM kan gebruiken voor een simpel team.

    Zoiets:
    [​IMG]
     
  17. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Tof! Ga het zeker proberen, ben wel benieuwd naar de opstelling. Daarnaast vind ik Sandro echt geweldig, gebruik hem als een rots voor de verdediging.
     
  18. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    De geupgrade of oude boateng?
     
  19. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Oude
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik kom niet meer aan toe om potjes te doen vind het handelen op zoek naar de laagste bins te leuk,vanochtend al paar klappers gemaakt,Neymar gekocht voor 306,verkocht 425 Ribery gekocht voor 300,verkocht 395 Kompany gekocht voor2,4 verkocht voor 38,zoals ik al zei gister begonnen met.30k en nu al 630k
     

Deel Deze Pagina