Kwalificatie ging even de mist in...., in bocht 10 even afgeleid en miste daardoor volledig mijn rempunt, ronde meteen niet meer clean en daardoor ook de ronde erna niet, begint lekker………..vetrek vanaf p12.
Wel erg mooi om die volle lobby weer eens te zien!!
Vanaf de allerlaatste plek de start kunnen overzien waarbij Divimus meteen het gras opzocht. Daarna wel even gepushd de eerste rondes en uiteindelijk weet ik nog dat ik Pim inhaalde en op P7 (?) terecht kwam. Ik heb de replay van HEAT 1 nog niet gezien wil iemand die uploaden (@Coldzero; je had heat 2 geupload, maar die had ik al )
De 2e heat uit het middenveld kunnen vertrekken, bij bocht 1 bewust een ruimere bocht genomen om desnoods een plek te verspelen, maar er wel schade vrij doorheen te komen. Opeens mijn teamgenoot dwars voor me, maar ik kon overal omheen. http://xboxclips.com/asjemenou75/109eabd4-c40c-419d-adfe-1ad84b92087e. Na de herstart......
bij Cold en Loyall aangesloten met een gaatje op Denvan. Af en toe wat ruimte geven aan Cold om met Loyall te laten battlen in de hoop dat ik er als 3e met het been vandoor te kunnen gaan. Denvan kwam toen steeds dichterbij. In ronde 8 (?) besloot ik de pit in te gaan om hopelijk te profiteren Van het gegevecht tussen Loyall en Cold, echter op het alleerlaatste moment besloot Cold voor mij ook de pit in te duiken. In de pit door Cold heengereden, maar plekkie daarna weer terug gegeven. Tender haalde ons net na de pit in…….
Het treintje met Loyall en Cold bleef eigenlijk de rest van de race zo wij hadden erg veel geluk met de eliminatie van Tender en Menno. Denvan kwam de laatste rondes wel heel rap dichterbij, mijn bandjes waren echt op en het had geen ronde langer moeten duren.……….hij kan trouwens ook lekker slalommen zeg!!
Al met al voor mij "rustig" verlopen races. Waarin ik overigens totaal niet aan mijn tijden (in delage 27'rs) kwam, maar waarin wel het nodige gebeurt is, maar ook dat hoort bij (virtuele) autosport. We zijn (gelukkig) geen robots. Nu klaarmaken voor Road Atlanta, een favo circuit voor mij ookal zijn die uitslagen er vaak niet al te best……
Wel alvast de nr 1 positie gepakt in het team klassement , CHEERS Nova!! Volgende week iig een nieuwe auto voor jou!!
GRt A.
Laatst bewerkt: 25 feb 2015