1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] V8 Supercars Season 2 [PRO] [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 19 jan 2015.

1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Euh..... Geen live ofzo? Ik zie niemand online....

Sent from my iPhone using Tapatalk

2. NullMicrobe6099

NullMicrobe6099 Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Internet probleempje hier inderdaad vanmiddag niks aan de hand #baalmoment

3. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ik zit er in btw

Sent from my iPhone using Tapatalk

4. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Wat een kutrace. Eerst de herstart veroorzaakt door onoplettendheid. Excuses!
    Daarna veel fouten gemaakt. Kwam tegen het eind steeds dichterbij @Surreallistic, totdat opeens vanuit de pit @B Tender en @Menno88 zich bij het groepje voegde. Achja, gekregen wat ik verdiende.

5. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    bluhhhh had tweede/derde moeten worden

Nu al de tweede race achter elkaar waar ik veel slechter finish dan waar ik gezien pace hoor....;( wanneer finish ik eens een,keer vóór waar ik thuishoor... Nooit.

kampioenschap is na drie baggerraces uit drie definitief uit zicht..

6. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Straks filmpje van de crash & foto's van de race! :)

7. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik volgde je de muur in ;(

8. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Ik zag het ja! Was even bang dat ik iets fout had gedaan maar (gelukkig voor mij dan) was het niet mijn fout. Je volgde mij waarschijnlijk teveel en aangezien ik ook al net te hard ging wat naar mijn gevoel totaal niet zo was knalde jij volop de muur in. Menno kon hem helaas niet ontwijken maar Denvan heeft geluk gehad!

Trouwens de reden dat ik zo snel uit de lobby was was omdat het internet eruit viel.

9. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
  10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik had vandaag een keer wel geluk waardoor mijn pace erg goed tot zijn recht kwam. Sprintrace was wat lastig, Tender zat in veel bochten op mijn bumper maar ik kon hem achter me houden. In de hoofdrace had ik na de herstart direct een lekker rondje. Daardoor had ik de ruimte om volledig mijn eigen lijnen te rijden en een aantal foutloze rondjes neer te zetten. Toen halverwege mijn 2 stops gemaakt, kwam wat traffic tegen maar geen drama. Kwam daarna nog dicht bij een 26.9 maar verloor 2 tienden in sector 2. Daarna nog geprobeerd maar naarmate ik harder probeerde werden de banden alleen maar kaler. :p

Resultaten zijn nog niet officieel.

asjemenou75 en Surreallistic vinden dit leuk.
  11. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Mijn Highlight reel van vanavond.... Tis zo erg, dat ik zelfs een mailtje kreeg van microsoft dat ik de code of conduct van Xbox live overtreed.:'-( Die snappen het niet helemaal...

Das meteen de laatste keer dat ik Upload studio heb gebruikt..

Enfin lang leve Joeptube..

12. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wouw ik had heel die tik niet eens gezien. :+ Zag eigenlijk alleen maar Tender omgaan in mijn spiegel en wat auto's heen en weer gaan. :p

13. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    Ik schaam me kapot. Sorry, jongens!

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Shit happens =( maar het kwam me niet echt handig uit (van 2/3 naar 10)

Dat gedoe met de muur met Divimus..
    Ik wist dat Divimus nog moest pitten. Ik kon er makkelijk voorbijsteken aan de binnenkant in de laatste bocht van rondje 18, maar omdat het de laatste pitronde was en Divimus (dus) naar binnen zou steken kon ik het me, met Menno vlak achter me, niet veroorloven om te moeten inhouden voor Jeffrey die ruimte nodig had om te pitten. Daarom 'dus' een wijdere lijn gekozen dan Divimus om er volle vaart bovenlangs voorbij te gaan. Een wijdere lijn is normaal geen probleem, behalve dit keer nu de lijn van Jeffrey zelf al zó wijd was dat hij de muur in klapte.

Zat wel gedachte in m'n muur-lijn dus..

15. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Vooraf eigenlijk al berust in een roestige come-back race.
    Kwam nog bij dat ik een hooikoorts/allergie aanval had gehad en een supervroege ochtenddienst had gedraaid en al om 03.uur op moest.
    Ik had een middagdutje gedaan en 3 Red Bulls achter elkaar achterover geslagen om enigszins fit aan de start te komen.
    In mijn herinnering zaten ook nog de LAG-problemen tijdens de race, het uitvallen van de rumble/FFB van het racestuur en dat gedoe met de juiste startveld opstelling.

Maar wat heb ik gisteren een heerlijke race-avond gehad.

Geen enkel moment dat de Force Feedback of rumble uitviel.
    Ook nog uit de problemen gebleven en schadevrij de beide races uit kunnen rijden.
    Ik kon lekker een veilig tempo in de race rijden zonder mij zelf te forceren .
    Hierdoor maakte ik weinig fouten en kon ik profiteren van race-incidenten bij anderen.

In de hoofdrace lekker kunnen strijden met ColdZero waarbij Asjemenou voortdurende als sluipmoordenaar ons kort volgde om toe te kunnen slaan.
    De twee pitstops bevallen mij uitstekend.
    Er is nu meer gelegenheid om door de beide pitstops een tactisch plan te maken en om te anticiperen op de race-situatie.

Ook het uitblijven van LAG was een aangename verrassing .

Kortom mijn race-avondje was geslaagd met een prima (geflatteerde) uitslag voor mij.
    Het mooie is dat als ik in mijn rooster kijk ik de volgende drie races ook kan meedoen.
    Ik kijk vooral uit naar de race op SPA. Dat gaat bruut worden met de super V8 Holden!!!!!!

16. Flavourlicious

Leuk Bevonden:
    1.409
    Als mensen nog een report willen indienen over een incident dan kan dat uiterlijk donderdag 23:59 via PM. Dus niet in dit topic, via de telefoon of mail. :p

17. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Kwalificatie ging even de mist in...., in bocht 10 even afgeleid en miste daardoor volledig mijn rempunt, ronde meteen niet meer clean en daardoor ook de ronde erna niet, begint lekker………..vetrek vanaf p12.
    Wel erg mooi om die volle lobby weer eens te zien!!

Vanaf de allerlaatste plek de start kunnen overzien waarbij Divimus meteen het gras opzocht. Daarna wel even gepushd de eerste rondes en uiteindelijk weet ik nog dat ik Pim inhaalde en op P7 (?) terecht kwam. Ik heb de replay van HEAT 1 nog niet gezien wil iemand die uploaden (@Coldzero; je had heat 2 geupload, maar die had ik al ;))

De 2e heat uit het middenveld kunnen vertrekken, bij bocht 1 bewust een ruimere bocht genomen om desnoods een plek te verspelen, maar er wel schade vrij doorheen te komen. Opeens mijn teamgenoot dwars voor me, maar ik kon overal omheen. http://xboxclips.com/asjemenou75/109eabd4-c40c-419d-adfe-1ad84b92087e. Na de herstart...... [​IMG]
    bij Cold en Loyall aangesloten met een gaatje op Denvan. Af en toe wat ruimte geven aan Cold om met Loyall te laten battlen in de hoop dat ik er als 3e met het been vandoor te kunnen gaan. Denvan kwam toen steeds dichterbij. In ronde 8 (?) besloot ik de pit in te gaan om hopelijk te profiteren Van het gegevecht tussen Loyall en Cold, echter op het alleerlaatste moment besloot Cold voor mij ook de pit in te duiken. In de pit door Cold heengereden, maar plekkie daarna weer terug gegeven. Tender haalde ons net na de pit in…….
    Het treintje met Loyall en Cold bleef eigenlijk de rest van de race zo wij hadden erg veel geluk met de eliminatie van Tender en Menno. Denvan kwam de laatste rondes wel heel rap dichterbij, mijn bandjes waren echt op en het had geen ronde langer moeten duren.……….hij kan trouwens ook lekker slalommen zeg!!
    Al met al voor mij "rustig" verlopen races. Waarin ik overigens totaal niet aan mijn tijden (in delage 27'rs) kwam, maar waarin wel het nodige gebeurt is, maar ook dat hoort bij (virtuele) autosport. We zijn (gelukkig) geen robots. Nu klaarmaken voor Road Atlanta, een favo circuit voor mij ookal zijn die uitslagen er vaak niet al te best……
    Wel alvast de nr 1 positie gepakt in het team klassement , CHEERS Nova!! Volgende week iig een nieuwe auto voor jou!!

GRt A.

Laatst bewerkt: 25 feb 2015
  18. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Uhhh, heeft iemand replay heat 1 voor mij?............ iemand?

19. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb alleen de hoofdrace.

20. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Nope.. sry

Deel Deze Pagina