1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    60.000 euro voor 40 uur, doet ie goed
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Aparte actie in Parijs. Ik wist niet dat de vervuiling daar zo groot was:

    http://www.nu.nl/buitenland/4015844...taat-maandag-stil-wegens-luchtvervuiling.html

     
  3. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Kevf vindt dit leuk.
  4. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    En sowieso zijn fransen altijd dol op acties en protesten. Als iemand ineens een warme zachte scheet laat ipv een harde knetter gaat er meteen iemand met een bord de straat op dat ie het er niet mee eens is.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    En eeuwig wereldkampioen staken ook, vooral met wegblokkades. Menig chauffeur, waaronder mijn vader, heeft wel eens in een file gestaan tijdens zo'n staking. Duurt standaard wel een halve werkdag.

    Aan de andere kant: Je kunt zeggen van die Fransen wat je wilt, maar zij staken tenminste nog echt en protesteren ook nog echt. Nederland, mweh. :lol:
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Een Airbus A320 van de vliegmaatschappij Germanwings met vluchtnummer 4U9525 is vandaag neergestort in het zuiden van Frankrijk.

    Dit melden diverse Franse media. Het toestel verdween rond 11.00 uur van de radar boven het zuiden van Frankrijk. In de buurt van Prads-Haute-Bléone tussen Digne-les-Bains en Barcelonnette zijn door reddingshelikopters de eerste wrakstukken gespot.

    Het toestel zou onderweg zijn van Barcelona naar de Duitse stad Dusseldorf. De eerste brokstukken zijn al gevonden. De A320 is een groot passagierstoestel met 174 stoelen. Volgens berichten zouden er 142 passagiers en 6 bemanningsleden in het vliegtuig zitten.

    Germanwings is een docherbedrijf van het de vliegmaatschappij Lufthansa.
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
  8. Mr-Jst

    Mr-Jst New Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    1
    Heftig nieuws! Volgens mij staat die rode streep trouwens voor de snelste route en niet per se voor de geplande route.
     
  9. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    De aardkloot is rond daarom andere route.
    Maar wel erg idd vooral in zo'n bergachtig gebied.
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Lufthansa schijnt later dan het Witte Huis, lees Witte Huis, te hebben gezegd dat er geen aanwijzingen waren voor een aanslag. Witte Huis staat hier totaal los van, maar dat Lufthansa, moederbedrijf van deze maatschappij, zoiets later meld... beetje vreemd. Sowieso al een raar ongeluk, klas van 16 in een keer weg, ook allemaal 15 en 16 jarige, en vooralsnog maar één Nederlandse. Lekker fucked up dagje weer in de 21ste eeuw.
     
  11. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Weer een lekker chaotisch berichtje van je.

    Best triest dat er gelijk wordt gedacht aan terrorisme.
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het zijn ook niet mijn uitspraken of mijn idee, het is wat mij voorgelezen is door mijn broertje, en ik bedoel niet HN. Kijk zelf maar eens rond dan.
     
  13. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Joost haal jij nog een pilsje?

    Met de vriendelijke groeten van mijn vriendin :+
     
    Reckuuza en Jorrie vinden dit leuk.
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "
    Een piloot van het vliegtuig van maatschappij Germanwings dat neerstortte in de Franse Alpen, zou voor de fatale crash de cockpit van de Airbus hebben verlaten. Vervolgens raakt hij buitengesloten, meldt The New York Times.

    De krant sprak met één van de onderzoekers die betrokken is bij het onderzoek naar de ramp, waarbij alle 150 inzittenden om het leven kwamen. Onder de slachtoffers is ook een 20-jarige Nederlandse.

    De onderzoeker zou geluidsopnames uit de cockpit beluisterd hebben, waarop te horen is dat de piloot de cockpit verlaat en zich later geen toegang meer kan verschaffen. 'De man klopt zachtjes op de deur, maar er wordt niet gereageerd. Daarna klopt hij harder en is er nog steeds geen reactie. Daarna is te horen dat hij probeert de deur open te breken', aldus de bron, die anoniem wil blijven omdat het onderzoek nog gaande is.

    Hoe het op dat moment met de tweede piloot gesteld was, die nog wel gewoon in de cockpit zat op het moment dat het vliegtuig neerstortte, is niet bekend."
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Las het vanochtend, vreemd bericht. Waarom moet een piloot kloppen en heeft hij geen sleutel? Hoezo doet de co-piloot niet open?

    edit: op nu.nl

    edit: blijkbaar worden de namen van de piloten met opzet niet vrijgegeven:

    https://twitter.com/search?f=realtime&q=names pilots germanwings&src=typd
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2015
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    De piloot die in de cockpit zit word onwel/flauwgevallen? Misschien een heart attack? Vreemd waarom deze nergens op reageert. o_O
     
  17. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Maar volgens de uitleg zou de buitengesloten piloot dan gewoon met de code erin kunnen omdat piloot 2 niet zou kunnen reageren. Hij kan alleen buitengesloten blijven als de andere piloot de blokkering in stand houd.
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Fucking weird...
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Raar. Ik bedoel plannen kan die het ook niet echt. De kans dat de piloot naar de wc gaat is niet zo groot op de minder lange vluchten van wat ik zo lees.
     

Deel Deze Pagina