1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Het loopt de laatste tijd intern niet echt lekker bij Ajax, of wel? Veel berichten over rumoer, jeugdopleiders die niet blij zijn met afstemming eerste elftal en jeugd, etc.

     
  2. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Jezus als dit waar is.
    Sowieso al een extreem onnodige aankoop, en dan ook nog eens zo de portemonnee trekken? Man man man...
     
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Nah geloof ik niet, 9 is écht de max.
     
  4. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Lijkt me echt een broodje aap. Inderdaad wat Duke zegt, 9 lijkt mij echt de max.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    12 lijkt mij persoonlijk dan weer niet meer dan redelijk :+
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ligt dus tussen de 9.5 en 12.5 qua bonussen. Nou, die 9.5 kan Heerenveen dan vast krijgen bij een kampioenschap en een bepaald aantal gespeelde wedstrijden. Die 12.5 wellicht bij het winnen van de Champions League :+.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Als het zoveel is zal Ajax dat volgens mij bekend moeten maken aangezien ze een beursgenoteerd bedrijf zijn.
     
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    En dan willen ze Gudelj er ook bij halen? Ze hebben volgend jaar al Bazoer, Sinkgraven en Klaassen lopen met jongens als Serero, Nouri en Schone op de bank. Hoe dan ook, dat is Ajax. Wat veel leuker is, is de halve beker finale straks van FC Groningen! Gaat een gekkenhuis worden in de Euroborg. De tenten met bier stonden vanmiddag om 12 uur al op straat zag ik :).
     
  9. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Kan er helaas niet bij zijn, zit er notabene vlak voor op school :+.
    Hopelijk kan ik wel naar de Kuip, als het allemaal door gaat en de kaarten niet te duur zijn.
     
  10. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Kaarten zijn €59.55 incl verplichte busreis. Clubcard of seizoenskaart is verplicht en max 1 kaart pp. Zou er in ieder geval maar vroeg bij zijn mochten ze de finale halen. Die vrije verkoop gaat niet langer dan 2 uurtjes duren kan ik je nu al vertellen.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Oh okay, is nog te doen.
    Word dan goed opletten want ik heb geen clubcard of seizoenskaart :p.
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Cc kun je toch zo aanvragen?


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Gaan wel een paar weken over heen, dus als je nu nog een CC aan moet vragen ben je te laat en heb je waarschijnlijk geen kaartje voor de finale. Ik denk niet dat er een vrije verkoop komt voor niet club of seizoenkaart houders.

    Was gister gezellig hoor! Met een paar duizend gekkies vanuit de stad naar het stadion.

     
  14. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dat jullie die Zwollenaren maar op de kop naar huis sturen!


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Terugkomend op het rumoerige bij Ajax:

     
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
  17. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Vooral goed voor Feyenoord, kans dat Guidetti terugkomt is veel groter lijkt mij zo. Kuyt gaat ook met Clasie praten, niet dat het zin heeft, want die is echt te goed voor Ere.

    Twente weer drie punten aftrek. Heel veel medewerkers ontslagen, puinzooi.
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Daar maak ik me echt geen zorgen om. Hij is dan weer een jaartje ouder dan op het WK waar hij nog een multifunctionele uitblinker was maar zolang er maar wat snelheid om hem heen staat kan Dirk echt nog wel mee in NL. Hij is met 1 been achter z'n rug nog beter dan Kazim en was nooit al de snelste. De werklust is er nog steeds
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    FC Twente ontslaat alle scouts en zegt jubileumreceptie af
    Vrijdag, 10 april 2015 om 10:13
    FC Twente heeft vrijdag alle scouts van de club de wacht aangezegd. De club verkeert in grote financiële nood en kreeg in maart drie punten in mindering op het totaal, als straf voor het niet halen van de normstellingen. Deze vrijdag kwamen daar weer drie strafpunten bij. FC Twente moet keihard saneren en besloot voor volgend seizoen al te stoppen met de B2. Bovendien stopt Jong FC Twente met de deelname aan de Jupiler League. Nu vliegen ook alle profscouts eruit bij de Enschedeërs.

    [​IMG]
    Gerald van den Belt laat op de clubwebsite weten dat FC Twente voor een loodzware opdracht staat. “We moeten, zoals we begin maart aangaven, ruim acht miljoen euro bezuinigen en aan die taakstelling moet alles ondergeschikt worden gemaakt. We redden het niet door alleen aflopende contracten niet te verlengen; we zullen ook moeten snijden in de vaste contracten, ook bij het kantoorpersoneel”, deelt de directeur tot zijn spijt mee.

    “De grootste bezuinigingen vinden echter plaats in het voetbalbedrijf. Naast de aangekondigde gevolgen voor Jong FC Twente en Vrouwenvoetbal en het snijden in spelerskosten, stoppen we met de afdeling profscouting. De trainersstaf en de nieuw te benoemen technisch directeur krijgen op het gebied van scouting een belangrijke rol”, legt Van den Belt vrijdag uit via de officiële kanalen.

    “Verder gaan we de kosten in de randvoorwaardelijke sfeer verder terugbrengen, bijvoorbeeld met betrekking tot huisvesting, medische begeleiding en de samenwerkingsverbanden. Ook stoppen we met de FC Twente Familiepas en gaan we FC Twente TV anders inrichten. Waar het minder kan, gaan we het minder doen”, belooft Van den Belt. Eerder op de dag berichtte TC Tubantia al dat hoofd jeugdscouting John van Miert zou vertrekken, net als Martine Braam. Zij is het gezicht van FC Twente TV.

    Jubileumreceptie
    FC Twente werd op 1 juli 1965 opgericht en bestaat over zo’n drie maanden dus officieel vijftig jaar. Er zou over drie dagen een jubileumreceptie met een ingetogen karakter gehouden worden, om dat te vieren. Die receptie is nu echter afgezegd. Aldo van der Laan zegt namens de Tukkers dat iedereen de situatie van de club inmiddels kent. “We zijn bezig met een ingrijpende bezuinigingsoperatie en dat betekent onder andere dat aflopende contracten niet worden verlengd.”

    “Deze week hebben we ook een aantal collega’s met een vast contract slecht nieuws moeten brengen en daarnaast kregen we opnieuw drie punten in mindering. Het lijkt ons niet gepast om dan maandag, ook al is het ingetogen, een receptie te houden”, geeft Van der Laan aan. Hij is op dit moment voorzitter van FC Twente, nadat Joop Munsterman de eer aan zichzelf hield en opstapte.

    Gaat lekker daar.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wat een kutzooi hebben ze er daar van gemaakt zeg, hoe kan dat nou gebeuren

    komt dit allemaal omdat er een aantal spelers niet 100% van Twente zelf waren en ze er dus niks aan verdienden? Hoe kunnen ze zulke tekorten hebben ineens?
     

Deel Deze Pagina