1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik lees zulke posts altijd met onbegrip. Deze man is enorm belangrijk (geweest) voor Ajax en is doelgerichter dan driekwart van de selectie, maar toch krijgt hij zo'n shitload aan kritiek over zich heen.
     
  2. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    De beste man is gewoon niet goed genoeg, op een vrije trap na voegt hij gewoon niets toe.. als je wat vaker Ajax zou kijken dan zou je begrijpen wat ik hiermee bedoel, en is het onbegrip niet zo groot bij je.
     
  3. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Wel chill een seizoen met minstens 36 wedstrijden. Op naar de playoffs. Emmen uit, heu


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  4. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Die keeper van Anderlecht is wel een penalty beest
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Tuurlijk, ik ga een keer niet naar Sparta omdat ik me nog steeds niet helemaal beter voel en dan winnen ze met 6-0...

    Nice :+

    Nu maar even Eindhoven aan gaan moedigen en hopen dat Sparta het niet meer verpest, nog 1 punt van plek 8 af en dat geeft dan recht op play offs :cool:
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2015
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
  7. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    Gudelj waarschijnlijk voor 6 miljoen naar Ajax.:D (Bron: De Telegraaf)
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Prima speler, al lijkt het me nogal een paniek aankoop.

    1) Hij past niet echt bij Ajax' filosofie en volgens Frons worden alleen spelers gekocht die passen bij het grote Ajax. Hoe verklaar je de aankoop van een box-to-box middenvelder die het moet hebben van power en niet van finesse? Of je moet hem halen als controleur, maar dat zou de aankoop des te vreemder maken. Daar speelt Gudelj sinds Ortiz weg is gevallen, maar imponeert alles behalve en is afwezig in alle belangrijke toppers voor AZ.
    2) Hij is duur, terwijl Ajax niet zoveel geld meer zou uitgeven aan spelers. Sinkgraven & Gudelj voor 15 miljoen?
    :cool: Hij is onnodig. Het middenveld was het enige goede dit seizoen met Serero, Bazoer en Klaassen. 'Oke, dan halen we Gudelj en Sinkgraven'
    4) Hypocrici met eigen jeugd gebrabbel als je Bazoer, Nouri en Van Beek er aan hebt komen om dan twee miljoenenaankopen te doen (5 jarige contracten) naast Bazoer en Klaassen.
    5).

    In mijn ogen komt het over als een paniekaankoop, een goedmakertje voor dit seizoen. Overigens liet De Telegraaf (kots) weten dat Ajax nog vier spelers wilt halen. Och, dan kunnen de kritieken over het beleid van PSV ook weer de kast in. Niets zo hypocriet als een Ajacied, he. :)
     
  9. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570

    1) Mee eens.

    2) Tja dat is dus scouten met de bord op schoot, al verwacht ik dat je met een ervaren speler uit het buitenland rond hetzelfde bedrag zit.

    :cool: Onnodig niet, hij brengt idd power, en ook gif in het team, iets wat ook wel ontbrak.
    Ook heeft Ajax gewoon meerdere spelers nodig voor het hele seizoen, een Bazoer zie ik geen 50 wedstrijden spelen volgend seizoen.
    Ik verwacht ook dat Serero weggaat.

    4) Het komt nog veel te vroeg voor van der Beek en Nouri, beide spelers zijn fysiek absoluut nog niet zo ver, zij dienen zich volgend jaar aan te sluiten bij jong Ajax om daar eerst veel ervaring aan te doen.
    Het was bekend dat Ajax aankopen ging doen, ervaren spelers heeft Ajax nodig, een kwaliteit injectie, echter had ik wel wat anders verwacht dan Gudelj.

    5) Je kunt niet alles op lossen met eigen jeugd, PSV staat inderdaad bekend als een koop club, Ajax moet ook gewoon kopen als er nog kwaliteit (nog) ontbreekt op die plek.
    Er komen top talenten aan, en die krijgen heus wel hun kans, echter moeten deze talenten wel aan spelers optrekken die er zelf wel ook wat van kunnen.

    En overigens zei je dat Ajax nog 4 spelers wilt halen, maar vergeet je dat zinnetje ook niet dat Ajax 4 spelers wilt verkopen of erover heen gelezen?
    Nu een Frank de Boer nog moven en het wordt misschien nog wat.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Zolang ze zich maar focussen op een goede lcv én linksback, niet maar 1 speler die beide posities kan bedekken.
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    En er wordt ook nog een spits gezocht bij verkoop van Sigthorsson.
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    In Deventer hebben we nog wel een linksbenige verdediger die hogerop wil, mag je zo ophalen.


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
    Cookie vindt dit leuk.
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Zo, 3-1. Als Depay het vizier iets scherper had, had het 7-1 geweest.
     
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Tja als he.. Als Robben iets scherper was in de finale van het WK 2010 dan waren we Wereld kampioen. :+
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2015
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wat een wereldgoal van Brenet
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Slechtste speler van het PSV met de mooiste goal van het seizoen :+
     
  17. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Onbegrijpelijk dat die IJslander nog steeds word opgesteld. Heeft in het eerste kwartier nog geen bal die die kreeg normaal kunnen controleren en de rest alleen maar in de weg gelopen.
    Hij zal er vast wel weer een in lopen waar die een levenslange contractverlenging mee verdient frankie kennende.:F:

    Wel echt een gruwelijk geniaal middenveld trouwens!
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Moet gewoon huilen om spelers als Boilesen, Siggy en Viergever.

    Genieten dit voetbal van Ajax.
     
    Laatst bewerkt: 11 apr 2015
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Heerenveen gaat bijzonder lekker. Mooie goal die 5-2.
     
  20. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Called it!:+
     

Deel Deze Pagina