1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rainbow Six: Siege

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 jun 2014.

  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ach het is Kabuto.. Inmiddels ga ik er al vanuit dat zijn reacties over graphics gaan. Begint een beetje te voorspelbaar te worden
     
  2. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Grahpics zijn inderdaad van ondergeschikt belang bij een game als deze.

    Ik ga denk ik deze halen voor de 'serieuze' potjes met vrienden. Komt er couch co-op in eigenlijk?

    En voor de simpele shooter fun gaan we eind van het jaar sowieso Battlefront kopen, ik heb Starwars fans en mensen die er niks mee hebben overgehaald die te halen samen. Met een mannetje of 8 die game halen is de bedoeling. Deze is toch meer geschikt voor een selectere groep imo.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoewel gameplay belangrijker is... Vergeet niet dat het NEXT GEN is en je gewoon kritischer moet zijn. Niet Kabuto-kritisch maar die zuurstof maskers in het vliegtuig bewegen bijvoorbeeld niet. Geen details..
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daarom denk ik dat deze game alleen leuk gaat zijn in de comp scene. Speel je met een vaste groep tegen randoms dan win je makkelijk of je speelt het andersom en is het ook niet leuk.
    Te weinig vrijheid zit daarin. Zullen ook wel andere modes inzitten maar de meeste focus is op "rescue" en zie dat niet echt populair worden op consoles en ook niet wat je maanden achterelkaar gaat spelen.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Als er maar een terrorist mode inzit :cool:
     
    allstyles vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Helaas een beetje hetzelfde verhaal als Evolve denk ik. Alhoewel ik die game nog wel zie groeien qua community als de game goedkoper is.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Jup. Zie veel vergelijkingen met Evolve ook. Evolve had ook veel "hype". Awards winnen etc. Maar hoe dichter bij de release hoe meer je mensen zag twijfelen of het wel iets voor ze was.. Zie het met deze game ook gebeuren. Voordeel wat Evolve wel had is dat het in een rustige tijd uitkwam. Qua shooters. Siege komt rond de tijd uit van Battlefront, Halo en COD. Hoe nu veel mensen "hyped" zijn. Als het puntje bij paaltje komt toch voor die andere games kiezen.
     
  8. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Belichting (en ook overall graphics) kunnen echt wel veel toevoegen aan een (multiplayer) game waardoor de gampeplay zoveel intenser en beter kan worden. Snap niet dat mensen dit niet inzien...

    Spelen met lichtinval en schaduwen leent zich juist bij een game waar destructie aanwezig is.. Een donkere ruimte die ineens helemaal oplicht wanneer een gat in de muur geschoten word, om maar een simpel voorbeeld te noemen. Dit maakt games zoveel dynamischer en spannender!

    Als dit allemaal niet zo van belang is, waarom worden er dan nog überhaupt nieuwe games uitgebracht?? :+
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dit is PRE alpha gameplay he... er staat zelfs alpha op opbjecten. Licht is iets zwaars en dat pas in latere fase toegevoegd wordt...
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Welnee man, belichting voegt niets toe en oh wee als je erover gaat klagen. We hebben gloednieuwe consoles en willen geen graphics zien waarvan je zegt....''Oh dit is duidelijk iets wat we nog niet hebben gezien.'' Dat boeit allemaal niet..zolang de gameplay maar goed is, de rest is totaal niet van belang. Een grote schande als je wel indrukwekkende graphics verwacht!!!!! ;)

    Yeah, maar dit is ook Ubisoft, aka Downgradesoft. Het zijn gewoon dingen die in die stream echt opvielen, evenals de belabberde gun geluiden. Pretty much iedereen in de chat zei hetzelfde als ik. Ook de animaties vind ik alles behalve van een hoog niveau.
     
    reatrix en Oujdi vinden dit leuk.
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ga niet reageren op gezeik op alpha footage. Veel plezier met dat gedrag, maar ik vind dat echt kansloos om te doen ;) Of het nou Ubisoft, EA, From Software of Pinokkio Games is. Je kan echt niets opmaken van de alpha, maar als jij dat wel wilt doen... Be my quest
     
  12. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Fair enough :)
     
  13. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Die heartbeat monitor is wel een no-go trouwens.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    De oude PC Rainbow Six games hadden echter ook een soortgelijk iets he, heartbeat sensors :)

    In Rogue Spear en Raven Shield volgens mij.
     
  15. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ze moeten Rainbow Six 3 van de originele Xbox eens als classic of HD remake opnieuw uitbrengen. Beste FPS multiplayer ervaring ooit met dat spel gehad!
     
    Beawulf Agate en Doelie vinden dit leuk.
  16. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Laten we het dan het gelijk maar goed doen en HALO volgen en alle Rainbows opnieuw uitgeven. Ik heb me heerlijk vermaakt met de eerste Rainbows en de (vaak frustrerende) voice-commands
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou download game niet, maar geen campaign? Called it
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Is toch ook onzin om een campaign om een 5v5 competitive shooter heen te bouwen :+?
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nee? Zie bijv Patriots. Zou tof zijn
     
  20. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Heb ik nooit gespeeld =(. Gelukkig krijg je wel Rainbow Six Vegas 1 + 2 bij Siege, dus genoeg singleplayer content! Zeker deel 2 heb ik nog wel veel gespeeld.
     

Deel Deze Pagina