Ach het is Kabuto.. Inmiddels ga ik er al vanuit dat zijn reacties over graphics gaan. Begint een beetje te voorspelbaar te worden
Grahpics zijn inderdaad van ondergeschikt belang bij een game als deze. Ik ga denk ik deze halen voor de 'serieuze' potjes met vrienden. Komt er couch co-op in eigenlijk? En voor de simpele shooter fun gaan we eind van het jaar sowieso Battlefront kopen, ik heb Starwars fans en mensen die er niks mee hebben overgehaald die te halen samen. Met een mannetje of 8 die game halen is de bedoeling. Deze is toch meer geschikt voor een selectere groep imo.
Hoewel gameplay belangrijker is... Vergeet niet dat het NEXT GEN is en je gewoon kritischer moet zijn. Niet Kabuto-kritisch maar die zuurstof maskers in het vliegtuig bewegen bijvoorbeeld niet. Geen details..
Daarom denk ik dat deze game alleen leuk gaat zijn in de comp scene. Speel je met een vaste groep tegen randoms dan win je makkelijk of je speelt het andersom en is het ook niet leuk. Te weinig vrijheid zit daarin. Zullen ook wel andere modes inzitten maar de meeste focus is op "rescue" en zie dat niet echt populair worden op consoles en ook niet wat je maanden achterelkaar gaat spelen.
Helaas een beetje hetzelfde verhaal als Evolve denk ik. Alhoewel ik die game nog wel zie groeien qua community als de game goedkoper is.
Jup. Zie veel vergelijkingen met Evolve ook. Evolve had ook veel "hype". Awards winnen etc. Maar hoe dichter bij de release hoe meer je mensen zag twijfelen of het wel iets voor ze was.. Zie het met deze game ook gebeuren. Voordeel wat Evolve wel had is dat het in een rustige tijd uitkwam. Qua shooters. Siege komt rond de tijd uit van Battlefront, Halo en COD. Hoe nu veel mensen "hyped" zijn. Als het puntje bij paaltje komt toch voor die andere games kiezen.
Belichting (en ook overall graphics) kunnen echt wel veel toevoegen aan een (multiplayer) game waardoor de gampeplay zoveel intenser en beter kan worden. Snap niet dat mensen dit niet inzien... Spelen met lichtinval en schaduwen leent zich juist bij een game waar destructie aanwezig is.. Een donkere ruimte die ineens helemaal oplicht wanneer een gat in de muur geschoten word, om maar een simpel voorbeeld te noemen. Dit maakt games zoveel dynamischer en spannender! Als dit allemaal niet zo van belang is, waarom worden er dan nog überhaupt nieuwe games uitgebracht??
Dit is PRE alpha gameplay he... er staat zelfs alpha op opbjecten. Licht is iets zwaars en dat pas in latere fase toegevoegd wordt...
Welnee man, belichting voegt niets toe en oh wee als je erover gaat klagen. We hebben gloednieuwe consoles en willen geen graphics zien waarvan je zegt....''Oh dit is duidelijk iets wat we nog niet hebben gezien.'' Dat boeit allemaal niet..zolang de gameplay maar goed is, de rest is totaal niet van belang. Een grote schande als je wel indrukwekkende graphics verwacht!!!!! Yeah, maar dit is ook Ubisoft, aka Downgradesoft. Het zijn gewoon dingen die in die stream echt opvielen, evenals de belabberde gun geluiden. Pretty much iedereen in de chat zei hetzelfde als ik. Ook de animaties vind ik alles behalve van een hoog niveau.
Ik ga niet reageren op gezeik op alpha footage. Veel plezier met dat gedrag, maar ik vind dat echt kansloos om te doen Of het nou Ubisoft, EA, From Software of Pinokkio Games is. Je kan echt niets opmaken van de alpha, maar als jij dat wel wilt doen... Be my quest
De oude PC Rainbow Six games hadden echter ook een soortgelijk iets he, heartbeat sensors In Rogue Spear en Raven Shield volgens mij.
Ze moeten Rainbow Six 3 van de originele Xbox eens als classic of HD remake opnieuw uitbrengen. Beste FPS multiplayer ervaring ooit met dat spel gehad!
Laten we het dan het gelijk maar goed doen en HALO volgen en alle Rainbows opnieuw uitgeven. Ik heb me heerlijk vermaakt met de eerste Rainbows en de (vaak frustrerende) voice-commands
Heb ik nooit gespeeld . Gelukkig krijg je wel Rainbow Six Vegas 1 + 2 bij Siege, dus genoeg singleplayer content! Zeker deel 2 heb ik nog wel veel gespeeld.