1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Sport] Basketball [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tyrant, 12 mrt 2012.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
  2. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24




    3pt shootout was echt tof trouwens:


     
  3. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Damn, Russell Westbrook 4 triple-doubles achter elkaar. Laatste wedstrijd 49 punten, 16 rebounds en 10 assists....
    Zeg het al langer: wie is de echte MVP van OKC? Westbrook is echt een freak.
     
  4. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    wow. Phoenix verliest weer in de laatste seconde. Hoe vaak nu al dit seizoen?
     
  5. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Weet niet. Kijk maar naar dat fimpje 4 posts boven je en tel er maar 2/3 bij op...

    Tafellaken, servet... En die kloteconferences
     
  6. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Game 7 vanavond Spurs vs. Clippers. Winnaar van deze matchup zie ik grote kans maken op een championship. Gun het de Clippers nu wel om ver te komen.
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Wat een game 7 was dat zeg! Was gewoon finalewaardig deze wedstrijd. Wat was CP3 goed zeg, wat een laatste move zeg! Ondanks z'n hamstring! Crawford en Reddick shoten ook lekker op de juiste momenten. Griffin blijft toch wel een beest.
    Mooiste game uit de playoffs so far.

    Warriors vs Grizzlies was een saaie pot. Grizzlies zaten geen moment in de wedstrijd en het was redelijke walk in the park voor de Warriors. Verlies van de Hawks tegen de Wizards heeft me verrast!

    Vavavond Cavaliers vs Bulls. Kijk er enorm naar uit! Jammer dat Love niet speelt vanwege z'n blessure en JR vanwege z'n schorsing. Maar verwacht echt een mooie pot. Met hopenlijk de Cavs als winnaar!
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
  9. milanooco

    milanooco Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    7
    Commentaar van Shaq erbij maakt het wel extra leuk
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  10. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    BIGGEST CHOKE EVER? Clippers, what are you doing?
     
  11. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Gaat niks meer worden met Hawks helaas. Western is overigens wel genieten, damn.
     
  13. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Ik ga elke minuut van de finals kijken!

    Fuck slaap.

    Of ik download ze de dag later zonder het nieuws te checken :p
     
  14. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    cavs geen love en nu kut met kyrie is gedaan. zonder love is het een bridge to far cavs kunnen niet 4 games puur op lebron en kyrie pakken. GSW wint elke keer op de teamplay niemand is bepalend.
     
  15. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Helemaal mee eens. Leuk dat Lebron 44 punten scoort, maar ik kan me niet voorstellen dat je daarmee de playoffs wint.
     
  16. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    J.R. Smith en slechte calls kostten de Cavs bijna de game. Defense van vooral Dellavedova was goed, maar het wordt wel lastig om dit elke game vol te houden.
     
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Denk meer dat de offense van Curry slecht was. Het lijkt me niet ineens zo dat Delly nu ineens de beste verdediger van de league is. Al heeft hij het inderdaad gewoon goed gedaan
     
  18. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Curry viel inderdaad erg tegen. Het zal elkaar wel versterkt hebben.
     
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    8.739
    Lebron James is echt een legende...
    Als hij dit voor elkaar krijgt zonder Love en Irving (en zover zijn we inderdaad nog lang niet), wauw.

    Eigenlijk wil ik nog per se een wedstrijd van hem live zien. Maar dan moet ik 1) heel snel zijn want hij blijft niet meer lang in z'n prime hangen vrees ik (wordt toch ouder) en 2) dan moet je naar Cleveland (niet de meest leuke stad om naartoe te gaan).

    Dit is echt niet normaal. We are all witnesses
     
    LeGeNdaRisCh en s4nd3r vinden dit leuk.
  20. Olifunf

    Olifunf Runnin on Acid

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    16
    @Garrett Hele zieke shit dit. Toch denk ik dat vannacht de warriors zich bijmekaar rapen en er 2-2 van maken. Grizzlies kwamen ook 2-1 voor in de semi finals geloof ik. Als de cavs dit pakken zonder Irving en Love dan is het vet maar toch ook wel triest dat GSW van die ploeg verliest met al zijn blessures.
     

Deel Deze Pagina