1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jup, prima zaak!

    27.5 miljoen direct, kan oplopen tot 32 miljoen met bonussen. En daarbovenop nog een doorverkooppercentage :).
     
  2. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Geen Feyenoord - Vitesse dit weekend. Aboutaleb heeft de wedstrijd verboden.
     
  3. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Dan zal de wedstrijd van AZ er ook wel uitgaan omdat die tegelijk gespeeld moeten worden.

    En omdat de wedstrijd van NAC er dan uit is moet de wedstrijd van Excelsior er ook uit etc.

    De KNVB haalt het complete programma eruit vermoed ik als de politiebond vasthoud aan deze boycot.
     
  4. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Tja, ik zeg fuck het hele gezeik om 'competitievervalsing'. Het hele jaar wordt er op andere dagen gespeeld, dan kunnen Feyenoord en Vitesse nu ook wel een paar dagen later tegen elkaar spelen. Of ze bedenken maar een andere oplossing. Het hele programma eruit halen zou best wel belachelijk zijn.
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hehe, reacties van Feyenoorders op FN zijn genieten. De frustratie.

    Genieten.
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Frustratie of gewoon blind zijn voor iets wat niet hun club is? :+
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tuurlijk frustratie. Lijkt mij ook kut als je jouw beste spelers voor 1/4 hooguit van dat bedrag ziet vertrekken. Maarja, het is maar net wat men ervoor wilt geven en wat de ander ervoor vraagt. Die supporters snappen blijkbaar niet hoeveel verschil de positie van een club scheelt in de onderhandelingen.
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Blind is zijn geld dubbel en dwars waard. Die is multifuncioneel (als in: op meerdere plekken inzetbaar) en heeft ook nog eens spelinzicht. Bovendien staat hij gewoon vast in de basis bij ManU. Dat sta je niet als je er geen pepernoot van kan. Ik verwacht dat Depay Young wel uit de basis speelt. Alhoewel de tandem Young - Blind de afgelopen weken heel goed loopt.
     
  9. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Beetje van beide. Het is toch ongelooflijk dat een Boetius in de afgelopen 2 jaar geen centimeter breder en sterker is geworden? En zo staan meerdere spelers bij Feyenoord opmerkelijk stil. Daar gaat iets mis.
     
  10. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Daar stoor ik mij ook zo aan bij Ajax. Dat je voetballend niet beter wordt, kan gebeuren, maar duik in ieder geval even dat krachthonk in.
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Bizar he. En dan Depay (of Wijnaldum)... Tsja.
     
  12. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Denk enkel uitgesteld..
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol.

    "
    Richairo Zivkovic heeft als parkeerwacht gewerkt bij Ajax. Dat heeft zijn zaakwaarnemer Sjaak Swart verteld tegen Ajax Life. Volgens Swart was het een straf omdat de aanvaller een paar keer te laat was.

    Zivkovic moest de slagbomen omhoog en weer omlaag doen voor passerende auto's. Swart zei dat zijn pupil dat twee dagen moest doen. De zaakwaarnemer denkt dat het trainer Frank de Boer is geweest die het klusje heeft bedacht.

    Swart is het wel eens met de straf voor de laatkomer. ,,Zo leert hij het wel af", zegt het clubicoon van de Amsterdammers.
    "
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Simon Poulsen heeft twee jaar getekend bij PSV, als back-up voor Jetro Willems. Geweldige aankoop. Altijd een prima gozer gevonden en een meer dan prima Eredivisie-back. Tamata weg & Poulsen in is een prima zaak.

    Daarnaast hebben ze het net 18-jarige talent Frenkie de Jong (al gedebuteerd bij Willem II) overgenomen en die tekent voor 3 seizoenen. Brands en Langeler maken hun woorden waar met het investeren in talent. Nice! :D
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Gerucht dat Cillessen in de belangstelling staat van Man United voor 25 miljoen pond. Dat is een aardig bedrag, de tering. Lijkt mij het hoogste wat je voor hem kan vangen.
     
  18. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Voor hoeveel moet de Gea dan gaan, die heeft dan een waarde van 40+ ofzo?


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dat betekent dat United meer betaalt voor de prima 26-jarige keeper Cillessen dan voor het gehypte toptalent en voorhoedespeler Depay. Lijkt me stug, maar zou wel een topverkoop zijn.
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Eredivisie mag blij zijn met van Gaal. Zou echt nergens om gaan mocht dit waar zijn. Dan zou Real idd ook 40+ voor de Gea moeten betalen
     

Deel Deze Pagina