1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
  2. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Het was ook heerlijk weer anders.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat filmpje van FOX laat wel redelijk zien dat die aardig hard geraakt is ook.
    Laat maar weer eens zien wat een primitieve apensport voetbal soms kan zijn.
    Het is niet naar bedoeld of zoiets, maar het lijkt wel steeds vaker te gebeuren.

    Supporters, trainers, spelers, idioot kan voetbal soms zijn.
    En ondertussen bij de Formule 1 zitten alle soorten fans door elkaar op de tribune. :lol:
     
  4. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Hoe je toch tot dit soort vergelijking kunt komen....
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Dus omdat een speler op de vuist gaat met een andere speler is voetbal een apensport want bij formule 1 zit het PUBLIEK kriskras door elkaar.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  6. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Er zaten anders achter ons ook gewoon een handje vol Vitesse supporters in het vak.
    In de rust waren ze wel op wonderbaarlijke wijzen verdwenen. :+
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Heerlijke partij toch :D Doelpuntjes vallen alleen aan de verkeerde kant. Bayern staat ook een partij te verdedigen bij die 1-2 zeg [​IMG][​IMG]
     
  8. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    En klaar.
     
  9. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635

    Ik kan me trouwens genoeg filmpjes herinneren in de auto- en de motorsport waarin coureurs elkaar in de haren vliegen na een crash dus ook daar is het niet altijd je van het.
     
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    Klopt! Ik zat laatst een bokswedstrijd te kijken en daar ging het er ook hard aan toe...
     
  11. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Bayern zonder Ribery en Robben is als Barcelona zonder Suarez en Neymar, zoveel is nu wel duidelijk :'-(.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.549
    Meer Messi en Neymar..enfin.
    Gouden trio. Lekker hoor Nukem.
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Wat dan? Ze creëren toch genoeg? Geven alleen kinderlijk eenvoudig twee doelpunten weg. Een stunt zat er best wel in hoor
     
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Is ook onzin wat hij zegt. Robben misschien ja, maar Ribery missen ze daar echt niet, die heeft nooit meer zijn vorm van het Champions League jaar gehaald.
     
  15. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hebben ze er 5 of 6 nodig? 6 toch? Dat is onbegonnen werk... helaas..

    Tweede helft helaas wat minder dan de eerste. Jammer van de 3-0 in Spanje en de twee weggegeven doelpunten in Duitsland. Had best een spannende avond kunnen worden.
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2015
  16. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Frank Snoeks en de NOS zijn zo biased zeg.. :emo:

    Bayern wint met 3-2 en in de eind-montage hoor je alleen Frank Snoeks geilen op de barca-aanval. Erger me er kapot aan als neutrale kijker.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ben ik de enige die zich elke keer maar weer kapot ergert aan Neymar? Bij elk contact net alsof doen alsof hij kapot gaat :mad:

    Goeie voetballer... word alleen maar beter. Die smerige schwalbes heeft hij echt niet nodig.
     
  18. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Inderdaad, heb diep respect voor Messi omdat ie zicht zo goed als nooit zomaar laat vallen.
     
  19. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Overdreven reageren bij wel degelijk contact =/= schwalbe, maar goed Neymar is op dit punt al een heel stuk vooruitgegaan ten opzichte van vorig seizoen. Als je er op gaat letten dan kan het misschien wel opvallen, maar ik vind dat hij het stereotype duikelaar niet meer verdiend. Suarez is wat dat betreft een stuk erger, zelfs ik erger me daar soms aan.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind hem nog steeds een echte zuid amerikaanse duikelaar (Suarez heeft daar inderdaad soms ook nog steeds last van. Bij hem komt en gaat het een beetje in vlagen lijkt het, net als bij Liverpool) die veel en veel te veel theater maakt.. MAARRRRRR.. ben het wel met je eens dat het misschien wel al minder aan het worden is.

    Al kan dat ook zo lijken omdat ze met z'n 3en voorin bij Barca zo geweldig in vorm zijn, je hoeft ook minder te zuigen en theater te maken als het voetballend zo lekker loopt

    Messi zou wat dat betreft (en wat alles betreft eigenlijk) natuurlijk hun voorbeeld moeten zijn. Die maakt geen theater terwijl hij minstens zoveel te verduren heeft
     

Deel Deze Pagina