1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Nieuws

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door *NERAZZURRI*, 13 apr 2011.

  1. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Ik vind t anders best leip als je het voor elkaar krijgt om een asbak door een ruit te gooien..zo heavy zijn die dingen ook weer niet.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    [​IMG]

    Behalve als je zo een soort asbak hebt.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  3. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    [​IMG]
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ach dat is geen dreiging, als dat gastje een handgranaat heeft gaat hij dat ding waarschijnlijk in z'n mond stoppen.
     
  5. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Ja, maar als hij dan zijn rolstoeltje in een winkelcentrum rijdt is het nog steeds kut hoor.
     
    AnubisNefer en Lethal AK47 vinden dit leuk.
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En alle journalisten die er verslag van willen doen worden opgepakt en lastig gevallen, eerst een stel Duitsers en nu wat Britten
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Bizar. Je zou toch verwachten dat FIFA, de teams en wellicht de spelers zelf hier vervolgens een punt van maken? Ik weet dat ik af en toe een heel klein beetje principiëler ben dan gemiddeld (:+), maar dit moet de spelers zelf toch ook wat doen.
     
  9. Tripletth

    Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

    Berichten:
    1.543
    Leuk Bevonden:
    402
    Ik denk dat de spelers hoofdzakelijk bezig zijn met hoeveel ze betaald krijgen.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De enige partijen waar we misschien wat van kunnen verwachten zijn nationale bonden en vooral sponsoren

    als de negatieve media aandacht maar groot genoeg word zullen bedrijven als Nike, BudWeiser, Coca- Cola etc zich misschien af gaan vragen ze hun doelen nog wel bereiken met de bakken geld die ze er tegen aan gooien

    FIFA moet je niks van verwachten, dat is de graaicultuur ten top

    individuele spelers is ook een lastig verhaal, tenzij Messi morgen zegt dat hij niet gaat zet dat geen zoden aan de dijk. En die jongen zitten ook allemaal vast aan lucratieve sponsorcontracten

    de enige hoop is dat er zoveel negatieve aandacht komt dat het geld weg loopt. Dan veranderd er misschien wat

    in Brazilie hadden ze ook schijt aan de belangen van de lokale bevolking , hele wetten werden aangepast om de sponsoren het naar de zin te maken (bier mogen verkopen in stadions) , speciale snelwegen werden aangelegd zodat de vips over een eigen strook van vliegveld naar stadion konden rijden en terug en noem alle misselijkmakende zooi maar op

    maar zo erg als in Qatar was het daar nog net niet..

    Het is een lastig verhaal , aan de ene kant zou het zo mooi zijn als voetbal los van politiek zou kunnen staan, maar zoals de FIFA nu opereert is dat natuurlijk helemaal niet het geval.

    Ze roepen wel aan de ene kant dat ze zich niet met de politieke situatie in een gastland willen bemoeien als het ze uitkomt (als het om mensenrechten en zo gaat) maar ondertussen oefenen ze aan alle kanten druk uit..

    Wat mij betreft stappen Engeland en Duitsland lekker uit de FIFA en nodigen ze wat andere langen ook uit en organiseren we zelf een toernooitje in Londen of in Duitsland ofzo :+
     
    Kevf vindt dit leuk.
  11. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Inderdaad Blatter zit zich rot te lachen met alle omkoperij die in de FIFA omgaat. Zolang hij maar met meer poen op zijn bankrekening eindigt.
     
  12. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat is het bizarre.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Een paar landen moeten gewoon het voorbeeld stellen en niet aan dat toernooi meedoen. Ik zou het toejuichen als Nederland dat zou doen , hoe jammer het ook is (een wk blijft geweldig).

    Als er een paar grote landen uitvallen geef je pas een signaal af, maar niemand die het uiteindelijk durft.. (Al heb ik wel hoop dat Engeland het uiteindeiljk doet, die zijn helemaal pissed).
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    WTF nieuws van vandaag. De SVB heeft een wurgclausule opgenomen waarin wordt afgedwongen dat, als je als zorgondernemer je geld krijgt, je je niet meer negatief mag uitlaten over de SVB in de media en zelfs een positieve Tweet de wereld in moet sturen:

    http://eservice-data.solidam.com.s3...42e59d9e7edfd9e4d1b8420f127e85010ef05589.html
     
  15. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Hoe haalt dat het nieuws...


    Sent from my iPad using Tapatalk
     
  17. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Tja Telegraaf en MSN he. :+
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Anno 2015 zouden fotos van UFO's, geesten etc geen nieuwswaarde meer mogen hebben.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    http://www.crethiplethi.com/de-waar...n-en-de-islamitische-jihad/global-islam/2010/

    Ik kon even geen geschikt topic vinden voor dit meterslange artikel, maar aangezien het een actueel onderwerp betreft doe ik het hier maar.
    Ik ga er ook nog niet op in, maar het is wel machtig interessant leesvoer en zet je direct aan het denken.

    @Kevf : Jouw even getagd, omdat jij meestal met leesvoer over de Islam komt.

    Ik kan het echter iedereen aanraden te lezen, maar zet er maar een glas drinken naast, en een asbak voor de rokers. ;)
     
  20. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Kruistochten en Nieuws. Volgens mij loop je een beetje achter Yellow :p
     

Deel Deze Pagina