1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Deel 40]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 30 jan 2012.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ja precies, bizar als het echt waar is.

    Overigens:


    Geniale vent blijft het toch! 3:45 :lol:

    Edit:


    _O_
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2015
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453


    :'-(:'-(:'-(
     
    Fiasco vindt dit leuk.
  3. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Pfff...als hij nu naar de VS ofzo was gegaan had ik het nog kunnen begrijpen want daar kan voetbal echt nog wel wat worden maar dit is gewoon voor het geld. Jammer....
     
  4. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik denk dan ook niet dat het zijn persoonlijke missie is om in de VS voetbal populair te maken, ik zou in ieder geval hetzelfde hebben gedaan.
     
  5. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152

    :+

    Klik op het linkje om gelijk naar dat moment (1:16 min) te skippen. Filmpje is trouwens van december 2014.
     
    Daz vindt dit leuk.
  6. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Dus gewoon ordinair geld graaien? Had van Xavi dan toch wel beter verwacht...
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    In de MLS had ie met sponsordeals waarschijnlijk hetzelfde gekregen. Qatar doet voetballend niet zo heel veel onder ten opzichte van de VS denk ik, Raul en Pep onder andere waren hem al voor en verder hangt het natuurlijk samen met zijn ambassadeurschap voor het WK (al snap ik niet waarom je daar betrokken bij wil zijn).

    Hoe dan ook beter op een hoogtepunt stoppen en nog even twee seizoenen rustig aan doen in Qatar (flink geld verdienen ook nog) dan uitgefloten worden in je eigen stadion omdat je het niveau niet meer aan kan...
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Nog beter is om je als held niet te gaan lopen prostitueren in die zandbak voor een WK waar eigenlijk niemand van wil dat het plaats vind.
     
  9. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik zou graag ''lopen prostitueren'' voor de helft van wat ze hem daarvoor betalen hoor. Ik vind zijn keuze wel begrijpelijk. Straks hoeven zelfs de kinderen van zijn achter kleinkinderen niet eens meer te werken. Mooi toch?
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Tuurlijk, maar als je Xavi bent kun je dat soirt bedragen overal vragen. In China of de US hadden ze hem ook zo een miljoenensalaris gegeven. Om over sponsoring nog maar te zwijgen.

    We hebben het hier niet over Assaidi die nergens anders ter wereld zoveel geld zou kunnen vangen maar over fucking Xavi
     
  11. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Hij kan overal heen en kiest voor Qatar, zijn goed recht en ze zullen hem wel iets moois aangeboden hebben. Anders had hij wel, zoals je zelf zegt, naar een mooier land gegaan. Snap dat gezeur niet zo.
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Naar Qatar ga je gewoon voor het geld en voor gewn andere reden. In de VS,China of zelfs Australie had je misschien idd wel net zo veel kunnen verdienen maar dat zijn gewoon booming voetbal landen waar je misschien nog iets voor het voetbal wereldwijd kunt betekenen. Zoals @Delphiki al zegt is het geen middelmatige voetballer die zich financieel nog onanlfhankelijk moet spelen...

    Van Xavi (en bijv een Iniesta) had ik gewoon meer verwacht. Zelfs als geen club in de VS of China interesse heeft zijn en hij ( begrijpelijk) geen zin voor de bank van Barcelona heeft zijn er altijd ook nof wel leuke clubs in Engeland/Duitsland/Italie die hem willen hebben en waar hij wekelijks in de (sub)top kan spelen
     
  13. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Barca gaat horizontaal. :F:

    [​IMG]
     
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik vind hem wel bruut eigenlijk, op zulke foto's ziet het er altijd slecht uit, maar in het echt valt het dan behoorlijk mee. Uitshirt is ook mooi, dat wordt een lastige keuze omdat ik normaal altijd wel de een mooier vind dan de ander.



    Zin in vanavond, hoop toch op een zeer mooi afscheid voor Xavi.
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ja, maar het slaat nergens op. Je logo/wapen is verticaal.
     
  16. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Is ook al aan gedacht natuurlijk. :p
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Is dat serieus echt? Wat een verkrachting van het shirt, ze moeten die strepen gewoon normaal houden.

    Paar jaar geleden hadden ze dat Feyenoord shirt maar dan in Barca kleuren... Wat een waardeloze beslissingen worden er gemaakt bij die club.
     
  18. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Is vooral Nike volgens mij die die beslissingen maakt.
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Club heeft toch goed te keuren? Bij Ajax mag er never nooit van de wit met rode baan afgeweken worden, bij Feyenoord kun je ook niet klooien aan het thuishirt.

    Okay PSV is een ander verhaal maar die zijn apart.

    Begrijp niet dat een club hiermee instemt
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    De club stemt hier mee in omdat het idee erachter is dat wanneer je fors afwijkt van je vorige shirts ipv subtiele wijzigingen doet je meer nieuwe shirts verkoopt..

    $$$

    ik vind het jammer, 1 ding wat ik altijd waardeerde van Barca was het sponsorloze shirt wat op wat kleine design puntjes na nooit veranderde
     

Deel Deze Pagina