1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

PCARS [Geannuleerd] Caterham 300R Challenge [Dinsdag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 23 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb niet eens een tijd kunnen neerzetten... Heb echt veel te weinig tijd om lekker te racen. Gister even een klein half uurtje. Maar voordat je er net een beetje in kom te zitten moest ik al weer afsluiten. :'-(

    Ik rij overigens met alles op real en alle assist uit. Wellicht verklaard dat ook mijn minder snelle ronde tijden omdat het best lastig is om de wagen dan snel en soepel over de baan te jakkeren. Maar des te meer een uitdaging.
    Vanavond kan ik er al weer niet bij zijn, ik moet een aantal servers vervangen vandaag en vanavond buiten de kantoor uren de data transferen. Dag race avondje.....|:-
     
  2. RBxGino

    RBxGino New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    15
    Klopt! maar toch ben ik best trots op mijn tijd ;) de race ga ik niet winnen vooral door die laatste bocht dat is toch echt een gok steeds! En 9 van de 10 keer sta ik met de neus de verkeerde kant op bij de start :lol:
     
  3. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Had eerst een lekkere tune, toen reed de auto heerlijk met assists op real. Er is toen iets veranderd en nu heb ik veel te veel problemen met het wagentje. Alle assists aan en nu kan zelfs mijn oma er snel mee rijden.

    Haha je mag er ook zeker trots op zijn :thumbs:

    Word gek van dat herstarten bij time trials, niets voor mij.
     
  4. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Mijn grootste 2 verassingen zijn dat ColdZero en Asjemenou in Poule B zitten....niet verwacht
     
  5. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Denk Ajemenou niet echt zijn best heeft gedaan en dat ColdZero het gewoon tactisch heeft gespeeld en voor de eerste plaats in poule B gaat :p

    Zie net dat ik de enige van Team Blast ben in Poule A =(

    Grappig dat er 4 teamleden naast elkaar zijn gekwalificeerd.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2015
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    Ik zou wel sneller kunnen inderdaad, laag 1.40/1.39 hoog heb ik wel gereden in practice maar ik kan alleen vanavond meerijden en dan een maand niet dus de motivatie is er ook niet heel erg om elke keer weer te herstarten :) En de Witcher 3 kost ook de nodige tijd.
     
  7. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik denk dat asjemenou vanavond niet kan meedoen en niet iemand uit poule A wil stoten.
     
  8. RBxGino

    RBxGino New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    15
    Klopt hij heeft avondvierdaagse
     
  9. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Zoals de verhouding nu liggen zou ik eigenlijk liever in poule 2 rijden qua punten haha :p maar vanavond gaan we er gewoon wat moois van maken samen!:)
     
  10. pim_smeets

    pim_smeets Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    179
    Ruilen @B Tender ? :+ Ik rijd liever met een grote groep dan voor die paar extra punten.
     
    VanDen vindt dit leuk.
  11. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Poule B rijd nu met 4 man dan vanavond? Dat is ook niet leuk. =(
     
  12. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Dat risico hoort erbij
     
  13. VanDen

    VanDen Denvan

    Berichten:
    1.970
    Leuk Bevonden:
    28
    Verwacht vanavond mezelf ook een stuk meer naar achteren voor mijn race setup en ga ervan uit dat ik veel onnodige foutjes maak.
    Liever achterin een vol veld dan voorin met niemand in de buurt.

    Zo jammer dat de servers poep zijn en we niet met 16 in 1 lobby terecht kunnen.
     
  14. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Wat is daar nou een risico aan :+ . Je wilt het voor iedereen leuk maken heeft niets met een risico te maken oid.

    De lijn bij 12 trekken is misschien wat optimistisch geweest. 21 inschrijvingen waarvan er 3 zijn die er waarschijnlijk toch niet zijn , Ron / United Art en Gizmo. dan zit je al op 18 man. Als je dan de lijn trekt bij 12 zou Poule B maximaal 6 man hebben. Dat is gewoon te weinig naar mijn mening om leuk competitief te rijden. Als er dan ook nog mensen afwezig zijn blijft er helemaal niets meer over.

    De lijn wat opschuiven naar boven zou Poule B een stuk leuker maken. Helaas kan dit wel ten koste gaan van een aantal mensen die hier niet op gerekend hebben en van 12 zijn uitgegaan.
     
    B Tender vindt dit leuk.
  15. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Doekje voor het bloeden is dat die vier (de eerste drie althans) al gegarandeerd meer punten scoren dan de verliezers van poule 1, terwijl ze 'officieel' langzamer zijn. Maar zoals terecht aangeven draait het natuurlijk meer om mooie races dan om punten.
     
  16. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Gewoon nu doorgaan zoals afgesproken. Het is een ''opstart'' cup waarbij niet alles meteen dicht geregeld is met regeltjes en het voor allen een leertraject zal zijn. Waarschijnlijk en hopelijk blijkt gedurende de competitie dat de lobby's stabieler worden. Er kan dan opnieuw gekeken worden naar een lobby indeling en wat wel en niet werkt qua settings.

    Grt A.

    N.b. inderdaad weet ik niet of ik vanavond wel op tijd ben voor de eerste heat.....dus zal lobby b iig niet groot zijn....

    Succes aan allen en hopelijk veel raceplezier en weinig disconnects of lag.....
     
    B Tender vindt dit leuk.
  17. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Wie zijn er allemaal bij van poule B? Ik ben zelf wel aanwezig ;)
     
    pim_smeets vindt dit leuk.
  18. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613

    Haha ik ga ook eens alles aanzetten en zien waar ik dan sta qua tijd. Vanvond meteen eens proberen
     
  19. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Nieuwe bougies, en kijk:D:thumbs::cool:
    [​IMG]
     
    RBxGino vindt dit leuk.
  20. f1freaky

    f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

    Berichten:
    1.113
    Leuk Bevonden:
    120
    Too late for deadline
     
    RBxGino vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina