1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Tsja en dan nog iets waarom worden ALLE kinderen blank geboren?
     
  2. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    ??? egh... waar haal je dat vandaan?
    Een neger wordt als neger geboren en heeft dan geen blanke huidskleur, hij/zij kan iets donkerder of lichter worden maar het pigment is al aanwezig bij de geboorte..
     
  3. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou ja blank is misschien niet het juiste woord maar blanke kinderen en gekleurde kinderen zijn bij geboorte allemaal soort van roze
     
  4. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    das helemaal niet waar.. dochterje van een vriend van mij is halfbloedje, die was zelfs donkerder dat ze geboren was dan dat ze nu is..
    Ik heb hindoestanen in mijn familie en daar kinderen van waren ook gewoon donker geboren.. Tuurlijk zullen er uitzonderingen zijn en wel kinderen met huidskleur wat meer roze wezen maar een kind van een donker stel is toch echt wel donker bij de geboorte..
    Ik zou wel willen weten waar je die stelling vandaan heb?
     
  5. Xtinction

    Xtinction Uitsterving ja :D

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    2
    Ugamer: je hebt gelijk, ik trok in mijn reactie mijn eigen redenering ook in twijfel door de manier waarop mensen tegenwoordig "evolueren". Zoals ik het nu zie worden alleen mensen met terminale ziektes en onvruchtbare mensen "uitgeselecteerd", hun genen zullen zich niet verspreiden.

    Maar als je kijkt naar dat verhaal over medicijnen staat ons nog wel wat te wachten, we zullen steeds minder "natuurlijk" gezond worden. Niet dat het uitmaakt ofcoz, tenzij de pilletjes opeens op zijn of zo :)
     
  6. Nicotjeh.

    Nicotjeh. Guest

    Waarom hebben donkere mensen dikke lippen?
    weer zo'n vraag he

    En sommige zeggen dat de donkere mensen
    de eerste mensen waren was god/jezus dan ook donker?O-)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 aug 2003
  7. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze bestaan zouden hebben: jep
     
  8. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoewel ik had gezegt dat me niet meer met deze discussie zou bemoeien wil ik hier toch nog even op terug komen.

    Je hebt helemaal gelijk, maar waar het mij om ging was dat deze hele thread vol staat met domme opmerkingen en historische onjuistheden. Vervolgens als je hier wat probeert te verhelderen krijg je ineens te horen dat dat allemaal niet relevant is. Ja, dan wordt ie goed zeg :{. Als je over een onderwerp deze praat en men haalt vervolgens onze ontstaansgeschiedenis erbij terwijl men eigenlijk helemaal niet goed weet waar men het over heeft dan is dat dus echt triest.

    Zelf maak je al de grootste fout van allemaal door te beweren dat de mens onstaan is uit aapachtigen. Als je de term mens gebruikt doel hiermee op de "moderne mens" ook wel Homo Sapiens genoemd. Uit de aapachtigen zijn echter mensapen en aapmensen ontstaan. Uit de aapmensen onstonden weer verschillende soorten met als belangrijkste de Neanderthalers en de Homo Sapiens. Uit die laatste onstond uiteindelijk demens zoals we die nu vandaag de dag kennen. De Homo Sapiens en Neanderthalers waren dus de eerste echte mensen en die is niet onstaan uit de aapachtigen, maar uit de aapmensen. Misschien vind je dit allemaal niet relevant en een hoop gemiereneuk, maar over dit soort misverstanden hield ik iedere keer mijn betoog. De Homo Sapiens (dus de eerste "echte" mensen) waren trouwens ook geen negers, maar hadden waarschijnlijk wel een iets donkere huidskleur. Dus op de vraag of de eerste "echte" mens een neger was, luid het antwoord nog steeds nee.
     
  9. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    mja ok das ook waar, maar ik bedoel met dat de mens uit aapachtigen is ontstaan, dat we zeg maar er van af stammen, al is het zeker niet direct..
     
  10. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    @GothicRulez, wil je er alsjeblieft buiten blijven. We proberen een SERIEUZE discussie te houden! Dus kom alsjeblieft niet aan met allemaal feitjes... :+ ;)
     
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    jezus heeft weinig met de eerste mens te maken en god heeft waarschijnlijk geen huidskleur, maar om je vraag te beantwoorden...jezus was waarschijnlijk donker
    pak een bijbel, blader naar de geboorte van jezus en check hoe hij beschreven wordt

    *leaves thread doesnt look back
     
  12. HellHound

    HellHound Active Member

    Berichten:
    1.452
    Leuk Bevonden:
    16
    :eek: *gaat al weg ;)
     
  13. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2


    als je goed naar die documantaire gekeken had hadden ze t ook over de spliting van de nomade en het ontwikkelen van de schedels, er zijn in de loop der tijd kenmerken gekregen aan de schedel van mijn vader is af te lezen dat ik zn zoon ben van wege de overeenkomsten, zo heeft dat op grotere schaal ook invloed,
    ik de tijd van voc waren er verschillende landen die overal invloed hadden

    ik kom uit zeeland en uit de streek walcheren is t nog steeds
    merk baar dat spanjaarden in deze streek veel invloed hadden.
    niet in de taal of kleur maar puur de schel;d vorm.

    dat verklaart op lange duur de brede neuzen, spleet ogen en baardgroei,
    samen met het klimaat.
     
  14. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2

    zeg mag ie, heeft heeft toch een punt.
    als t je niet zind kijk je er maar overheen, ik vind dat ie zn punt duidelijk mag magen,

    feiten hebben nou eenmaal invloed op discussies.
    .

    off: gothic make up your mind doe of mee of niet :D met je "ik doe niet meer mee maar.. "


    geintje.
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2003
  15. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    GRAPJES hebben ook invloed op een discussie. Een grapje die niet voor jou bedoeld was. Een grapje die opgepikt en begrepen is door de aangesproken persoon. Maar ben jij de gespreksleider hier ofzo? |:-
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  16. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    moet je gespreksleider zijn om iets te mogen zeggen?
    maar goth zei al dat je een grapjas was. als of ik alles weet
     
  17. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Reageer er dan niet op als je niet alles weet!
     
  18. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    jonge hou je maar in, als jij een opmerking geeft kan ik niet weten of je t goed of fout bedoelt he ik lees alleen wat er staat .
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2003
  19. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Daarom bestaan er toch smilies/emoticons/etc. om je verhaal duidelijk te maken. Deze twee: :+ :p geven aan dat het een grapje is. Dus voortaan ff nadenken als je iets leest. Anyway, het punt is duidelijk, weer ff on-topic gaan.
     
  20. Indivi_Duel

    Indivi_Duel Freetimewarrior.com

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    2
    wat doe je nou onbeschoft met je "voortaan ff nadenken" jij bent hier toch de gene die onduidelijk doet, of verwacht je van iedereen dat ze je eigen subcultuur snappen ofzo ?

    en dat moet je niet ff snel je post editen en doen als of IK gek ben.
     

Deel Deze Pagina