1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Batman: Arkham Knight

Discussie in 'Games' gestart door DraiMeister, 5 mrt 2014.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Eeeeks, net Batman binnen gekregen. Hopelijk krijg ik er geen spijt van. Overigens, er zitten twee DLC bij, nightmare missions en harley quinn missions. Kun je die ook na het finishen vd game doen? ZO ja, dan gebruik ik de codes alleen als ik dan nog zin er in heb ....
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja kan er erna. Heb ik ook gedaan. Maar nee, game is super vet. Alleen batmobile overkill is mn kritiek
     
  3. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @UpInSmoke0611 Thanks! Vanavond maar eens starten (als i het kan op brengen met deze hitte). Ben er nooit zo goed in geweest, vooral die combo's hoog op laten lopen, maar dat mag de pret niet drukken :)
     
  4. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Las een gerucht dat de eerdere twee delen van Batman, gemaakt door Rocksteady , rond kerst op de PS4 en de Xbox verschijnen. Zou wel tof zijn :)
     
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Laat ze nou maar focussen op hun dure dlc
     
  6. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Huidige season pass is voor de komende 6 mndn, dus dat zou redelijk uitkomen ;)
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Brute game maar jezus waarom zoveel Batmobile? :'-(
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zijn wel echt veel referenties naar andere DC characters. Superman, Aquaman, Black Canary, Green Arrow, Lex Luthor en nog meer. Hopelijk gaat Rocksteady een JL game maken of iets
     
  9. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    Die Harley Quinn story pack was echt kort, als dit de maat is voor alle DLC... Iemand Red Hood al gespeeld?
     
  10. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Ist wa?
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nog korter
     
  12. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.600
    Leuk Bevonden:
    8.659
    hmm, vond de bossfight in Harely's story ook saai. Maar goed weer een trophy er bij
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zie net dat Batgirl DLC al de 21ste komt. Iemand de season pass al?
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb de season pass..

    Ben benieuwd...hopelijk is hij niet zo kort als de Harley DLC. Anders is t echt weggegooid geld.

    Nog 4 trophies dan heb ik trouwens de platinum. Best easy eigenlijk.. :D
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoop het niet. Ik hoor je dan wel. Hopelijk is het gewoon een dikke 4-5uur.. Maar de game zelf was volgens mij al niet eens lang? 12uur ofzo?
     
  16. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik heb het niet echt bijgehouden. Maar als je alleen de main missies speelt is het spel idd niet zo heel lang. Ik heb alle side missions gedaan en dan kom je toch wel uit op een speelduur van 20+ uur denk ik.

    En als je ook nog de trophies haalt en de AR challenges gaat spelen. Dan ga je gauw richting de 30uur.

    Heb in ieder geval niet het gevoel gehad dat ik hem snel uit had. Speelde ook nooit meer dan 2 main missions achter elkaar. Altijd een side mission na een main mission (voor de afwisseling).
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb alleen de riddler missie nog open. Weet niet of ik daar eigenlijk zin in heb. De afsluiting van de militia sidequests (watchtowers, mijnen en checkpoints) was ook weer batmobile overkill...

    Over de bossfights

    Deathstroke EN Arkham Knight, 2 van de beste hand to hand combat fighters zijn tankbattles in de game, beetje suf en lui
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2015
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Die Batgirl DLC wordt trouwens gemaakt door WB Montreal (makers van Batman Origins). Overige DLC packs worden wel gemaakt door RockSteady. Prijs is trouwens €6,99. Denk dus niet dat dit een DLC pack zal worden van 5u. Denk eerder 1 a 2u. Die DLC heeft wel 8 trophies.

    Season pass houders kunnen die DLC 14 juli al downloaden. De rest 1 week later.

    Ben benieuwd.

    @UpInSmoke0611...die boss fights zijn sowieso best lame (zeker als je het vergelijkt met de voorgaande Arkham games).
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha die shit met Johny Charisma is echt geniaal!
     
  20. jermain

    jermain

    Berichten:
    873
    Leuk Bevonden:
    18
    FYI, Als je aan NG+ begint.. Niet de drones op Founder's Island slopen voor je de missie krijgt waar je de hack tool moet gebruiken..
    Ik heb dat wel gedaan, zit nu op 142% en kan niet verder. Bats kan alleen de hacktool gebruiken, maar er is niks waar het op gebruikt kan worden...

    In al m'n backup saves waren de drones ook al gesloopt, hopelijk wordt het gefixt.
     

Deel Deze Pagina