Eeeeks, net Batman binnen gekregen. Hopelijk krijg ik er geen spijt van. Overigens, er zitten twee DLC bij, nightmare missions en harley quinn missions. Kun je die ook na het finishen vd game doen? ZO ja, dan gebruik ik de codes alleen als ik dan nog zin er in heb ....
Ja kan er erna. Heb ik ook gedaan. Maar nee, game is super vet. Alleen batmobile overkill is mn kritiek
@UpInSmoke0611 Thanks! Vanavond maar eens starten (als i het kan op brengen met deze hitte). Ben er nooit zo goed in geweest, vooral die combo's hoog op laten lopen, maar dat mag de pret niet drukken
Las een gerucht dat de eerdere twee delen van Batman, gemaakt door Rocksteady , rond kerst op de PS4 en de Xbox verschijnen. Zou wel tof zijn
Zijn wel echt veel referenties naar andere DC characters. Superman, Aquaman, Black Canary, Green Arrow, Lex Luthor en nog meer. Hopelijk gaat Rocksteady een JL game maken of iets
Die Harley Quinn story pack was echt kort, als dit de maat is voor alle DLC... Iemand Red Hood al gespeeld?
Ik heb de season pass.. Ben benieuwd...hopelijk is hij niet zo kort als de Harley DLC. Anders is t echt weggegooid geld. Nog 4 trophies dan heb ik trouwens de platinum. Best easy eigenlijk..
Hoop het niet. Ik hoor je dan wel. Hopelijk is het gewoon een dikke 4-5uur.. Maar de game zelf was volgens mij al niet eens lang? 12uur ofzo?
Ik heb het niet echt bijgehouden. Maar als je alleen de main missies speelt is het spel idd niet zo heel lang. Ik heb alle side missions gedaan en dan kom je toch wel uit op een speelduur van 20+ uur denk ik. En als je ook nog de trophies haalt en de AR challenges gaat spelen. Dan ga je gauw richting de 30uur. Heb in ieder geval niet het gevoel gehad dat ik hem snel uit had. Speelde ook nooit meer dan 2 main missions achter elkaar. Altijd een side mission na een main mission (voor de afwisseling).
Heb alleen de riddler missie nog open. Weet niet of ik daar eigenlijk zin in heb. De afsluiting van de militia sidequests (watchtowers, mijnen en checkpoints) was ook weer batmobile overkill... Over de bossfights Spoiler Deathstroke EN Arkham Knight, 2 van de beste hand to hand combat fighters zijn tankbattles in de game, beetje suf en lui
Die Batgirl DLC wordt trouwens gemaakt door WB Montreal (makers van Batman Origins). Overige DLC packs worden wel gemaakt door RockSteady. Prijs is trouwens €6,99. Denk dus niet dat dit een DLC pack zal worden van 5u. Denk eerder 1 a 2u. Die DLC heeft wel 8 trophies. Season pass houders kunnen die DLC 14 juli al downloaden. De rest 1 week later. Ben benieuwd. @UpInSmoke0611...die boss fights zijn sowieso best lame (zeker als je het vergelijkt met de voorgaande Arkham games).
FYI, Als je aan NG+ begint.. Niet de drones op Founder's Island slopen voor je de missie krijgt waar je de hack tool moet gebruiken.. Ik heb dat wel gedaan, zit nu op 142% en kan niet verder. Bats kan alleen de hacktool gebruiken, maar er is niks waar het op gebruikt kan worden... In al m'n backup saves waren de drones ook al gesloopt, hopelijk wordt het gefixt.