1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.
  1. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Eén: De persoon in kwestie, namelijk GothicRulez, vatte wél de opmerking. Blijkbaar was 'ie dus duidelijk genoeg.
    Twee: de hele opmerking was niet eens tegen jou bedoeld.
    Drie: GothicRulez is zelf wel man genoeg om zichzelf te verdedigen mocht dit nodig zijn.
    Vier: ik edit mijn post als ik mijn standpunt duidelijker wil krijgen. Daar is immers de edit knop voor.

    Nou, is het je allemaal duidelijk? Ga je nu maar weer druk maken over het feit waarom een aap bruine haren heeft. Dat is veel interessanter
     
  2. Eckie

    Eckie Active Member

    Berichten:
    1.851
    Leuk Bevonden:
    15
    *sleurt Indivi_Duel en da -Z- aan hun oren uit de zandbak :mad:

    Er proberen hier een aantal mensen een mooi zandkasteel te bouwen en dat lukt natuurlijk niet als jullie met je schepjes naar elkaar gaan slaan!!

    Probeer wat meer het kasteel te bewerken i.p.v. elkaar ok? :+
     
  3. da -Z-

    da -Z- mijn knijn = fijn

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    27
    Nah, deze thread is doodgebloed. Na GothicRulez en Diaogical ben ik de derde die deze thread voor gezien houdt. De ratten verlaten het zinkende schip :+
     
  4. mrhalolover

    mrhalolover XBX

    Berichten:
    737
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik reageer wel als ik the origin of the species uit heb }:]
     
  5. Dawn

    Dawn ...

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0

    _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
     
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    lol

    kennelijk de moraalridders eerst.
     
  7. LeoGeo

    LeoGeo Commodore

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    1
    Jammer, want ik vond t net zo interessant worden.
    Respect @ gothicrulez, trouwens, echt hoor, die gast heeft hier echt tijd in gestoken en weet echt wat, vind ik erg knap.
     
  8. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    tja,negers hebben witte palmen.

    Iemand heeft het al gezegd, een negroide persoon is iemand die aangepast is aan het klimaat. Waarom denk je dat mensen uit gebieden langs de middelandse zee donkerder zijn ?

    Kijk, ik denk wel dat je een zekere soort rassen hebt, net als bij honden. We hebben immers allemaal wel mensen die op elkaar lijken, van dezelfde stam komen misschien ?

    Maar goed, de kenmerken van bepaalde rassen zijn uitgewist, een leuke discussie is die overd e neanderthaler. is hij vermengd met de mens en door zijn geringe aantal niet meer traceerbaar in onze genen ? Of konden mensen en neanderthalers niet met elkaar van bil ? Zelf denk ik aan het eerste. Ik denk dat slechts een heel gering deel van de mensen vermengd is met neanderthalers en dat we heden ten dage maar weinigen vinden die nog d ekenmerken vertonen, maar ze zijn er wel.
     
  9. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    de neanderthalertheorie is reeds achterhaald. uit onderzoek blijkt namelijk dat neanderthalerdna te verschillend is van dat van de vroege mens om geslachtsgemeenschap te kunnen hebben gehad. ze hebben dus naast die homo gereedschappus geleefd in europa en zijn uiteindelijk als soort verdwenen.
     
  10. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus eigenlijk zijn hindoestanen en de mexicanen en de indianen neutraal :confused:
    Want ze zijn niet wit en ook niet zwart
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2004

Deel Deze Pagina