1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fitness, Bodybuilding, etc.. [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Gdzr, 22 jan 2015.

  1. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Gewoon buffelen in je eentje. Vind het soms wel lekker om in mijn eentje te gaan.
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Crew is in dit geval het personeel en is de fitness gewoon dicht...

    Het wordt tijd dat ik een andere gym ga zoeken.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is dat voor domme shit haha. Gains stealers
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    2 jaar goed getraind en gegeten. Hectisch 2015 tot nu toe achter de rug en alles op een laag pitje gehad. Vanaf komende maand komt er weer tijd vrij om goed te trainen en te eten. Daar heb ik echt een partij zin in zeg. Weer even serieus alles aanpakken.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  5. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ho-ly fuck.....

    [yt]
     
    PineaPPle JOE vindt dit leuk.
  6. Corona

    Corona Active Member

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    82
    Haha had ik niet verwacht...
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    volgens mij toen live gezien. Ilya volg ik ook op instagram, toffe atleet. Sinds een tijdje weer aan het front squatten en ik snap werkelijk waar niet hoe ze een dergelijke stabiele basis voor op die schouders creëren.

    Door het backpacken is mijn schouder weer compleet naar zijn grootje. Op vakantie kwam ik er pas goed achter dat ik mijn schouder helemaal niet normaal kan gebruiken. Ik loop nu bij een sportfysio: 12 weken niet benchen en niet back squatten (vandaar de front squats). Echt the neverending story zo met al ruim 7 maanden op de teller =( De wedstrijd van 4 sept gaat dus ook niet door.

    Mjin training:
    1)Strength lower: Front squats, Bulgarian split squats, glute bridges, wat herstel spul voor schouder. FS op 3x5. Progressie eerst met gewicht en dan volume
    2) Strength upper: Deadlift programma van Coan Philippe met zware tweetjes en 8 sets van 2 of 3 speedpulls. Gevolg met een circuitje: row, sldl, goodmorning, dumbell row x3, abs
    3 )Hypertrophy lower: Front squats, Leg press, Walking dumbell lunge, herstel spul schouder: FS op 3x8
    4) Hypertrophy upper: Allemaal gericht op achterkant en armen laag houden: barbell row, dumbell row, dumbell curl, abs, calves

    Daarnaast ook het vermoeden dat ik misschien een thoracic outlet syndrome heb vanwege de uitstraling naar mijn vingers en elleboog. Dan ben ik helemaal ver van huis.

    Het coan/philipe programma is trouwens een aanrader voor mensen die hun deadlift een dikke boost willen geven.

    Mocht er interesse zijn dan post ik weer filmpjes.
     
  8. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    De 165 kg C&J van Richie Rich tijdens de Crossfit games was ook nice! Helemaal als je bedenkt dat er dikke WOD's aan vooraf gaan.
     
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Holy fuck, deze gast zat bij me in de klas 4-5 jaar geleden en toen deed hij naar mijn weten nog niet veel aan fitness. Of toen begon hij net een beetje, dat was het. Inmiddels is hij echt een kast geworden en model ook nog, grappig om te zien. https://instagram.com/rickfitt/
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Forse kerel. Echter die plaatjes komen zo extreem narcistisch over.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Training van gisteren was dag 2 van Coan-Philipe:

    Deadlift:
    172x2x1
    140x3x8

    Circuit 3x met 90 seconden rust tussen de circuits:
    SLDL: 90kg
    Barbell Row: 70kg
    Goodmorning: 35kg
    Dumbellrowmachine: 2x20kg

    Circuitje is echt killing, je gaat echt goed stuk.

    Deadlift:


    Redelijk tevreden over de eerste rep. De tweede rep sta ik te rechtop/mis ik power vanuit mijn benen. Nu flink wat spierpijn.

    Het 10 weekse Coan schema:

    http://tsampa.org/training/scripts/coan_phillipi_deadlift/
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  12. PineaPPle JOE

    PineaPPle JOE Registered Abuser

    Berichten:
    1.175
    Leuk Bevonden:
    74
    Gisteren bandenflips gedaan. Heb wel wat hulp gekregen van iemand (sterkste man). Die banden zijn 350 kg en teeeeering wat was dat zwaar. Beetje te vergelijken met een 150kg deadlift, en die dan van je af duwen. Het lukte me ook maar één keer haha. Vandaag= alleen maar in de zon liggen en niks bewegen.
     
    Kevf vindt dit leuk.
  13. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Zojuist lid geworden van sportschool op loopafstand van mn huis muhahaha :cool:

    Dus kan altijd meteen trainen wanneer ik zin heb.

    Ook cardio gaat een stuk makkelijk nu ik niet meer het gevoel heb alsof ik in een plastic zak adem. Ik trainde voor het laatst 2 jaar geleden en moet nu weer opnieuw beginnen maar komt goed. Merk wel dat het ook fysiek weer wennen is aan de spierpijn. Ach ja, wat ik toen kon gaat me nu zeker veel makkelijker lukken. hoop ik

    Ik loop nu wel tegen een groot probleem aan. En dat is snelle spierverzuring. Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken?
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2015
  14. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
     
    Kevf vindt dit leuk.
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Omdat ik niet mag benchen en geen back squats mag doen ben ik atm aan het front squatten. Ik probeer een zo'n groot mogelijke rom te pakken zodat ik mijn beenspieren maximaal belast zodat ik daar straks bij het squatten maximaal voordeel aan heb. Zit atm op 87,5kg:



    Echt nog een pussy weight en atm vooral een uitdaging voor mijn core. Maar er zit progressie in :)

    Week 3 van Coan Philipe er vandaag op zitten. 2x182,5kg deadlifts, gevolgd door 6 sets van 3 op 155kg met daarna 3x een circuit van 8 reps:

    SLDL: 100kg
    Barbell Row: 70kg (gaat om techniek, schouders retracted houden)
    Good Morning: 40kg
    Row machine: 40kg

    Dit is de set van 182kgx2



    Erg ontevreden over. Naast het feit dat dit licht hoort te zijn voor iemand van mijn postuur zie je dat form breakdown optreedt in mijn onderrug wat echt een nogo is bij de deadlift. De speedpulls gingen een stuk beter gelukkig.

    Alles weer voorzien van commentaar van mijn vriendin :+

    Weightxreps:

    http://weightxreps.net/journal/Kevf/2015-08-05
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Haha Instagram he...bron van ellende
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    nogal. Ik heb een account alleen voor powerliften maar kijk er echt zelden op. Zien en gezien worden (als je piccies plaatst dan....)
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ik ga helemaal los op IG. Beetje flexen enzo
     
    Reckuuza en Kevf vinden dit leuk.
  19. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Misschien een beetje een rare vraag, maar hoe schadelijk is het voor je spieren om de dag na een cheat day rond de 1000 calorieen te eten (waarvan veel eiwit)? Mijn onderhoud is iets van 2500.
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik zou mezelf niet uithongeren... Nergens goed voor

    Wat vinden jullie van dat hele Vegan Gains gedoe op youtube?
     

Deel Deze Pagina