1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Metal Gear Solid V: The Phantom Pain

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 4 sep 2012.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Hmmm, het blijft een apart verhaal, waar we eigenlijk nog steeds niet echt het fijne van weten.

    Feit is dat Kojima weg is bij Konami en dat Konami de rechten heeft van de Metal Gear reeks. Konami zegt Metal Gear games uit te willen brengen na MGS5. Echte dan zonder Kojima én met een stuk lager budget (want dat lijkt het probleem te zijn geweest). Tsja, dan kunnen ze die games wat mij betreft net zo goed niet maken...
     
    Matrix vindt dit leuk.
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256

    Ik ben fucking HYPED
     
    Matrix vindt dit leuk.
  3. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik durf niet te kijken... :confused:
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Daar gaat mijn studie in de eerste week...
    Gimmeeeee
     
    Daz vindt dit leuk.
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik wacht even af. Trailer ziet er awesome uit en vooral de cutscenes zoals altijd maar MGS in open world, motherbase opbouwen etc. Klinkt raar maar heb daar niet zo zin in.
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Oké, dat kan. Kan daar niet echt een ander antwoord op verzinnen, haha.
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Weetje, als Konami zo graag uit de console wereld stapt, prima...maar verkoop de licenties van de games dan aan iemand die er wel mee aan de slag wil....
     
    Matrix vindt dit leuk.
  8. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Heb je Ground Zeroes gespeeld, @Hybrid? Dat was open world op precies dezelfde wijze als hier: je weet waar je naartoe moet, maar je mag ervan afwijken. Vond je dat storend?

    Ik zie deze gameplay tweaks als noodzakelijk om de game bij de tijd te houden. De klassieke MGS formule kan echt niet meer in 2015.
    Peace Walker meets Ground Zeroes? Give me that now!
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog niet. Maar Phantom Pain gaat een stuk meer open worden dan dat.
    Weet niet. Vond MGS 3 de beste in alles. Vrijheid maar toch een A naar B. Vind Phantom Pain iets teveel op een RPG lijken nu met zo grote open wereld en opbouwen van een motherbase. Voelt voor mij gewoon niet goed. Wacht even af hoe de game de komende maanden ontvangen wordt.
     
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Toch leuk? Lekker koeien naar je huis sturen.
     
  11. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Damn, wat heb ik zin om dit te spelen :cool:.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Andere trailer.

     
  13. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik snap precies wat je bedoelt. Het had van mij ook zeker niet gehoeven. Maar ik heb vertrouwen in Kojima. Al wordt dit toch echt een andere game dan waar we aan gewend zijn geraakt, denk ik. Naar verluid ook veel minder cutscenes enzo...
     
  14. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Doen ze niet ze maken er wel pachinko machines mee zoals Silent Hill.:F:
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Ja, of Castlevania Pachinko met Sexual Violence. :lol:
     
    Servantes vindt dit leuk.
  16. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Ik hoop dat Ground Zeroes geen voorbode is van Phantom Pain want Ground Zeroes is uitgebracht voor 30 euro met een uurtje gameplay met een level zo groot als een halve Battlefield 4 mulitplayer map.

    Wat een verschrikkelijke schande dat ze voor zo'n demo geld hebben durven vragen.

    Ik wacht het allemaal nog even af....
     
  17. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Lol, PP wordt echt groot. Zeker weten.
     
  18. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    De oorspronkelijke prijs van 30 euro was inderdaad stevig, uitgaande van de beperkte map. Maar een uurtje? Dan heb je never nooit alle missies gedaan en alle achievements gehaald.

    Overigens is de wereld in TPP 200x (!!) groter dan in GS. Dus wat dat betreft komt het echt wel goed.
     
  19. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Het was 77 minuten en ik heb inderdaad niet de achievements gekregen aangezien je
    EERST alleen die kids mag redden en pas als je het helemaal overnieuw doet kun je de andere achievements behalen zoals die andere gevangenen bevrijden wat ik dus al gelijk de eerste keer heb gedaan.
    Maar om het hele riedeltje nogmaals over te doen voor een achievement gaat mij te ver. Toevallig had ik ook al een turret gesloopt met c4 dus ook een beetje doelloos om dat over te gaan doen.

    *De grootte van het spel heb ik meegekregen maar de trailers zijn mij gewoon veels te mooi. Ik ben skeptisch na Watch Dogs en de vele andere voorbeelden. Het enige echte vergelijkingsmateriaal is Ground Zeroes en dat vind ik dus pure oplichterij. Voor 30 euro hadden ze minimaal 3 tot 5 van dit soort missies moeten maken, ik ben bang dat het complete spel maximaal 5 van dit soort missies zal bevatten en dat is VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELS te weinig.
     
  20. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Het was toch bekend dat het een "proloog" was? Nogmaals, ik zeg niet dat de "game" niet klein was, maar het was ook geen geheim ofzo.

    Een wereld die 200x groter is vind ik nogal wat. Dat is echt véél groter. Nou zegt dat alsnog niets over de gameplay betreffende het verhaal natuurlijk, maar als je uit gaat van de vorige MGS games dan zit daar het probleem niet. Al waren die dan wel weer voor de helft "filmpje" en dat schijnt in dit deel wat minder aanwezig te zijn.
     

Deel Deze Pagina