1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2016

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 10 jun 2015.

  1. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik klaag alleen over de keepers in online games, de rest is top.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    De gameplay staat als een huis ja.
     
  3. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Als je dan in myClub een online potje gaat doen, moet je echt je telraam erbij pakken. :+
     
  4. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Naja. Ik heb nu toch al 3x een uitslag gehad van 5-3 in offline modus, master league.. Dus dat.probleem speelt zich echt niet alleen af in online games. En vind het echt oprecht jammer want zoals ik al zei, de eerste paar potjes waren echt super
     
  5. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik had een quick match, Athletic Club Bilbao tegen Man City. Binnen 20 minuten ingame tijd stond ik 0-4 achter, 4 aanvallen 4 goals. :D
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ik ben zo blij dat ik voetbalgames nooit koop om online te spelen hahaha. Daarbij vind ik PES altijd heel slecht online en ben ik zeer gevoelig voor elk vaag iets online dat ik die games nooit online speel. Het kleinste beetje vertraging zorgt ervoor dat ik het al niet wil spelen. Ik snap niet dat ik vroeger PES4 zovaak online speelde, toen wist ik wss niet eens hoe het offline speelde.

    Offline vind ik het een geweldige game, echt waar. De keepers zijn daar helemaal niet zo slecht. Wel komen ze laat of niet uit en vind ik het schieten zwaar overpowerd. Het probleem zit hem meer in het gemak waarmee je kunt schieten met 6 verdedigers om je heen. Kijk, als je veel ruimte krijgt om te schieten, dan is in het echt een bal ook vaak tussen de palen. Maar in PES 2016 is de bal wel heel vaak tussen de palen, hoeveel druk er ook gezet wordt.
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Zit Master League Online eigenlijk wel in de game?!
     
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee, dat is vorig jaar vervangen door myClub.
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    de day 1 release voor de pc is uitgesteld naar 22-09 (Aldus Nedgame)
     
  10. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Als antwoord wil ik je wijzen wat ik gisterenavond schreef ( toen jij dit nog niet had geschreven ) :
    Dit soort uitslagen komt dus daardoor.
     
  11. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    De PC versie schijnt een poort van de PS3 versie te zijn 8) Dan haal ik toch de PS4 versie maar in huis.
     
  12. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Pffff nu begin ik toch echt te twijfelen om deze game te kopen. Is het echt allemaal zo beroerd??
     
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik lees dat mensen in Online Divisions geen last hebben van slechte keepers, ga ik vanavond maar eens testen dan.
     
  14. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik las een hele lange maar interessante post op EVO-Web en die kan een hoop ergernissen online oplossen dus de moeite waard om dit even te lezen :)

    Een lange post, maar het zou wel eens interessant zijn om dat wat hij schrijft uit te proberen. Dat zal dan waarschijnlijk alleen in een divisiematch kunnen omdat ik aanneem dat die filters van 'similar settings' niet kunnen worden ge-set in een quick match (?) Het ondersteuningsniveau kan je van te voren off line instellen.
    Nu kan ik dat zelf uittesten, maar ik ben slecht in één tegen één dus dan krijg je geen representatieve uitslagen :D
    Het zou beter zijn als goede spelers dit uittesten...
     
  15. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat 90% van hier (dik) tevreden is over de gameplay.
     
  16. domienr

    domienr Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    4
    Ook héél tevreden van de gameplay en de responsiviteit online.
    Enkel in myclub is de teamgeest nog belangrijker geworden.
    De conclusie is om eerst offline een goed team te bouwen (teamgeest) om daarna lekker online te kunnen spelen.
    Voor mezelf iets te ongeduldig geweest om direct online te spelen :p

    Online divisies moet ik nog uitproberen deze avond.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ga ook maar full manual spelen dan..

    MyClub is een leuk concept maar vind MLO 10x toffer. Zonde dat dat er uit is?!
     
  18. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Wil je dan ook uitproberen wat ik hierboven over de settings schreef? Dus op 'similar settings' en passing op manual?
     
  19. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ben benieuwd ga nu ff met kits en logos en managers aan de gang zodra dat werkt een ML start.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.007
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Nee dat is niet zo, je steekt gewoon te makkelijk het veld over... Niks met formaties te maken.
     

Deel Deze Pagina