Naja. Ik heb nu toch al 3x een uitslag gehad van 5-3 in offline modus, master league.. Dus dat.probleem speelt zich echt niet alleen af in online games. En vind het echt oprecht jammer want zoals ik al zei, de eerste paar potjes waren echt super
Ik had een quick match, Athletic Club Bilbao tegen Man City. Binnen 20 minuten ingame tijd stond ik 0-4 achter, 4 aanvallen 4 goals.
Ik ben zo blij dat ik voetbalgames nooit koop om online te spelen hahaha. Daarbij vind ik PES altijd heel slecht online en ben ik zeer gevoelig voor elk vaag iets online dat ik die games nooit online speel. Het kleinste beetje vertraging zorgt ervoor dat ik het al niet wil spelen. Ik snap niet dat ik vroeger PES4 zovaak online speelde, toen wist ik wss niet eens hoe het offline speelde. Offline vind ik het een geweldige game, echt waar. De keepers zijn daar helemaal niet zo slecht. Wel komen ze laat of niet uit en vind ik het schieten zwaar overpowerd. Het probleem zit hem meer in het gemak waarmee je kunt schieten met 6 verdedigers om je heen. Kijk, als je veel ruimte krijgt om te schieten, dan is in het echt een bal ook vaak tussen de palen. Maar in PES 2016 is de bal wel heel vaak tussen de palen, hoeveel druk er ook gezet wordt.
Als antwoord wil ik je wijzen wat ik gisterenavond schreef ( toen jij dit nog niet had geschreven ) : Dit soort uitslagen komt dus daardoor.
De PC versie schijnt een poort van de PS3 versie te zijn Dan haal ik toch de PS4 versie maar in huis.
Ik lees dat mensen in Online Divisions geen last hebben van slechte keepers, ga ik vanavond maar eens testen dan.
Ik las een hele lange maar interessante post op EVO-Web en die kan een hoop ergernissen online oplossen dus de moeite waard om dit even te lezen Een lange post, maar het zou wel eens interessant zijn om dat wat hij schrijft uit te proberen. Dat zal dan waarschijnlijk alleen in een divisiematch kunnen omdat ik aanneem dat die filters van 'similar settings' niet kunnen worden ge-set in een quick match (?) Het ondersteuningsniveau kan je van te voren off line instellen. Nu kan ik dat zelf uittesten, maar ik ben slecht in één tegen één dus dan krijg je geen representatieve uitslagen Het zou beter zijn als goede spelers dit uittesten...
Ook héél tevreden van de gameplay en de responsiviteit online. Enkel in myclub is de teamgeest nog belangrijker geworden. De conclusie is om eerst offline een goed team te bouwen (teamgeest) om daarna lekker online te kunnen spelen. Voor mezelf iets te ongeduldig geweest om direct online te spelen Online divisies moet ik nog uitproberen deze avond.
Ga ook maar full manual spelen dan.. MyClub is een leuk concept maar vind MLO 10x toffer. Zonde dat dat er uit is?!
Wil je dan ook uitproberen wat ik hierboven over de settings schreef? Dus op 'similar settings' en passing op manual?