1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 16

Discussie in 'Games' gestart door Jorrie, 28 mei 2015.

  1. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vindt de game echt heel erg goed.
    ontzettend veel detail, de gameplay bevalt mij heel erg goed.
    Maar zoals ik altijd al met de fifa serie heb gehad , ik scoor heel erg weinig .
    ik speel op pro, met alleen passing ass. de rest manual.
    de 1 op 1 situaties dat blijft moeilijk, en als er wat lukt gaat alles via de vleugels, door het centrum lukt echt haast niet.
    Ik snap wel dat mensen voor pes kiezen, als noob heb je zomaar een mooie goal gescoord en dat geeft natuurlijk wel snelle voldoening.
    Maar fifa overtuigd mij meer als " echt " voetbal dan pes en dat trekt mij meer.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Dafuck heb jij voor avatar 8)
     
    Insane/Erret en AnubisNefer vinden dit leuk.
  3. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een instelling dat je tijdens het spelen die cirkel om je speler niet meer ziet (en de daarbij horende adviezen van EA zoals A is pass enz enz)
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Rechter thumbstick indrukken
     
  5. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel, vanavond gelijk proberen. wordt wild van die chaos om mijn spelertjes heen haha
     
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Je kunt het bij de instellingen ook helemaal uitzetten.
     
  7. diazull

    diazull game junkie

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    sinds wanneer kan je je replays niet meer opslaan?

    je kon ze toch altijd uploaden ofzo ?
     
  8. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Baby van braindead?:D Klassiekertje

    On: Met die update van PES die zo laat komt begin ik toch ook te twijfelen om FIFA er maar bij te halen maar denk dat ik hem dan straks niet meer aanraak als PES bijgewerkt is.
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  9. Rawdi3

    Rawdi3 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag avond vrij gehouden heel team samengesteld met fut alles erop en eraan. Eerste wedstrijd gewonnen en een disconnect terwijl ik 3-0 heb gewonnen(was me 2 de wedstrijd). Eerste wedstrijd draft gisteren ook een disconnect toen gelukkig verloren. Maatje heb het ook en op ze zachtst gezegd wil ik nu het volledige apparaat naar buiten pleuren. Dag vrijdagavond.
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Misschien toch maar doen... Ik heb de keuze andersom gemaakt onder sociale druk. Eerst Fifa 16 en dan straks PES in de uitverkoop voor 't online gedeelte. Heb morgen pas tijd om online te spelen waarbij zo'n spel als Fifa echt getest wordt. Maar als fervent PES speler die helemaal klaar was Fifa 15 ben ik niet ontevreden over mijn eerste paar wedstrijden offline. Het feit dat het al anders speelt en naar het realisme neigt vind ik persoonlijk een hele prettige ontwikkeling. Als dit zo online tegen menselijke tegenstanders en vrienden ook zo blijkt te zijn dan blijft Fifa 16 voorlopig nog wel in mijn Playstation 4. Als ik jou was en je kunt het financieel veroorloven dan lijkt Fifa 16 geen verkeerde keuze!
     
  11. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ik heb ook beide games! Zijn ook de enige games die ik koop in het jaar! Beide hebben hun kwaliteiten! Wacht nog even met Pes tot de transfer update!
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Iemand die mee doet met de FIFA Interactive World Cup?
     
  13. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    wat houd dat in?
     
  14. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik heb me ook aangemeld daarvoor
     
  15. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb pas mij eerste uurtjes erop zitten maar ik ben tot op heden positief gestemd. Ik voel wel degelijk een verbetering tov 2015.
    Nog even afwachten maar mijn eerste potjes speelden aardig lekker.
     
  16. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177

    Ben het grotendeels met jou eens alleen vind ik het jammer dat je nogsteeds zwaar veel mensen tegen komt die FC Steekbal spelen erg jammer voor de rest issie wel beter als 15 ja vooral de keepers zijn een verademing niet elke aanval tegen is een goal..
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2015
  17. Stoempfel

    Stoempfel @Dyonko

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    128
    Jij werkt zeker bij Karwei?
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Game is zwaaar wennen. Ben teveel FIFA 15 gewend
     
  19. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Sta nu in de top 500 van de wereld met de FIFA Interactive World Cup alleen red ik het echt niet nu om binnen 3 dagen in de top 5 te komen met nog 60/70~ potjes. Sta wel 18-1-1 dus dat is wel positief maar ik ga me volgende maand proberen te kwalificeren. Kijken hoe ver ik op de leaderboards kan komen.
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ben ik de enige waarbij de EA servers er non stop uit liggen. Heb nog maar drie potjes kunnen uitspelen sinds de release.
     

Deel Deze Pagina