ik vindt de game echt heel erg goed. ontzettend veel detail, de gameplay bevalt mij heel erg goed. Maar zoals ik altijd al met de fifa serie heb gehad , ik scoor heel erg weinig . ik speel op pro, met alleen passing ass. de rest manual. de 1 op 1 situaties dat blijft moeilijk, en als er wat lukt gaat alles via de vleugels, door het centrum lukt echt haast niet. Ik snap wel dat mensen voor pes kiezen, als noob heb je zomaar een mooie goal gescoord en dat geeft natuurlijk wel snelle voldoening. Maar fifa overtuigd mij meer als " echt " voetbal dan pes en dat trekt mij meer.
Is er een instelling dat je tijdens het spelen die cirkel om je speler niet meer ziet (en de daarbij horende adviezen van EA zoals A is pass enz enz)
Baby van braindead? Klassiekertje On: Met die update van PES die zo laat komt begin ik toch ook te twijfelen om FIFA er maar bij te halen maar denk dat ik hem dan straks niet meer aanraak als PES bijgewerkt is.
Vrijdag avond vrij gehouden heel team samengesteld met fut alles erop en eraan. Eerste wedstrijd gewonnen en een disconnect terwijl ik 3-0 heb gewonnen(was me 2 de wedstrijd). Eerste wedstrijd draft gisteren ook een disconnect toen gelukkig verloren. Maatje heb het ook en op ze zachtst gezegd wil ik nu het volledige apparaat naar buiten pleuren. Dag vrijdagavond.
Misschien toch maar doen... Ik heb de keuze andersom gemaakt onder sociale druk. Eerst Fifa 16 en dan straks PES in de uitverkoop voor 't online gedeelte. Heb morgen pas tijd om online te spelen waarbij zo'n spel als Fifa echt getest wordt. Maar als fervent PES speler die helemaal klaar was Fifa 15 ben ik niet ontevreden over mijn eerste paar wedstrijden offline. Het feit dat het al anders speelt en naar het realisme neigt vind ik persoonlijk een hele prettige ontwikkeling. Als dit zo online tegen menselijke tegenstanders en vrienden ook zo blijkt te zijn dan blijft Fifa 16 voorlopig nog wel in mijn Playstation 4. Als ik jou was en je kunt het financieel veroorloven dan lijkt Fifa 16 geen verkeerde keuze!
Ik heb ook beide games! Zijn ook de enige games die ik koop in het jaar! Beide hebben hun kwaliteiten! Wacht nog even met Pes tot de transfer update!
Ik heb pas mij eerste uurtjes erop zitten maar ik ben tot op heden positief gestemd. Ik voel wel degelijk een verbetering tov 2015. Nog even afwachten maar mijn eerste potjes speelden aardig lekker.
Ben het grotendeels met jou eens alleen vind ik het jammer dat je nogsteeds zwaar veel mensen tegen komt die FC Steekbal spelen erg jammer voor de rest issie wel beter als 15 ja vooral de keepers zijn een verademing niet elke aanval tegen is een goal..
Sta nu in de top 500 van de wereld met de FIFA Interactive World Cup alleen red ik het echt niet nu om binnen 3 dagen in de top 5 te komen met nog 60/70~ potjes. Sta wel 18-1-1 dus dat is wel positief maar ik ga me volgende maand proberen te kwalificeren. Kijken hoe ver ik op de leaderboards kan komen.
Ben ik de enige waarbij de EA servers er non stop uit liggen. Heb nog maar drie potjes kunnen uitspelen sinds de release.