1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[TV-USA] The Walking Dead

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Ebrithil, 4 nov 2010.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Dat is eind volgende week dus. Er zal dus wel het nodige gebeuren bij die episode, dus ben benieuwd. Morgenavond eerst maar eens episode 3 bekijken en hopelijk bied die ook wat moois.
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoe kom jij al aan ep 3 morgenavond? kijk je ze live?
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Even in de war, maar het is dus maandagavond. :+
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Tjuuuus, spoilers much. Ik loop een stuk achter, maar TWD is toch wel de serie die mij blijft spoileren. Eerst door Sheldon, later door Instagram en nu door een aap die mij appte over de laatste episode. Allemaal signalen dat ik weer verder moet kijken dit 8)
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gekke episode
     
  7. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Idd.

    was wel een keer tijd dat ze iemand uitmoordden van de cast. Begin was even "nooo" maar snel was dat al verdwenen, was niet heel dramatisch.

    Wordt altijd moe van die mensen die vallen tijdens het rennen. Ik heb vaak roekeloos gerend in het bos, maar ben nooit gevallen :emo:.
    En stelletje debielen die niet met zijn vieren tegelijk over een hek kunnen klimmen :+

    edit:
    waarschijnlijk gaat deze episode alleen maar over Morgan, las ik op Reddit. Dat zou wel vervelend zijn :9.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2015
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    RIP Glenn moest een keer gebeuren dat een belangrijke character dood moest gaan. Grofhekel wel aan de domme acties zoals altijd. Altijd steegjes inrennen, vallen, aangevallen worden opeens door een random walker. Niemand die die aan ziet komen of hoort?

    lol

    With a surprising turn of events...only the black people survived from Michonne's group.

    Hmm eerste comment.

     
  9. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Leeft vast wel, waarschijnlijk onder die vuilniscontainer gerold ofzo
     
  10. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    #letglennlive

    Als er dan een vaste member dood moet, offer dan Carl op, niet fucking Glenn.
     
  12. mauser8x57

    mauser8x57 gt: ENFIELD22

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    7
    en toch was het een brute afl.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vond het een fucking nice episode. Ben zelf zeer blij met de kant die zij opgaan met dit seizoen tot nu toe. Alledrie episodes waren gewoon prima.

    Tenzij ik lag te slapen....maar hoe kan Glenn het overleven? Je ziet de beelden dat ze aan zijn lichaam vreten....en hoe. Dude is 100000000% een goner.

    EDIT....oh...en toen checkte ik even die Reddit link. Dat was niet bij me opgekomen. Het is mogelijk. Zeker als je nagaat dat de dude bovenop Glenn valt en als je die laatste scene goed bekijkt...ziet het qua camera angle er apart uit. Het kan inderdaad zeer goed zijn dat hij niet 'opgevreten' wordt.

    Niet erg dat iemand uit de groep het loodje legt, want ze kunnen niet 'onbekenden' laten sterven. De manier waarop alleen. Ten eerste zoals Hybrid al zei....steegjes inrennen etc. Maar dan gvd die dude die ' thank you' zegt en zichzelf door zijn kop schiet en dan vallen ze allebei van die container af....fo real? Het was duiidelijk dat de dude aan het doordraaien was....maar om op die manier ook gelijk Glenn mee te nemen. Nah man.

    Rick

    die ook aardig wanhopig is, maar geef hem eens ongelijk. Al die fucking mensen die ineens voor extra problemen zorgen terwijl hij in die RV zit. Wie zijn dat allemaal joh? Hij maaide ze allemaal neer met zijn geweer...nou helemaal perfect.

    Ik vond het allemaal verder super nice.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2015
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Rick is een beetje Adriano uit PES 6 aan het worden; ziek overpowered.
     
    UpInSmoke0611 en hayabusa halo vinden dit leuk.
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zijn die wolves
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Vind je echt? Hij gaat gewoon los op die twee dudes die tof komen doen. Dan spot hij nog meer luitjes en hij knalt ze af met zijn AK. Hoezo overpowered? :)

    Aaaah inderdaad ja.
     
  17. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Ik ben nu bij S03E15 maar sinds dat ze
    in de gevangenis zitten, eigenlijk min of meer sinds de boerderij al
    vind ik het echt zwaar minder worden, wordt het snel beter of blijft het zo nog wel even door gaan?
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha. Deze serie heeft echt extreme lows en extreme highs man. Totaal geen consistentie.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat met het nieuwste seizoen echt de goede kant op, maar je weet maar nooit wanneer dat ineens weer bergafwaarts gaat. Hopelijk gewoon helemaal niet.
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  20. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Episode 3 spoiler
    maar als Glen valt met die mafkees op hem met 50 walkers die er boven op duiken, dan peuzelen ze hem toch ook op? Geloof niet dat hij dat overleeft.
     

Deel Deze Pagina