Dat is eind volgende week dus. Er zal dus wel het nodige gebeuren bij die episode, dus ben benieuwd. Morgenavond eerst maar eens episode 3 bekijken en hopelijk bied die ook wat moois.
Tjuuuus, spoilers much. Ik loop een stuk achter, maar TWD is toch wel de serie die mij blijft spoileren. Eerst door Sheldon, later door Instagram en nu door een aap die mij appte over de laatste episode. Allemaal signalen dat ik weer verder moet kijken dit
Idd. Spoiler: The.Walking.Dead.S06E03 was wel een keer tijd dat ze iemand uitmoordden van de cast. Begin was even "nooo" maar snel was dat al verdwenen, was niet heel dramatisch. Wordt altijd moe van die mensen die vallen tijdens het rennen. Ik heb vaak roekeloos gerend in het bos, maar ben nooit gevallen . En stelletje debielen die niet met zijn vieren tegelijk over een hek kunnen klimmen edit: Spoiler: S06E04 waarschijnlijk gaat deze episode alleen maar over Morgan, las ik op Reddit. Dat zou wel vervelend zijn .
Spoiler RIP Glenn moest een keer gebeuren dat een belangrijke character dood moest gaan. Grofhekel wel aan de domme acties zoals altijd. Altijd steegjes inrennen, vallen, aangevallen worden opeens door een random walker. Niemand die die aan ziet komen of hoort? lol Spoiler With a surprising turn of events...only the black people survived from Michonne's group. Hmm eerste comment. Spoiler https://www.reddit.com/r/thewalkingdead/comments/3q8ib1/spoilers_the_gif_weve_all_been_waiting_for/
Ik vond het een fucking nice episode. Ben zelf zeer blij met de kant die zij opgaan met dit seizoen tot nu toe. Alledrie episodes waren gewoon prima. Spoiler Tenzij ik lag te slapen....maar hoe kan Glenn het overleven? Je ziet de beelden dat ze aan zijn lichaam vreten....en hoe. Dude is 100000000% een goner. EDIT....oh...en toen checkte ik even die Reddit link. Dat was niet bij me opgekomen. Het is mogelijk. Zeker als je nagaat dat de dude bovenop Glenn valt en als je die laatste scene goed bekijkt...ziet het qua camera angle er apart uit. Het kan inderdaad zeer goed zijn dat hij niet 'opgevreten' wordt. Niet erg dat iemand uit de groep het loodje legt, want ze kunnen niet 'onbekenden' laten sterven. De manier waarop alleen. Ten eerste zoals Hybrid al zei....steegjes inrennen etc. Maar dan gvd die dude die ' thank you' zegt en zichzelf door zijn kop schiet en dan vallen ze allebei van die container af....fo real? Het was duiidelijk dat de dude aan het doordraaien was....maar om op die manier ook gelijk Glenn mee te nemen. Nah man. Rick Spoiler die ook aardig wanhopig is, maar geef hem eens ongelijk. Al die fucking mensen die ineens voor extra problemen zorgen terwijl hij in die RV zit. Wie zijn dat allemaal joh? Hij maaide ze allemaal neer met zijn geweer...nou helemaal perfect. Ik vond het allemaal verder super nice.
Vind je echt? Hij gaat gewoon los op die twee dudes die tof komen doen. Dan spot hij nog meer luitjes en hij knalt ze af met zijn AK. Hoezo overpowered? Aaaah inderdaad ja.
Ik ben nu bij S03E15 maar sinds dat ze Spoiler in de gevangenis zitten, eigenlijk min of meer sinds de boerderij al vind ik het echt zwaar minder worden, wordt het snel beter of blijft het zo nog wel even door gaan?
Het gaat met het nieuwste seizoen echt de goede kant op, maar je weet maar nooit wanneer dat ineens weer bergafwaarts gaat. Hopelijk gewoon helemaal niet.
Episode 3 spoiler Spoiler maar als Glen valt met die mafkees op hem met 50 walkers die er boven op duiken, dan peuzelen ze hem toch ook op? Geloof niet dat hij dat overleeft.