[EDIT] Whoeps, verkeerde topic, maar het is wel relevante tekst dus laat ik het maar staan...
Datapack zojuist binnen gehengelt via Steam...
Om het gelijk maar even uit te testen gekozen voor de klassieker van gisteren Feyenoord - Ajax. Eerste indruk is goed, naar mijn idee kloppen de teams nu helemaal en is er veel herkenning in de spelers terug te zien.
Wedstrijd opzich werd een regelrechte kraker. Speel sinds twee dagen nu ook op het niveau Superstar en moet zeggen dat het boven verwachting goed gaat. Nog nooit een PES op het moeilijkste niveau kunnen spelen maar nu kan ik er aardig mee over weg. Soms winst, soms verlies, maar tot nu toe voelt het wel als een 'eerlijke' uitdaging.
Apart moment in deze wedstrijd, ik stond 1-2 achter in de 62min. zie ik ineens de doelman van Ajax in de middencirkel jagen op de bal. Was een rommelige fase in de wedstrijd, maar zoiets heb ik de CPU nog nooit zien doen.
Uiteindelijk leek ik met 3-3 te gaan verlengen, krijg ik toen in de laatste seconde van de 4 minuten verlenging een counter om de oren, doelpunt.
Nipt verloren, maar qua beleving was de wedstrijd net zo spannend als gisteren de échte klassieker was in de Kuip. Heerlijk.
Oftewel, ik vind PES 2016 nog steeds (bijna 50uur gespeeld nu) verrassend en vooral leuk om te spelen! ..en dit kan met nog wat updates, of goede mods, alleen nog maar beter worden in de toekomst.
Klik om te vergroten...