1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Algemeen XBWRacing klets topic

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Flavourlicious, 7 mrt 2013.

  1. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Howwww, nee lullo :p

    Punt is dat die 458 racebakken ook mee doen in World Endurance Championship. Dus met LMP1, LMP2 en een hele bups GTE auto's. Welke ik dat jaar heb verblijd met een bezoekje op Spa :cool: En het waren juist de atmosferische GT3 auto's die de smaakmakers waren. Vele malen gaver dan die fluister diesel LMP1's van Audi, of de ook vrij stille LMP1's van Porsche. Sterker nog, de enige die gaaf klinkt in de LMP1 klasse waren de Toyota's (want atmosferisch). Maar ook die gaan volgend jaar over op turbo's =(

    Daarentegen klonken de Corvette, de Aston Martin V8 Vantage's, de Porche 911's en dus de Ferrari 458's allemaal fantastisch! Maar daarvan kun je er dus nu eentje wegstrepen... :confused:

    Dat bedoelde ik dus ;)
     
    B Tender vindt dit leuk.
  2. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik vond de Ferrari eerlijk gezegd maar vervelend en overdreven luid tijdens de WEC op de Ring GP. Aston en Corvette waren nice, Porsche iets minder. Iets minder hard zou ik niet erg vinden. Ooh en GTE is niet GT3 :p
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Deel 3. :D

     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Thanks, dacht dat we er nog wel een paar dagen op moesten wachten. Vind die kerel wel een beetje irritant maar waarschijnlijk ben ik gewoon stront jaloers...
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    In dat geval, Harris heeft ook een video gemaakt, minus de Pag en Bug:



    On another note. Divimus en ik zijn al een tijd bezig met onze PC Simrace carrière en zijn na ons Raceroom avontuur over gegaan op rFactor 2. Eerder postte Divimus al wat pics van de Aston Martins waarmee we in het SRVN GT kampioenschap rijden. Tot vandaag hadden we nog veel moeite met de setup, iets wat in rFactor je kansen maakt of kraakt en dus erg belangrijk is. Plots was daar een snelle coureur die ons te help schoot deze avond met als resultaat dat we nu erg leuk kunnen smijten met onze Aston Martin. Over twee weken rijden we alweer de op een na laatste ronde op Oschersleben (gelukkig zonder de vervelende scherpe bocht 1). We lieten de Aston in zijn nieuwe racepace setup eerder vandaag al uit om te testen.

     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2015
    Divimus en B Tender vinden dit leuk.
  6. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Nice, maar waren het kleine veranderingen in de setup of was er daadwerkelijk 1 aanwijsbare factor?,

    Grt P
     
  7. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Het was vooral een combinatie van factoren. Eigenlijk hadden we alles wel geprobeerd, maar nog niet de juiste combinatie gevonden. Wanneer we het ene probleem opgelost hadden kwam er weer een ander probleem bij. Uiteindelijk zijn het vooral kleine aanpassingen, en is alles wat beter op elkaar afgestemd. Wel is de vering een stuk veranderd tov onze setup. Hopelijk kunnen we dit als juiste basis aan houden, en per baan een paar kleine tweaks uitvoeren.
     
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  8. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905


    GT3 RS 4.0<3

    Hebbbennn :)
     
  9. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Ik las dat Fanatec een nieuwe CSL P1 "budget" stuurwiel uit gaat brengen.
    150 euri's voor het wiel zonder base.
    Later gevolgd door een CSL-base die goedkoper moet zijn dan de clubsport lijn.
    [​IMG]
     
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    De ingebouwde leds bovenin het stuurwiel is wel mooi.
     
  11. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Dit mis ik zo aan de huidige F1. Dat heerlijke geblèèèèr voor de start :cool:

     
    B Tender vindt dit leuk.
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Genieten
     
    Rossi46 vindt dit leuk.
  13. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Als je dacht dat formule 1 niet ingewikkelder kon...

    Nieuw bandenregelement van 2016: https://t.co/chK2Ts1T2t

    Leg dat maar eens uit aan je collega.
     
  14. Rossi46

    Rossi46 XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    1.159
    Ik vind mezelf toch geen domme jongen, maar hier is echt touw aan vast te knopen :F:

    Ze gaan volgens mij ook nogal van de hak op de tak. Eerst hebben ze het over het regelement gedurende het raceweekend. En dan blijkt dat er ineens ook al keuzes moeten worden gemaakt uiterlijk 2 weken vóór het raceweekend :confused:
     
  15. HRT WietHoK NL

    HRT WietHoK NL Puff The Green Stuff.. GT WeedFlaminRacer

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    608
    F1 wordt helaas steeds minder leuk om na te kijken

    Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
     
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Dit seizoen was los van Mercedes juist erg leuk om te kijken juist.

    En ik vind het bandenreglement wel een vooruitgang eigenlijk. Zo krijgen teams iets meer vrijheid. Wat ik er van begrijp is dat Pirelli drie compounds selecteert per weekend. Beschikbaar zijn 12 setjes banden per auto, te gebruiken in alle practice sessies, de qualy en de race plus een extra band (de zachtste van de 3 geselecteerde) exclusief voor Qualy 3 wat het totaal aantal setjes banden tot 13 brengt. Van de 13 setjes banden is er dus 1 exclusief voor Q3 en worden er 2 door Pirelli genomineerd waarvan je er minimaal 1 moet gebruiken in de race. De overige 10 setjes mogen zelf gekozen worden door de teams, met de keuze uit de 3 compounds van Pirelli.

    Voorbeeld: Pirelli kiest de Hard, Medium en Soft banden. Van de 13 setjes is er 1 voor de Q3 en dat is de zachtste band, de soft. Voor de race worden de Medium en Hard genomineerd door Pirelli waarvan je er 1 van moet gebruiken. De overige 10 banden mogen vrij gekozen worden, zoals 3 hards, 3 mediums en 4 softs. Deze keuze moet dus voor het weekend al bekend worden gemaakt door het team.
     
  17. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Als je Mercedes zou weghalen dan krijg je alsnog Ferrari die in Brazilië het hele veld op een ronde zet. Ik geloof dat zonder de Mercs Vettel de titel eerder binnengesleept had dan Hamilton gedaan heeft.

    Verstappen maakt het voor ons Nederlanders erg leuk, maar overall gezien is 2015 gewoon geen tof seizoen.
     
  18. Racerblade01

    Racerblade01 Active Member

    Berichten:
    947
    Leuk Bevonden:
    1.046
    De laatste drie races waren ruk, maar zeker in het midden van het seizoen waren er uitstekende races. Alle races tussen Monaco en de Verenigde Staten waren, met uitzondering van Monza, het kijken waard naar mijn mening. P1 tot en met 3 waren het hele seizoen lang voorspelbaar en dat is jammer, maar dit seizoen zaten Williams, Red Bull en Force India erg dicht bij elkaar. In het begin van het seizoen hoorden Toro Rosso en Lotus ook in dat rijtje, zelfs de Sauber deed sterk mee. Het middenveld heeft in tijden niet zo dicht bij elkaar gezeten en dat heeft juist voor hele leuke races gezorgd.
     
  19. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.033
    Divimus vindt dit leuk.
  20. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Er worden hier ook altijd filmpjes of foto's gepost waar ik gecrashed ben :+
     

Deel Deze Pagina