1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Vakantie] waar ga jij naartoe op vakantie?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 23 apr 2006.

  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Dus ik zit voor maart/april te kijken om eens naar Los Angeles te gaan voor twee weken ofzo. Tickets vallen best mee, hostel/BNB zou ik nog even moeten checken. Hoe zijn de prijzen daar voor de rest? Als ik kijk wat ik besteed in mijn vorige trips in Azië is dat echt amper tot niets als ik kleding niet mee tel. Eet weinig en loop meer dan dat ik OV gebruik. En als ik niet veel uit ga of gebruik aan kleding valt het denk ik wel behoorlijk mee. Enige wat ik sowieso zou moeten doen is nog een match pakken van LA Lakers.
     
  2. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.431
    Leuk Bevonden:
    17.525
    Ik ga mee
     
    Modder-Eter vindt dit leuk.
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Prijzen zijn vergelijkbaar met hier in Nederland. Ben je van plan om alleen LA te gaan doen of ook nog naar The Grand Canyon of San Diego of San Francisco?
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    LA is niet zo heel leuk.
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.474
    Leuk Bevonden:
    8.452
    @L.A.
     
    Fiasco, Dyonko en AnubisNefer vinden dit leuk.
  6. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Zo meteen naar Berlijn tot en met zaterdag. Hostel ligt aan de Warschauer Strasse, dus kan al bijna niet meer fout gaan.
     
  7. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  8. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Een dezer dagen Iran definitief boeken, ik wil 3 a 4 weken (in Februari) rondtrekken, een aantal dagen skiën, veel thee drinken en mensen ontmoeten. Ben zo fucking hyped.

    Daarvoor 1 a 2 weken naar Denemarken (Aarhus), chick opzoeken.
     
  9. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.004
    Leuk Bevonden:
    9.566
    Chick?

    Doe eens updaten.
     
  10. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
  11. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Niemand reageerde op de vraag of iemand weet hoe de stad Bilbao is, daarom suggereer ik maar dat niemand hier daar ooit geweest is:+

    Ga ik het anders vragen; Voor komende zomer wil ik een leuke stad bezoeken met mijn vriendin, maar niet zo'n standaard stad. Iemand tips? :D
     
  12. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    8.752
    Bilbao. Vertel daarna even hoe het was aub
     
    hayabusa halo en Fiasco vinden dit leuk.
  13. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Waardeloos Forum is dit ook
     
    L.A. vindt dit leuk.
  14. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Iemand hier ervaring met Kroatie en Slovenie? M'n vriendin (dan vrouw) en ik vertrekken 8 mei naar Zagreb en vliegen 20 mei terug vanaf Dubrovnik. Daartussen al wel wat dingen in de planning staan maar er ligt nog niets vast. We gaan een auto huren en dan kijken we wel waar we blijven of snel weer doorgaan. Maar heeft iemand tips, must see places etc?
     
  15. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    tja wat is niet standaard.. en wat wil je doen?
    Ljubljana
    Riga
    Berlijn
    Krakau



    Ben in 2014 in de zomer geweest in Slovenie - Ljubljana, ik kreeg daar te horen dat iedereen die de stad bruisend maakt dan zelf op vakantie is en dus terug moet komen in de andere seizoenen. Wat wel erg tof is is Metelkova, daar hebben we s avonds gehangen maar dat moet je liggen :p. En dan heb je ook nog 'Tovarna Rog'.
     
  16. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Als je Game of Thrones liefhebber bent (of je vrouw) kun je daar ook prachtige locaties uit de serie checken. Sowieso al wel tof om te zien.
     
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    8.752
    Haha chill man. Maar wat wil je inderdaad gaan doen?
    Strand liggen, winkelen, oude gebouwen bekijken? Het hangt daar wel een beetje vanaf of een stad 'leuk' is. De 'standaardsteden' zijn natuurlijk niet voor niets zo populair
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ljubljana staat inderdaad bij ons op de planning. Thanks voor de tips, ga er eens naar kijken.

    Ooit geprobeerd, maar ze hield het na 5 minuten al voor gezien. Ben er zelf vervolgens nooit mee verder gegaan, misschien toch maar eens doen.
     
  19. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Kidding man:+

    Jaa goh, ikzelf wil zeker iets van cultuur snuiven, goed kunnen eten, een beetje ontspannen staat ook zeker op m'n planning.. Eigenlijk een beetje alles wat je kan doen in een stad :whistle:

    Ik was gewoon even benieuwd of hier mensen zijn die echt zeggen van; Die stad MOET je een keer gezien hebben..
     
  20. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Lissabon
     

Deel Deze Pagina