1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 61]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 7 mei 2012.

  1. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    zuuuuuuucht
     
  3. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Echt oprotten nu met frank
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Godver de godver de godver

    Januari doet ons weer de das om dit jaar. Het voetbal gaat echt helemaal nergens over.
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    TYPISCH AJAX WEER DIT, NET ALS TEGEN FENERBACHE EN AL DIE ANDERE CLUBS, JONGE JONGE JONGE.
     
  6. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Dik verdiende gelijkmaker, nou geef die schaal maar weer aan PSV.

    Dankjewel De Boer en co
     
  7. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Het is nu wel een beetje op met De Boer en zonen.
     
  8. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik snap al zn keuzes ook gewoon niet. Waarom ineens weer van Rhijn in de basis, en Van der Hoorn ernaast? Die gozer is 2x de beste van het veld geweest, vandaag is het achterin weer een grote gatenkaas.

    Hoop dat ze eens in gaan zien om ervaring, echte mannen aan het team toe te voegen.

    Een ding is in ieder geval zeker, Frank mag van mij echt een enkeltje oprotten boeken
     
  9. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Frank heeft t prima gedaan...na 7 jaar 4x kampioen op rij is gewoon knap.

    Maar ik hoop ook dat hij na dit jaar vertrekt.

    Het voetbal is al jaren niet om aan te zien. Ook dit seizoen zat het heel erg mee in sommige wedstrijden. Maar eens houdt het geluk op.

    Ik zie dit Ajax niet in Eindhoven winnen. En PSV zal ook niet veel meer punten verspelen. Dus ja, kampioen is nog mogelijk maar het gaat wel erg lastig worden. We hadden alles in eigen hand, maar nu moet je door 2 knullige wedstrijden weer hopen dat de concurrent punten gaat verspelen.

    Ben benieuwd of er vanavond nog iemand bij gaat komen. Want ik blijf Milik nutteloos vinden. Ja, hij heeft een gouden linkerbeen en is sterk in de lucht. Maar 3 kwart van de wedstrijd is hij zelfs tegen kleine ploegen vrij onzichtbaar.
     
  10. Saaslijer

    Saaslijer Active Member

    Berichten:
    422
    Leuk Bevonden:
    191
    Ik heb dat ook altijd gezegd, Frank heeft het prima gedaan. Maar als ik eigenlijk eens goed na ga denken, heeft Frank het helemaal niet zo goed gedaan. Alleen in z'n eerste seizoen, toen heb ik nog wel genoten. De jaren daarop zijn we kampioen geworden door de armoede van andere clubs, niet omdat we zelf nou zo sprankelend voetbal hebben laten zien. Het is gewoon droevig.

    Ik zie graag een buitenlandse trainer komen. En dan eentje die niet vast hoeft te houden aan het 433 systeem.

    En denk maar niet dat er vanavond nog een speler bij komt hoor. Dat heb je de afgelopen jaren toch wel geleerd? :+
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    PSV zakt wéér in en krijgt twee tegengoals van De Graafschap en Guardado heeft een hamstringblessure. Ondanks dat Ajax nu punten laat liggen blijft dit een kut weekend. Als Guardado inderdaad weken uitgeschakeld is, is PSV uitgeschakeld.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is wel echt een groot gemis ja. Niet ten nadele van de rest (kwaliteit genoeg) maar guardado steekt er eigenlijk altijd wel boven uit.
     
  13. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Vooral in de CL zal het een groot gemis zijn, toch jammer dat dan goede spelers als Tete en Guardado geblesseerd raken, het verschil zie je zo.

    Feyenoord ook weer lekker bezig trouwens :')
     
  14. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Gaat ook lekker met Feyenoord
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha, dat hoef je er niet bij te zeggen hoor. Guardado is gewoon by far onze beste speler en in mijn ogen ook ongetwijfeld de beste speler van de Eredivisie. Hij is de motor, spelverdeler, aanjager, coach en controleur die overal tussenzit en weet wanneer hij moet druk zetten en wanneer hij moet controleren. Zeldzame kwaliteiten in de Eredivisie.

    Ik ben benieuwd naar de duur van zijn blessure en hoe Cocu hem gaat vervangen. De back-up van ons middenveld is erg matig en al helemaal t.o.v. Guardado: Schaars is weinig meer, Pereiro te wisselvallig en slordig als middenvelder en Maher is einde verhaal.
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Guardado is echt een geweldige voetballer, absoluut met afstand de beste voetballer van de eredivisie, zou zeker schelen als Ajax een speler van zijn kaliber had.

    Feyenoord is wel gigantisch afgezakt zeg, mijn god.
     
  18. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Volgende week zullen ze wel weer de wedstrijd van hun leven spelen.

    Wij zijn zelf ook nie in goede doen. Dus gaat een interessante wedstrijd worden.

    Maar normaal gesproken moet je dit Feyenoord in de Arena helemaal kapot kunnen spelen.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Tranen van een Ajax supporter voor Feyenoord, dan snap ik het ook echt niet meer. :+

    Triest! Waar komt die vrije val van Feyenoord in eens vandaan? :eek:
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik was op zoek naar [​IMG]

    Maar die heeft XBW in de ban gedaan :'-(
     
    Reckuuza en Yellow 13 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina