1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Net] YouTube

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 8 mrt 2009.

  1. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Jullie hebben plezier in wat je doet, dat is het belangrijkste. Ik vind dit soort kanalen nog best wel leuk maar probeer het jezelf niet te makkelijk te maken. Ik zie een externe microfoon maar je volume is niet altijd in balans, dat is jammer.

    Wel grappig dat ik mijn oude (zwaar ondoordachte) kanaal uit 2013 op dezelfde pagina terugzie... Oftewel, dit is dood XD
    Toch wil ik mijn filmpje ook ff delen... Dit zijn mijn vijf beroerdste PS4 games tot nu toe. Wat zijn jullie slechtste PS4 games?
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  2. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    True that. Audio is zeer moeilijk, dit was ook een van de eerste keren dat ik met deze microfoon aan de slag ging. We hebben wat beurzen afgelopen; filmpjes moeten nog gemonteerd worden, maar we hebben de microfoon al meer eigen gemaakt en een hoop bij geleerd.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Heb jij eerst ook videos gemaakt omtrent Feyenoord? Je komt mij zo bekend voor :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  4. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Shit, gesnapt... :p

    Haha klopt, maar dat was zoo tijdrovend, en eigenlijk vooral leuk omtrent de transferperiode. ;)
    Dat ging best hard trouwens, mn video omtrent Vermeer had op een gegeven moment meer dan 40.000 views :|
     
    AnubisNefer en Divimus vinden dit leuk.
  5. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Haha, toffe content was dat! :)
     
    AnubisNefer en Rickk vinden dit leuk.
  6. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19



    Op 23 januari 2016 bezochten wij de Virtuele Spelen in Ayers Rock te Zoetermeer. Dit evenement draait om het in beweging krijgen van kinderen door middel van spelcomputers als de Nintendo Wii en de Xbox Kinect. Wij spraken met alle aanwezigen en legden de dag vast!
     
  7. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19


    600 liter cola over een Arcadekast en Wesley gaat proberen Robocop op de NES te spelen. Gaat het hem lukken? Je ziet het, in deze spannende aflevering van de Fistbumpbros!
     
  8. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19


    Wesley vertelt over de goede oude tijden van Mortal Kombat en laat even publieklijk zien hoe je de beste FINISH HIM maakt in deze video.
     
  9. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19


    Joey speelt een rondje Rainbow Six Siege en vind een vuile hacker! Gelukkig heeft hij het allemaal op beeld vastgelegd.
     
    RemcoM vindt dit leuk.
  10. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19


    Eten uitdelen net zoals op de basisschool. Yowching is er goed in zoals je ziet. Maar dan is er iemand die niet oplet en er met haar eten vandoor gaat, de sneak!
     
  11. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Iemand anders nog die filmpjes maakt en hier wilt posten? Dit lijkt wel alsof ik geabonneerd ben op fistbumpbros :lol:
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Waar is THPS5? :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  13. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Daar heb ik mijn euro's nog niet aan uitgegeven maar anders had ie er ongetwijfeld tussen gestaan :p
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  14. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19
    Tsja, als er niemand anders wat plaatst.. :D



     
    Kevf vindt dit leuk.
  15. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19


    In onze crew zitten er een aantal fanatieke Dota-spelers, met aan het hoofd Yowching. Dota-opa Bonno weet er ook wat vanaf en vertelt je - een soort van - de historie van Dota. Maar Yowching kan het nooit serieus nemen. Blijkbaar.

    Opgenomen tijdens ons bezoek aan de Retro Gamebeurs Schiedam 2015.
     
  16. ricepuppet

    ricepuppet Active Member

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    19


    Als wij samen komen, gamen we alleen niet samen, maar eten we ook samen. We bestelden wat bij New York Pizza. Het was niet alleen teleurstellend, maar veel te ongezond voor Wesley. Die stiekem toch de HotWings naar binnen werkte buiten de camera om (hij had ze wel besteld!)
     
  17. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Liefde voor Hotwings!

    Ik zal er even een filmpje van mij doorheen gooien voor de afwisseling.
    Wat zijn jullie favoriete Gamecube Games? Welke games moet ik sowieso nog checken?

     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik mis Eternal Darkness. Cult klassieker met een geweldige verhaal in de wereld van H. P. Lovecraft. / alsook Edgar Allan Poe.

     
    Rickk vindt dit leuk.
  19. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Die heeft het lijstje helaas net niet gehaald... ;)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ja had wave race eruit moeten halen, want die vond ik niet zo vernieuwend itt Wave race op de N64 ;-)
     
    Rickk vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina