1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Fixed.
     
    Jorrie, Xandorra en CrazY vinden dit leuk.
  2. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Net een aantal uren gespeeld, en tot de conclusie dat dit hem toch niet gaat worden. De graphics vond ik totaal niet indrukwekkend helaas en verder veel van hetzelfde...
     
  3. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat zijn voor jou wel indrukwekkende graphics? En zijn als het ware meeste games niet veel van het zelfde?
     
  4. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Als je een mooi spelt wilt spelen kom je uit op The Witcher oid,single player games dus.
    The Division is geen Single player game
     
  5. Stingray

    Stingray NcA Clan Member

    Berichten:
    907
    Leuk Bevonden:
    29
    COD natuurlijk.. daar ga je bij elke release bij Game Mania voor de deur liggen... das nieuw en indrukwekkend :lol::lol:
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  6. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Klopt. Maar als je een game als deze aankondigd, en dan beelden laat zien van banden die lek gaan en ramen die sneuvelen etc valt het toch allemaal wat tegen
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Je moet er altijd naar kijken met een korreltje zout maar het viel me niks tegen.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit er toch gewoon in?
     
  9. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
  10. MightyMikeDX

    MightyMikeDX MightyMikeDX

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    237
    Heb hem 2 uurtjes geleden nog weer ff opgestart. Gek genoeg vond ik het spel nu lekkerder schieten dan de alpha en closed beta. Weet niet of het komt omdat ik nog tegen low level enemies speel of dat ik alleen speel. Ik ben in ieder geval nu weer iets positiever over het spel. Morgen maar weer iets meer proberen dan.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  11. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Mmm als ik de beta start zegt ie your account is unavailable... kom er niet in. Meer mensen last van??
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Zag zoveel mensen het spelen dus heb het ook maar even aangezet. Het is een soort Destiny meets Battlefield meets Gears of War. Het lopen à la GoW is wel gaaf en werkt goed in zo'n omgeving. Moet er alleen nog even achter komen wat het doel van het spel is. In mijn eentje rondlopen en een paar mannetjes afschieten kan niet de bedoeling zijn, dat begon al redelijk snel te vervelen.
     
  13. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik heb hem gisteren opgestart en kon helaas maar een kwartiertje spelen. Het ziet er allemaal zeker netjes uit, voorzl ook sfeervol.

    Vanavond maar eens goed voor gaan zitten.
     
    Korkss vindt dit leuk.
  14. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Komt niet eens in de buurt vind ik..
    Waar je bij "Gears of War" alles met één knop ((A)) kunt doen, heeft de "The Division" al zeker 3 aparte knoppen nodig om je character te bewegen. En dan voelt het ook nog eens beperkter aan als bij andere cover-based shooters het geval is. :F:

    Gelukkig hebben ze nog heel even de tijd om zaken tweaken en het is dan ook maar goed dat ze de game zo uitvoerig laten testen door de gamers zelf... (hoeveel negatieve reacties het ook moge opleveren)
     
  15. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Ik heb helemaal niet zoveel negatieve reacties. Na de closed beta zijn er al een flink aantal merkbare punten veranderd. En wat je aangeeft met de besturing vind ik juist fijn.. zoveel controle om van cocer naar vover te gaan enzo, ik vind het echt heerlijk wegspelen!
     
  16. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Game gister ook even gedownload, vanavond is even checken. Tot wanneer loopt de beta precies?
     
  17. rubenpol007

    rubenpol007 Active Member

    Berichten:
    636
    Leuk Bevonden:
    72
    Ik kan de beta nu al niet meer spelen, meer mensen last van? Iets met de servers...
     
  18. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Beta loopt t/m zondag en ze hebben onderhoud aan de servers op dit moment
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zal wel onderhoud zijn tot 1300 zoals met de alpha en de closed beta
     
  20. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    PC versie is vanaf nu speelbaar
     

Deel Deze Pagina