Net een aantal uren gespeeld, en tot de conclusie dat dit hem toch niet gaat worden. De graphics vond ik totaal niet indrukwekkend helaas en verder veel van hetzelfde...
Wat zijn voor jou wel indrukwekkende graphics? En zijn als het ware meeste games niet veel van het zelfde?
Als je een mooi spelt wilt spelen kom je uit op The Witcher oid,single player games dus. The Division is geen Single player game
COD natuurlijk.. daar ga je bij elke release bij Game Mania voor de deur liggen... das nieuw en indrukwekkend
Klopt. Maar als je een game als deze aankondigd, en dan beelden laat zien van banden die lek gaan en ramen die sneuvelen etc valt het toch allemaal wat tegen
Heb hem 2 uurtjes geleden nog weer ff opgestart. Gek genoeg vond ik het spel nu lekkerder schieten dan de alpha en closed beta. Weet niet of het komt omdat ik nog tegen low level enemies speel of dat ik alleen speel. Ik ben in ieder geval nu weer iets positiever over het spel. Morgen maar weer iets meer proberen dan.
Mmm als ik de beta start zegt ie your account is unavailable... kom er niet in. Meer mensen last van??
Zag zoveel mensen het spelen dus heb het ook maar even aangezet. Het is een soort Destiny meets Battlefield meets Gears of War. Het lopen à la GoW is wel gaaf en werkt goed in zo'n omgeving. Moet er alleen nog even achter komen wat het doel van het spel is. In mijn eentje rondlopen en een paar mannetjes afschieten kan niet de bedoeling zijn, dat begon al redelijk snel te vervelen.
Ik heb hem gisteren opgestart en kon helaas maar een kwartiertje spelen. Het ziet er allemaal zeker netjes uit, voorzl ook sfeervol. Vanavond maar eens goed voor gaan zitten.
Komt niet eens in de buurt vind ik.. Waar je bij "Gears of War" alles met één knop () kunt doen, heeft de "The Division" al zeker 3 aparte knoppen nodig om je character te bewegen. En dan voelt het ook nog eens beperkter aan als bij andere cover-based shooters het geval is. Gelukkig hebben ze nog heel even de tijd om zaken tweaken en het is dan ook maar goed dat ze de game zo uitvoerig laten testen door de gamers zelf... (hoeveel negatieve reacties het ook moge opleveren)
Ik heb helemaal niet zoveel negatieve reacties. Na de closed beta zijn er al een flink aantal merkbare punten veranderd. En wat je aangeeft met de besturing vind ik juist fijn.. zoveel controle om van cocer naar vover te gaan enzo, ik vind het echt heerlijk wegspelen!