1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Tom Clancy's: The Division

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 11 jun 2013.

  1. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Teringg zeg hoeveel werkzaamheden hebben ze nodig nummer 2 in 2 dagen tijd...
     
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Het is een beta man
     
  3. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Joh echt ???
     
  4. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Bij de Alpha en de Closed Beta is het iedere dag van 10:00 tot 13:00 onderhoud geweest.
    Geen enkele reden om dat met de Open Beta niet te verwachten.
    Staat allemaal op de Ubisoft forums. :)
     
    Xandorra vindt dit leuk.
  5. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Beter juist dat ze er druk mee zijn. Tuurlijk wil iedereen spelen, maar geef mij maar weer een lijst met fixes voor de fullgame. Speel wel even wat anders in de tussentijd.
    Kijk echt mega erg uit naar deze titel, uren kijken naar een goede build met vrienden. Lekker met die wings bezig gaan en af en toe even vlammen in de darkzone!
     
  6. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Nou loop dan niet zo te zeiken
     
    WorkingTitle, Alexknl, MAD 1976 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    Gelukkig kan je weer online ;)
     
    Korkss vindt dit leuk.
  8. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Gister de beta uitgespeeld, leuke game! Ga hem wel halen op de release. Die beta was voor mij precies het juiste zetje in de rug. Lekker met mijn huisgenoot en 2 playstation knallen.

    Het concept is echt goed uitgewerkt, het voelde voor mij echt als een avontuur.
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Voelt voor mij allemaal weer net iets soepeler aan als de Alpha en Beta.
    Gebeuren nog steeds wat vreemde dingen in de DZ af en toe, maar dat hou je toch.

    Ben blij dat m'n preorder al staat, en kan niet wachten tot 8 Maart. :)
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Zat zojuist vast tussen een paar ziekenbedden, gelukkig kwam ik door het schild uit te halen weer vrij :p
     
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Voor mij juist teleurstellend. Het is gewoon een cover shooter met veel rpg elementen erin. Ik word helaas niet in de wereld gezogen en vind het simpelweg niet zo leuk.

    Character movement en gevoel met controller vind ik nog steeds log, ook al zet je de sensitivity hoger. Ik voel me zoooooo zwaar.

    Nee, ik haal hem helaas niet.
     
    Rampage en Raafie vinden dit leuk.
  12. Niels_x360

    Niels_x360 Active Member

    Berichten:
    969
    Leuk Bevonden:
    177
    ik ben nu met de beta bezig ik haal m zeker in huis prima game evenals hitman ook deze beta prima te spelen.
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hoop echt op goede PvE content. Darkzone vind ik maar mwaa.
     
  14. Suleyman

    Suleyman Active Member

    Berichten:
    396
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik vind dat ze dat in gta online en ofline goed hebben gebalanceerd. In dit spel niet. Het maakt niet uit of je comp kilt of iemand online, je moet vaak tijdens het doden reloaden
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2016
  15. Dex

    Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    870
    Beta voelt wel goed. Ben nog niet helemaal overtuigd van het cover systeem (rennen is pookje, cover is A, eroverheen is B... wtf... kijk gewoon hoe Gears of War 't doet. Dat werkt echt veeeel soepeler met alles onder 1 knop). Maar verder een kwestie van wennen denk ik.

    Ben wel een echte online-gamer trouwens en zou het leuk vinden als er wat in die Darkzone te beleven valt, maar toe nu toe voelt dat bijzonder doelloos. Wat kun je daar nou precies doen? En komt er ook nog zoiets als team deathmatch achtige praktijken of dingen capturen in een bepaalde versus mode ofzo? Want ik weet nu echt niet wat ik daar precies moet doen behalve rondhuppelen en beetje schieten als je iets tegen komt met een rood balkje boven het hoofd.
     
    Zumpelvelder en Alexknl vinden dit leuk.
  16. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Weer geamuseerd met de beta. Behalve met de DarkZone. Solo in de DZ is gewoon onspeelbaar. Je hebt af en toe een debiel ertussen die je neer haalt en je kunt er niks tegen doen. Dan moet je echt altijd met 2+ man zijn wil je je kunnen verdedigen tegen zo een randdebiel. Met meer man is het wel leuk, maar ik wil ook solo kunnen spelen.
    Of hele groepjes die opeens Rogue gaan bij het extraction point. Jaa flikker op man.
    Of je gooit een molotov en 3 kwartier later loopt er iemand anders doorheen. HUP je bent rogue en wordt meteen gekillt. Fuuuuu :mad:

    Vind de singleplayer dus wel leuk, alleen vraag ik me af of ik het spel moet halen als ik de Darkzone niks vind. De echte goede gear vind je volgens mij vaker in de Darkzone dan de gewone wereld. Dat is dan ergens wel te begrijpen maar niet echt eerlijk als je dan alleen de singleplayer speelt..

    Volgens mij is die hele Darkzone een naaigebied waar iedereen alleen maar zoveel mogelijk goede gear wil looten. Als dat het doel is hoeft die hele Darkzone wat mij betreft niet. Misschien dat een Team Deathmatch o.i.d. erbij zoals hierboven gezegd wordt het iets interessanter maakt, maar zoals het nu is kom ik niet graag in de DZ.
     
    Laatst bewerkt: 21 feb 2016
  17. Korkss

    Korkss Active Member

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    166
    Waarom zou je jezelf druk maken over de beste gear, als je de darkzone toch amper in gaat? In de PvE zone heb je die super gear echt niet nodig.
    Ik doe nu bijvoorbeeld 6100 dmg met mijn primary en 5200 met mijn secondary. Als ik 1 op 1 ga in de darkzone zie ik weinig mensen me nakken hoor! Kwestie van tijd en moeite in de game stoppen. Mja als je toch die darkzone niet in wilt, dan maakt je gear ook amper uit toch?!
     
  18. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    Tot nu toe steeds in de Darkzone last van lage fps. Zeer storend.. dit mag wel gefixd worden in de volledige game.
     
  19. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb me aardig vermaakt met de beta dit weekend, alleen, er knaagt aan mij iets. Als je de story-line een beetje had bewerkt, je gebruikt het oude rainbow concept (medical mission), dan hadden we gewoon een goede tom clancy's rainbow six. Plus ik had het gevoel dat ik Crysis 2 zonder Prophet speel. Maar goed, ik ga mijn siege in ruilen en ik denk dat ik hier toch wat heerlijke uurtjes zoet mee ben.
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Crysis? Pffffff, okay. Vind Crysis echt heel leeg en zielloos aanvoelen, maar dat is The Division zeker niet.

    Toch koop ik hem niet. ;-)
     

Deel Deze Pagina