Weer geamuseerd met de beta. Behalve met de DarkZone. Solo in de DZ is gewoon onspeelbaar. Je hebt af en toe een debiel ertussen die je neer haalt en je kunt er niks tegen doen. Dan moet je echt altijd met 2+ man zijn wil je je kunnen verdedigen tegen zo een randdebiel. Met meer man is het wel leuk, maar ik wil ook solo kunnen spelen.
Of hele groepjes die opeens Rogue gaan bij het extraction point. Jaa flikker op man.
Of je gooit een molotov en 3 kwartier later loopt er iemand anders doorheen. HUP je bent rogue en wordt meteen gekillt. Fuuuuu
Vind de singleplayer dus wel leuk, alleen vraag ik me af of ik het spel moet halen als ik de Darkzone niks vind. De echte goede gear vind je volgens mij vaker in de Darkzone dan de gewone wereld. Dat is dan ergens wel te begrijpen maar niet echt eerlijk als je dan alleen de singleplayer speelt..
Volgens mij is die hele Darkzone een naaigebied waar iedereen alleen maar zoveel mogelijk goede gear wil looten. Als dat het doel is hoeft die hele Darkzone wat mij betreft niet. Misschien dat een Team Deathmatch o.i.d. erbij zoals hierboven gezegd wordt het iets interessanter maakt, maar zoals het nu is kom ik niet graag in de DZ.
Laatst bewerkt: 21 feb 2016